Jade pov
Even later zitten Perrie en ik in een klein restaurantje. We hebben net ons eten besteld en houden elkaars hand vast op tafel. 'Dit keer betaal ik' zeg ik met een glimlach. Ze lacht zacht 'oke dan' lacht ze. Ik lach en kijk haar glimlachend aan. 'Weet je al een film waar je heen wilt vanavond?' Vraagt ze. Ik schud mijn hoofd 'we kunnen wel kijken welke er allemaal draaien?' Stel ik voor. Ze knikt en we pakken onze telefoons. Ik kijk op internet welke films er allemaal draaien. Perrie volgt mijn voorbeeld 'deze dan?' En ik laat het aan haar zien. 'Oeh ja die is leuk' zegt ze enthausiast. Ik knik 'kunnen eerst nog verder kijken?' Stel ik voor. Ze knikt en we kijken allebei nog even verder.Even later hebben we een film uitgekozen en hebben we al kaartjes besteld. 'Wordt gezellig' zegt ze met een glimlach. Ik knik 'zeker weten' en ik pak haar hand weer vast. Ik wrijf met mijn duim over haar hand. Ze glimlacht 'Uw eten' horen we. We laten elkaar los en ons eten wordt neergezet. 'Dank u wel' zeggen we in koor. De ober glimlacht 'Eetsnaleijk' en hij loopt weer weg. We kijken elkaar aan en lachen zacht. 'Nou eetsmakelijk' glimlacht ze. 'Eetsmakelijk' zeg ik. Ze glimlacht en begint aan haar eten. Ik volg haar voorbeeld en begin ook aan mijn eten. Ondertussen kijk ik naar buiten en ik zie verschillende soorten mensen voorbij komen. Ik kijk weer Perrie die rustig aan het eten is. Ik glimlach en ze sluit genietend haar ogen. Ik grinnik en ze opent haar ogen. Ze slikt haar eten door 'wat?' Vraagt ze. Ik schud lachend mijn hoofd 'niks het zag er zo schattig uit' glimlach ik. Ze bloost en kijkt snel naar beneden. Ik grinnik 'je bent echt cute weet je dat?" Vraag ik lachend. Waardoor ze nog roder wordt. Ik glimlach en ze kijkt me aan. Ze glimlacht ook 'i love you' zeg ik zacht. Ze glimlacht breed 'i love you to' zegt ze lief. Ik glimlach en we eten verder.
Nadat we hebben gegeten lopen we weer naar buiten. 'Waar wil je nu heen?' Vraagt Perrie terwijl ze mijn hand vast pakt. 'Jij mag nu kiezen' glimlach ik. Ze glimlacht 'oke is goed' zegt ze vrolijk. Ik glimlach en we lopen samen de winkelstraat door. 'Zullen we hier naar binnen?' Vraagt Perrie als ze naar de bodyshop wijst. Ik knik en we lopen de winkel binnen. We kijken rond en Perrie loopt gelijk op de crèmes af. Ik loop achter haar aan en ze kijkt er tussen. Ik pak een tester en ruik eraan. 'Hmm' mompel ik. 'Babe moet je ruiken' zeg ik. Ze kijkt me aan met een opgetrokken wenkbrauw 'babe ik kan niet ruiken he' zegt ze droog. Ik facepalm mezelf 'omg hoe kan ik dat zijn vergeten?' Mompel ik lachend. Ze begint te lachen 'jij bent echt gek he' lacht ze. Ik grinnik 'maar die ruikt lekker?' Vraagt ze terwijl ze naar het potje wijst. Ik knik en ze pakt het potje van me over. Ze kijkt op de verpakking 'die ziet er wel goed uit' mompelt ze. Ik knik 'die neem ik' grijnst ze. Ik grijns 'wil je die ook?' Vraagt ze. Ik schud mijn hoofd 'we kunnen er ook samen mee doen ja' zeg ik. Ze knikt 'ja dat is waar' zegt ze met een glimlach. Ik glimlach en we zetten de tester terug. We pakken het potje en lopen nog even verder door de winkel.
Na een lange dag shoppen komen we weer thuis. We zetten alle tassen neer op de grond en ploffen tegelijk neer op de bank. We kijken elkaar aan en beginnen te lachen. 'Mijn voeten doen zeer' zucht ik. Ze grinnikt 'ik ook' zucht ze. Ik leg mijn hoofd op haar schouder en zucht diep. 'Ben je zo moe?' Vraagt ze. 'Uhum' mompel ik. Ze legt haar hand op mijn been en knijpt er zachtjes in. Ik glimlach en leg mijn hand op die van haar. Ik haal mijn hoofd van haar schouder en we kijken elkaar aan. We glimlachen naar elkaar en ik staar in haar blauwe ogen. Ze glimlacht en ik glimlach terug. Ik druk mijn lippen op die van haar en ik sluit genietend mijn ogen. We trekken weer terug en kijken elkaar verliefd aan. Ik leg mijn hand op haar wang en wrijf met mijn duim over haar wang. Ze glimlacht breed 'zullen we zo gaan koken?' Stelt ze voor. Ik knik en haal mijn hand van haar wang. Ze glimlacht en we staan allebei op. 'Zullen we anders eerst alles uitpakken wat we hebben gekocht?' Stel ik voor. Ze knikt 'is goed' glimlacht ze. Ik glimlach terug en we pakken onze tassen. We lopen naar boven en lopen onze kamer binnen. We zetten de tassen neer op tafel en halen alles eruit. We halen de kaartjes uit de kleding en vouwen het dan op. Ik leg de kleding in de kast en Perrie neemt de spullen van de Bodyshop mee naar de badkamer. Ondertussen leg ik alle kleding in de kast.
JE LEEST
adopted by little mix part 2
FanficTIP: LEES EERST DEEL 1 OP MIJN OUDE ACCOUNT. LittlemixfanaccNL_ Dit is deel 2 van Adopted by little mix! ik wil het anders doen in deel 2 dus hier komt het verhaal! Little mix moet op tour en Emma gaat mee. Michael en Bo blijven bij Jed vanwege scho...