deel 10

57 3 0
                                    

Sorry als de delen niet zo lang zijn. Hoelang zouden jullie de delen graag willen? Normaal heb ik rond de 2000 tot 3000 woorden. Hoeveel woorden willen jullie graag? Ik zou het fijn vinden als jullie dat laten weten. Want dan kan ik daar rekening mee houden❤.

Jade pov
We lopen de bus weer in en Perrie loopt gelijk naar me toe. 'Hoe ging het?' vraagt ze snel. 'Het zag er gewoon normaal uit' zegt Jesy. Perrie knikt en ze kijkt me een beetje bezorgd aan. Ik glimlach als teken dat alles goed is. Ze glinlacht terug en ik plof naast Emma neer op de bank. 'Dus het ging goed?' vraagt ze. Ik knik 'ja' ze glimlacht. 'Gelukkig' Jesy staat ineens voor mn neus. 'Hey Jes' lach ik. Ze grinnikt 'zullen we nog iets leuks doen met zn vieren?' vraagt ze dan. Ik kijk de anderen aan. Perrie vindt het goed maar ze kijkt verveeld naar Jesy. Ik zucht onhoorbaar 'wat willen jullie doen' vraag ik dan maar. 'Nou we moeten nog wat eten' lacht Jesy. Een grijns verschijnt op Perrie haar gezicht. Ik grinnik en ik kijk Emma aan. 'Waar willen jullie eten dan?' vraagt ze. Nu is is het mijn beurt om te grijnzen. Emma heeft me al meteen door 'de mac' zeggen we in koor. We kijken elkaar weer aan en we schieten in de lach. Perrie en Jesy kijken ons raar aan 'lukt het?' vraagt Perrie. We kijken haar even stil aan maar schieten al snel weer in de lach. Nu realisteer ik me pas 1 ding. Het is waarschijnlijk al best wel laat en we gaan nu pas eten. Dus ik stop met lachen waardoor Emma ook stopt met lachen. 'Wat is er?' vraagt ze dan serieus. 'Uhh ik realiseer me nu pas dat het al best laat is en dat we nog niks gegeten hebben' mompel ik. 'Nouu uhhh' mompeld Perrie naast mij. Ik kijk haar aan 'wat?' vraag ik. Ze begint een beetje rood en wiebelt heen en weer met haar voeten. Ze kijkt Emma hulpeloos aan 'wat?' lach ik. 'Wij uh hebben wel iets gegeten' zegt Emma zacht terwijl ze zo rood word als een tomaat.  Ik kijk haar aan en dan kijk ik Perrie aan. 'Omg' mompeld Jesy 'wat hebben jullie gehad?' lacht ze. Perrie en Emma worden  nog roder want ze schamen zich. Plus dat ze zich schuldig voelen. 'Pannenkoeken' zegt Perrie. Ik schiet zachtjes in de lach 'vinden jullie dat niet erg?' vraagt Perrie bang. Emma kijkt me een beetje verlegen aan en ze is intussen nog roder geworden.  'Nee tuurlijk niet!' zeggen Jesy en ik in koor. Even denk ik dat Jesy en Perrie geen ruzie meer hebben maar ze kijken elkaar dan een beetje chagerijnig aan. Ik besteed er maar geen aandacht aan. 'Zullen we gaan dan?' Emma knikt hyper. Ik kijk de andere 2 aan die elkaar nog steeds zo aan kijken. 'Hallo?' roep ik. Ze draaien zich allebei om 'gaan we nou?' zeurt Emma. Ik grinnik 'ja gaan wou nou?' zeur ik als een kleinkind. Perrie lacht zachtjes zet zoals Jesy. 'Wie gaat er rijden?' vraag ik als we naar de auto lopen. 'Jij' zegt Perrie droog. Ik trek een wenkbrauw op 'okeh' en ik stap in achter het stuur. Ik zie dat Jesy en Perrie ruzie om wie er naast mij gaat zitten. Ik wenk Emma die er hulpeloos naast staat. Ze fronst ik maak een teken van 'kommm'. Als ze het doorheeft glimlacht ze. Ze wurgt zich langs de 2 en ze komt naast me zitten. Ze hebben serieus zoveel ruzie dat ze het niet doorhebben dat Emma zich langs hun wurmt.  Ik glimlach breed naar haar als ze naast me zit. Ze grinnikt 'wat is er toch met die 2?' vraagt ze zacht. 'Ik weet het niet' ik zie haar een beetje verdrietig kijken. Ze vind het niet leuk als we ruzie met elkaar hebben. En dat snap ik volkomen. 'Het komt echt wel goed' en ik sla een arm on haar heen. Ze glimlacht kleintjes 'echt waar' zeg ik met een glimlach. Haar glimlach word wat groter 'weet ik mam' en ze gaat wat dichter tegen me aanzitten. (Ookal gaat dat een beetje moeilijk in een auto XD). 'We maken het nu gewoon heel gezellig' grijns ik. Ze grijnst nu ook 'i know'. Ik grinnik maar mn glimlacht word al wat minder als ik zie dat die 2 nog steeds ruzie hebben. Ik hoorde ze wel de hele tijd maar nu zie ik het ook. Ze bewegen allebei wild met hun armen. Gelukkig ziet Emma het niet want ze zit achter haar telefoon. Dus ze zag gelukkig ook niet dat ik wat minder vrolijk keek. 'Hey! Kunnen we nu eindelijk gaan?' roep ik. Ze kijken allebei op. Ze kijken elkaar boos aan en ze stappen mokkend in. 'Moet ik naast háár zitten?' Perrie spreekt 'haar' vol walging uit. 'Alsjeblieft zeg' mompel ik. Ik hoor Perrie zuchten 'ik word hier moe van' hoor ik Perrie mompelen. 'Ik wil even 1 ding zeggen' ik zie via de spiegel dat Perrie verveeld naar buiten kijkt. 'Er zit hier een meisje van 16 jaar en daar houden jullie geen rekening mee' zucht ik. Jesy kijkt me kort aan maar Perrie beweegt geen spier. 'Jezus' zucht ik. 'Begint al lekker' nu kijkt Perrie me wel aan. 'Je steld je gewoon aan' zegt ze boos. 'Wat?' ik draai me om. 'Ik wil niet veel zeggen maar dat doen jullie!' roep ik. 'Kunnen we het gezellig houden?' vraagt Emma zacht. Ik kijk haar aan 'sorry Emm' ze glimlacht kleintjes. 'Ja laten we het gezellig houden' zucht Jesy. Ik wil erop ingaan en zeggen dat hun het ongezellig maken maar dat doe ik niet. Ik weet dat Emma zich daar niet prettig bij voelt.

adopted by little mix part 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu