deel 13

62 2 1
                                    

Emma pov
De meiden rennen gillend achter elkaar aan in de bus. En ik zit in een kleermakers zit ze aan te kijken. Ze moeten over 5 minuten weg want dan hebben ze hun eerste concert hier in België. En ja ik ga mee!😀. Ik kijk toe hoe Perrie wegrent met Jesy haar jas. 'PERRIEEE GEEF HIERRRR!' gilt ze. Ik schiet in de lach en ik val bijna van de  bank. Jade loopt gespannen de slaapkamer uit en weer in. Want ze is iets kwijt. Ik kijk om me heen maar ik zie Leigh nergens. Ik frons 'waar is Leigh?' Perrie kijkt me aan waardoor ze dus stopt met rennen. Jesy heeft het niet door en botst tegen Perrie aan. Wat er echt super debiel uit ziet. Perrie houd haar evenwicht niet en valt met Jesy achter haar aan. Ik schiet meteen in de lach en val van de bank af. Perrie giert het uit van het lachen (geen goeie zin😂). 'Yess ik heb mn jas weer!' roept Jesy die haar jas omhoog houdt. Perrie kan er niks tegen doen want ze blijft alleen maar lachen. Jesy staat snel op 'maar waar is Leigh?' vraagt ze dan serieus. 'Ja dat vroeg ik net dus ook' zeg ik droog. Jesy kijkt me met een gek gezicht aan en Perrie begint nog harder te lachen. 'Perrie!' roept Jesy. Dat helpt niks want ze lacht alleen nog maar harder. 'Ik ga kijken bij mam' ik sta op en Perrie giert het nog steeds uit. Ik schud mn hoofd en ik loop hun slaapkamer binnen. Ik zie haar heen en weer lopen. 'Hey mam' ze draait zich snel om. 'Hey Emm' en ze loopt weer verder. 'Wat is er?' vraag ik terwijl ik op het bed ga zitten. 'Ik ben mn parka kwijt' ik facepalm. 'Die heb je toch niet nodig?' ze draait zich weer om. 'Jawel' grijnst ze. Ik schud lachend mn hoofd 'wacht' en ik sta op. Ik dacht dat ik haar parka had gezien. Ik loop weer naar de woonkamer en ik zie hem meteen hangen. Om een stoel in de woonkamer. Alweer facepalm ik. Ik pak hem en Perrie en Jesy kijken me lachend aan. Nu pas valt het me op dat Perrie niet meer lachend op de grond ligt. Ik kijk ze aan met een gek gezicht en ik loop weer naar de slaapkamer waar Jade is. Dan hoor ik de 2 meiden heel hard lachen. Ik schud mn hoofd 'mam' ze draait zich weer om. 'Ja?' ik houd de jas omhoog. 'Oh dankje!' en ze loopt vrolijk naar me toe. Ik geef hem aan haar en ze neemt hem dankbaar aan. 'Dan kunnen we zo gaan' ik knik. 'We zijn al te laat' lach ik. Ze knikt en ze schiet zachtjes in de lach. Ik kijk haar raar aan 'het is niks' grinnikt ze. Ik schud lachend mn hoofd en we lopen de woonkamer binnen. 'Heeyyy' zegt Perrie hyper. Jade en ik kijken elkaar aan 'heeyyy girlfriendddd!' en we zwaaien sassy met onze hand. (LAAT ME DENKEN AAN GET WEIRD TOUR😂😂). Perrie en Jesy kijken elkaar aan en schieten in de lach. 'Maar waar is Leigh nou?' vraag ik dan. 'Uhh' Perrie kijkt om haar heen. 'Niet hier' zegt ze dan. Ik facepalm ALWEER. 'Goh' en ze schiet weer in de lach. 'Jezus doos wat heb jij gehad?' zucht Jesy. Perrie haalt lachend haar schouders op en valt van de bank af. We kijken toe hoe ze op de grond ligt en lacht. 'Okey we moeten nu echt Leigh vinden' zeg ik serieus. Jade knikt en dan horen we haar schreeuwen. 'Kan iemand helpen?' piept ze. We kijken elkaar allemaal aan zelfs Perrie is gestopt met lachen. 'Leigh waar ben je?' roept Jade terug. 'In de wc' piept ze. We lopen alle 4 naar de wc. 'Zit je vast?' vraagt Jade. 'Ja' zegt ze zacht. Perrie schiet weer histirisch in de lach. 'Niet lachen' mompeld Leigh. Ik kijk Jade en Jesy hopeloos aan. Want Perrie zit nog steeds te lachen. 'Dames! Jullie moeten nu echt komen!' Paul komt de bus binnen lopen. 'Oh hey Emma' en hij komt bij ons staan. 'En waar is Leigh-Anne?' hij vouwt zn armen over elkaar heen. 'Hier' zegt Leigh zacht. 'Leigh-Anne zit je in de wc?' vraagt Paul lichterlijk geiriteerd. 'Ja ik zit vast' zegt ze zacht. Paul zucht 'nou meiden help haar eens!' zegt hij boos. 'Ja dat wou ik net doen' zucht Jade. Paul zucht uitgebreid 'jezus' en hij loopt heen en weer. 'Nou probeer maar wat ik haal wel een bodyguart op' en hij loopt weg de bus uit. 'Leigh ga even weg bij de deur' zegt Jade. 'Uhh okey' zegt ze zacht. Jade schopt hard tegen de deur maar het helpt niks. 'Goedzo Jade' zegt Perrie. Jade zucht en ze probeert het nog een keer. Maar weer lukt het niet. 'Misschien moeten we het slot open breken' zegt Jesy. Ik knik 'goed idee' en ik draai me om. En dan bots ik tegen iemand op. Bob. 'Het slot idee is een goed idee' glimlacht hij. Hij kijkt me lachend aan en loopt naar de wc. Hij maakt met gemak het slot open. Hij trekt de deur open en Leigh stapt opgelucht de wc uit. 'Thnx Bob!' en ze geeft hem een korte knuffel. Hij lacht 'geen probleem Leigh-Anne' ze glimlacht en kijkt de meiden aan. 'Nou ik ga maar alvast naar buiten ik wacht daar wel op jullie' hij draait zich om en loopt naar buiten. Leigh neemt nog eens ogelucht adem 'dat was best eng' lacht ze. 'Waarom riep je ons dan niet eerder doos?' lacht Jesy. Leigh word rood 'uhh ik was toen pas klaar' zegt ze zacht. We lachen allemaal zachtjes 'laten we nou maar gaan want we zijn al best laat' lacht Jade. We knikken en ze pakken hun spullen die ze volgens hun nodig hebben. Meestal als ze bijvoorbeeld wat make-up meenemen komt meestal voor dat ze het helemaal niet nodig hebben. Ik schud lachend mn hoofd en we lopen naar buiten. We stappen bij Bob in de auto en rijdt naar get stadion. Ik kijk met een glimlach naar buiten. Wat ziet het er mooi uit hier. 'Mooi hier?' vraagt Perrie lachend die naast mij zit. Ik knik en ze trekt een gek gezicht. 'Je spoort echt niet 'lach ik. Ze kijkt me nepbeledigend aan 'en bedankt' ik schiet in de lach. 'Vindt jij van niet dan?' ze schud gelijk haar hoofd. 'Ik vind dat ik hier de normaalste ben' nu begin ik nog harder te lachen. De andere meiden lachen ook hard. Zelfs Bob vindt het grappig. 'Tuurlijk' lacht Jade. 'Jaa!' gilt Perrie. 'Wij vinden van niet Pez!' lacht Leigh. 'Nouwww!' Perrie slaat met een pruillip haar armen over elkaar heen. 'Niet eerlijk!' ik schiet in de lach. Man wat zijn deze meiden raar.

