Jade pov
Ik loop met een glimlach naast Perrie door het centrum. Jesy en Emma lopen voor ons en Leigh achter ons. Ik draai me om en kijk Leigh aan met een glimlach. Ik maak een teken dat ze moet komen. Ze kijkt me twijfelend aan maar knikt dan toch. Even later loopt ze aan de andere kant naast mij. 'Laten we hier heen gaan!' gilt Emma. We kijken allemaal naar waar ze wijst starbucks. We stemmen allemaal in en we lopen naar binnen. (Ik weet niet of je daar ook ontbijt kan halen want ik ben er nog nooit geweest😂). We gaan in de rij staan bij de kassa. 'Wat willen jullie?' vraag ik. 'Uhh een wafel met slagroom en aardbeien' antwoord Perrie met een grijns. Ik kijk Emma aan 'het zelfde' zegt ze zacht. Ik glimlach en kijk Jesy en Leigh vragend aan. Ze willen het zelfde en ik neem het ook. 'Wat voor drinken?' vraag ik. Perrie kijkt me met een grijns aan 'dat drankje die wel vaker hebben' ik kijk de anderen aan. Jesy en Leigh knikken maar Emma kijkt ons vragend aan. 'Watvoor 1?' vraagt ze dan. 'Hij is heeeeel lekker!' roept Perrie blij. Iedereen kijkt ons raar aan. Ik lach zachtjes 'doe mij die ook maar dan' zegt ze zachtjes. (Het drankje staat in de media☝❤). 'Okee' zeg ik blij. 'Zoeken jullie maar alvast een plekje ik blijf hier wel met Jadey' zegt Perrie met een glimlach. Ik kijk haar blozend aan en de rest stemt in. Ik zie Leigh met een rood hoofd achter Jesy en Emma aanlopen. Ik zucht zacht en ik kijk voor me. 'Is er iets?' vraagt Perrie bezorgd. Ik schud mn hoofd 'nee' zeg ik zacht. Ze knikt en glimlacht 'uhm Pez?' vraag ik twijfelend. Ze kijkt me aan 'ja?' ik neem diep adem. 'Vindt je het erg als ik iets leuks ga doen met Leigh vanavond?' vraag ik. Ze schud haar hoofd 'nee is toch leuk' zegt ze vrolijk. Ik knik 'ik doe wel wat leuks met Emma' zegt ze met een bigsmile. Ik denk aan Jesy maar ik vraag er niks over. Ik glimlach kleintjes en we wachten totdat we aan de beurt zijn.Als we aan de beurt zijn neemt Perrie het woord en ze betaald. 'De volgende keer betaal ik' zeg ik als we met zn tweeën met 2 dienbladen naar de rest lopen. Ze lacht zachtjes 'hey ons etenn!' roept Emma. Ik grinnik en ik versnel mn stappen. Net zoals Perrie 'yayy!' roept Emma als we bij ze zitten. Ik lach zachtjes em we beginnen aan ons eten en drinken.
We lopen al 2 uurtjes door het centrum en we hebben al heel wat gekocht. Perrie heeft weer 2 onesies ingeslagen. Emma heeft een paar nieuwe schoolspullen want ze gaat over een jaar een studie doen. Jesy,Leigh en ik hebben veel kleren gekocht. 'Zullen we wat gaan drinken?' steld Leigh voor. Ik knik en ik kijk de anderen aan. Ze zijn het allemaal eens en we gaan buiten bij een cafe zitten. Jesy en Perrie hebben elkaar niet aangekeken en niet met elkaar gepraat. Ze hebben ergens ruzie over en ik wil graag weten waarover. Ik zucht diep en ik kijk ze allebei aan. Ze kijken gewoon elkaar expres niet aan. 'Mam!' hoor ik ineens vaag. Ik frons en ik kijk nog steeds de meiden aan. 'MAM!' gilt Emma. 'Huh wat?' en ik kijk haar verward aan. 'Ik vroeg of het wel ging' zegt ze zacht. Ik knik 'ja het gaat wel' ze glimlacht en ons drinken word gebracht. Ik kan me niet herinneren dat we hebben besteld...ik neem een slok van mn cola en ik kijk rond. Dan zie in ineens fotograven. We kijken elkaar tegelijk aan. Shit. 'Fotograven' mompel ik. Ze rest draait zich om en ze rennen op ons af. We zuchten allemaal 'mam' momeld Emma naast mij. Ze kijkt me bang aan. Ze kan nog steeds niet tegen de fotograven. Binnen een paar seconden staan ze allemaal om ons heen. 'Beetje ruimte voor dit meisje!' en ik trek Emma bij me op schoot. Ik sla mijn armen beschermend om haar heen. Ze kijken me raar aan en maken dan gewoon nog foto's. 'Ruimte!' roep ik. Er schrikken een paar af en ze lopen snel weg. Maar er blijven wel een paar staan. 'Laten we gaan' fluister ik tegen Emma. Ze knikt en ze staat op waarna ik volg. 'Wat gaan jullie doen?' vraagt Jesy. 'Weg bij die fotograven' zeg ik. Ze knikt langzaam 'Emm houdt het niet' fluister ik in haar oor. Ik weet dat de meiden dit niet leuk vinden. Vooral Perrie niet maar ik wil Emma veilig brengen. 'Kom' en in til Emma op. 'Mam ik kan zelf lopen' mompeld ze. 'Weet ik' zeg ik. Ze zucht en ik loop wat sneller. 'Kan je me wel houden?' vraagt ze dan. Waarom vraagt ze dat? Is ze zo onzeker over zichzelf. Ik stop met lopen 'tuurlijk kan ik je wel houden' en ik geef een kus op haar hoofd. Daarna loop ik al snel door met haar in mn armen. Als we de hoek begin ik een beetje te rennen. 'Mamm dit wil niet' grinnikt Emma. 'Jawel' lach ik. En ik ren gewoon door.
JE LEEST
adopted by little mix part 2
FanfictionTIP: LEES EERST DEEL 1 OP MIJN OUDE ACCOUNT. LittlemixfanaccNL_ Dit is deel 2 van Adopted by little mix! ik wil het anders doen in deel 2 dus hier komt het verhaal! Little mix moet op tour en Emma gaat mee. Michael en Bo blijven bij Jed vanwege scho...