Ik zie het stadion al in zicht. 'We zijn er!' roep ik. 'No shit' grinnikt Jesy. Ik schiet zachtjes in de lach en we rijden het terein op. Bob parkeerd achter waar geen fans kunnen komen de auto. We stappen uit en we lopen naar binnen. We gaan naar hun kleedkamer en ik plof neer op de bank. 'Kom je vanavond in de zaal?' vraagt Perrie vrolijk. Ik haal mn schouders op 'misschien' zeg ik met een gek gezicht. Ze knikt met eem glimlach en ze ploft naast me neer. Nou eigenlijk bijna bij mij op schoot. 'Pezzz!' roep ik. Ze schiet in de lach 'ga van me af!' roep ik. 'Nahhh dit zit wel lekker' ik kijk haar zuur aan. 'Kleuters' mompeld Jesy die binnen komt. 'Heyy! Perrie deed dit!' roep ik. Perrie kijkt mij droog aan 'nietes!' ik zucht. 'Welles!' roep op terug. 'Nietesss!' gilt ze. Ik rol mn ogen 'ik heb geen zin in dit spelletje' Perrie klapt blij in haar handen. 'Dan heb ik in gewonnen!' ik zucht. Ze steekt haar tong uit 'kleuter' ze kijkt me zuur aan. 'Wat zei je?' ik lach zachtjes. 'Kleuter' herhaal ik. Haar ogen worden groot 'zo noem jij je tante niet he!' ik schiet in de lach. 'Ik mag dat!' gier ik. 'Niet!' ze staat op en springt boven op me. 'Perrieeee!' roep ik. Ze lacht hard en begint me te kietelen. 'PERRIEEEEE!' gil ik. 'Jaaa?' zegt ze overdreven. 'STOOOPPPPP!' gil ik. 'Nahh nee sorry' en ze gaat gewoon verder. 'KOMMM OPPPP!' gil ik. 'Nee' zegt ze droog. 'NOUUUUU!' Ik lach hard. 'Geef je over?' ze hangt boven me. Ik schud lachend mn hoofd 'okey dan niet' en ze gaat weer verder. 'PERRIEEEEE!' gil ik weer. 'Geef je dan over?' ik schud mn hoofd. 'NEEEE!' ik lach nog harder. Ze gaat gewoon weer verder. Ik krijg nu echt buikpijn van het lachen. 'OKEEE!' gil ik. 'Okey wat?' lacht ze. 'IK GEEF MEEEE OVEEERRR!' gil ik. Ze lacht hard en ze stopt eindelijk. 'Eindelijk' zucht ik. Ze schiet in de lach en staat op. Ze gaat zich net zoals de anderen omkleden.

Sorry niet zo lang❤

adopted by little mix part 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu