deel 38

24 1 0
                                    

Outfit Emma☝️❤

2 jaar later~~

Pov Emma
Mijn wekker gaat af en ik zucht. Het is maandag dus weer tijd voor school. Ik zet mijn wekker uit en zucht. Ik sta op uit bed en kijk in de spiegel. Mijn haar staat alle kanten op 'lekker dan' mompel ik. Ik loop naar mijn kleding kast en bedenk wat ik aan moet trekken. Er word aan de deur geklopt 'ja?' mompel ik. De gaat open en Jade stapt binnen met een slaperig gezicht. Ik grinnik 'wakker?' vraagt ze. Ik grinnik 'kan ik beter aan jou vragen' lach ik. Ze kijkt me zuur aan 'grapje' lach ik. Ze schiet in de lach 'maar ja ben wakker' grinnik ik. 'Mooi ik ben alvast beneden ontbijt maken' ik knik en ze verlaat mijn kamer en ze sluit de deur. Ik kijk weer in mijn kast. Ik besluit een t shirt aan te doen en daaronder een wit shirt met lange mouwen. Ik kies voor een simpele zwarte skinny jean. Ook trek ik mijn witte Nike schoenen aan.

Aangekleed en al loop ik naar beneden. Jade staat in de keuken drinken te pakken. 'Goedemorgen' mompel ik. Ze draait zich om 'goedemorgen' glimlacht ze. Ik glimlach terug en loop naar haar toe en geef haar een knuffel. 'Heb je lekker geslapen?' vraagt ze. Ik knik 'jawel en jij?' vraag ik. Ze knikt 'ja ook wel' ik knik. We dekken de tafel voor het ontbijt. 'Ga maar alvast zitten dan maak ik Perrie wakker' zegt ze. Ik knik 'succes' lach ik. Ze grinnikt 'dankje heb ik nodig' lacht ze.

Jade pov
Ik loop de slaapkamer van Perrie en mij binnen. Ze ligt nog lekker vredig te slapen. Ik glimlach 'cutie' fluister ik. Ik zou haar graag willen laten slapen maar we moeten straks weg voor een interview. Ik ga naast haar liggen op het bed en ik geef kusjes in haar nek. 'Hmm' hoor ik haar mompelen. Ik grinnik 'wake up beauty' fluister ik in haar oor. Ze opent haar ogen en ik glimlach. 'Dat ging snel' glimlach ik. Ze grinnikt 'Je gaf me een fijn gevoel' glimlacht ze. Ik bloos 'cutie' en ze geeft me een kus. Een warm gevoel stroomt door mijn lichaam. 'I love you' fluister ik. Ze glimlacht breed 'i love you to' fluistert ze. Ik druk mijn lippen op die van haar en ze gaat mee in de kus. Ik laat mijn tong over haar lippen glijden ze opent haar mond. Ze trekt me bovenop haar en ik leg mijn hand op haar wang.

Ik trek terug en kijk haar glimlachend aan 'kom je ook naar beneden?' vraag ik. Ze knikt 'is goed' en ik klim van haar af. Ik steek mijn hand uit 'kom' ze pakt glimlachend mijn hand aan. We lopen samen hand in hand naar beneden. 'Goedemorgen' zegt Perrie tegen Emma. 'Goedemorgen' zegt ze glimlachend. Ik glimlach en ga tegenover Emma zitten en Perrie komt naast mij zitten.

Emma is net naar school gegaan en ik stap net onder de douche vandaan. Ik droog mijn haren dan wordt er op de deur geklopt. 'Babe mag ik binnen komen?' hoor ik Perrie vragen. Ik glimlach 'tuurlijk' antwoord ik. Ze stapt naar binnen 'hey ik' ze stopt en ze kijkt me aan. Ik glimlach en ze bijt op haar lip. Ik grinnik 'wat wou je vragen?' vraag ik. Ze staart me nog steeds aan en ik begin te blozen. Ze grijnst en stapt op me af. Ze begint me te zoenen en ik zoen haar snel terug. Ik leg mijn handen in haar nek en ze leg haar handen op mijn heupen. Als ik geen adem meer krijg trek ik terug. 'Your'e so beautiful' fluistert ze. Ik bloos 'echt waar babe je bent echt prachtig' fluistert ze dan weer. Ik begin nog rooder te worden 'gosh your'e cute' giechelt ze. Ik verberg mijn gezicht in haar nek 'ik hou van je' fluister ik. 'Ik ook van jou babe' zegt ze. Ik kijk haar aan en geef haar een kus. 'Ik laat je even' zegt ze dan. Ik knik en we laten elkaar los. Ze glimlacht en verlaat de badkamer. Ze sluit de deur achter haar en gelijk mis ik haar aanwezigheid. Ik zucht en droog me verder af.

Ik loop onze slaapkamer binnen en daar zit Perrie haar make-up te doen voor de spiegel. Ik glimlach 'hey' zeg ik. Ze kijkt me aan 'hey' en ik geef haar een kus. We kijken elkaar glimlachend aan. Ik ga naast haar zitten om ook mijn make-up te doen.

Emma pov
Ik loop de school binnen en ik kan nog steeds niet geloven dat ik op deze school zit. Ik zie in de verte zie ik Sarah al staan. We zijn nu echt beste vriendinnen geworden. Ik had met haar over deze opleiding en zij wou het ook altijd al doen. Dus hebben we besloten om er samen op te gaan. Ik loop naar haar toe 'hey' zegt ze vrolijk. 'Hey' zeg ik lachend. 'Hoe is het?' vraagt ze. Ik knik 'ja goed alleen nog moe' lach ik. Ze grinnikt 'en met jou?' vraag ik. 'Ook goed' ik glimlach. 'Mooi' zeg ik glimlachend. 'Kom laten we naar het lokaal gaan' ik knik en we lopen door de lange gang.

We gaan zitten en wachten op de muziek docent. Er komen nog meer leerlingen binnen lopen. We zeggen ze gedag en ze gaan achter ons zitten. Dan komt de muziek docent binnen lopen. 'Dag dames en heren' zegt hij opgewekt. We zeggen hem gedag terug 'we gaan vandaag iets leuks doen' begint hij. We kijken hem allemaal gespannen aan. 'We gaan een eigen nummer schrijven' zegt hij enthausiast. Ik glimlach breed 'eindelijk' fluister ik tegen Sarah. Ze grinnikt 'nou inderdaad' ik glimlach. 'Jullie werken hier alleen aan' zegt hij dan. 'Jullie maken zelf de tekst, melodie en jullie gaan het zingen voor de groep' ik slik. 'Calm down je hebt op een heel groot podium gezongen met je moeder' fluistert Sarah. Ik knik ze heeft gelijk. Ookal was dat het engste wat ik ooit heb gedaan. 'Maar we gaan eerst beginnen met wat zang oefeningen vandaag' zegt de leraar.

De schooldag van vandaag zit er weer op. 'Zin om wat af te spreken?' vraagt Sarah als we buiten staan. Ik knik 'ja leuk idee' glimlach ik. Ze knikt 'misschien kunnen we dan alvast beginnen aan de tekst?' stelt ze voor. Ik knik ' is goed ga je dan met mij mee?' vraag ik. Ze knikt 'top dan bel ik mam even' ze knikt. Ik pak mijn telefoon en bel Jade op. Even later neemt ze op 'hey lieverd' hoor ik haar zeggen. 'Hey is het goed als Sarah mee komt?' vraag ik. 'Tuurlijk is dat goed' hoor ik haar enthausiast zeggen. Ik glimlach 'top dan zie je on straks' zeg ik lachend. 'Tot zo' en we hangen op. 'Ze vind het goed' grinnik ik. Ze lacht 'Ja had ik door' ik grinnik en we lopen samen naar de fietsenstalling. We stappen op onze fiets.

We komen thuis aan en zetten de fiets tegen de hek aan. Ik open de deur en we lopen naar binnen. We hangen onze jassen op en lopen de woonkamer binnen. Ik zie Jade, Perrie, Jesy en Leigh op de bank zitten. 'Heyy' begroet ik ze. 'Heyy' roepen ze terug. Ik geef ze alle 4 een knuffel. Sarah geeft ze ook alle 4 een knuffel. We ploffen neer op de bank 'hoe was het op school?' vraagt Jade. 'Ja wel goed' antwoord ik vrolijk. Ze knikt enthausiast 'we mogen nu eindelijk ons eigen nummer schrijven' zeg ik vrolijk. Haar ogen worden groot 'nee meen je?' Sarah en ik knikken enthausiast. We grinnikt 'en hebben jullie al ideeën?' vraagt Perrie. Ik schud mijn hoofd en kijk Sarah aan. Ze haalt haar schouders op 'ik heb misschien wel een leuk idee' zegt ze vrolijk. Ik grinnik 'oh jullie mogen niet samen werken?' vraagt Jesy. Ik schud mijn hoofd 'nee dit moet alleen' antwoord ik. Ze knikt 'wil je wat drinken?' vraag ik Sarah. Ze knikt 'ice tea?' vraag ik. Ze knikt en ik sta op en loop naar de keuken. Ik schenk voor ons allebei ice tea in. Ik loop weer terug naar de bank en geef 1 glas aan Sarah. Ik ga weer naast haar zitten en neem ik slok van mijn ice tea. 'Jij hebt echt een verslaving aan ice tea he' lacht Perrie. Ik grinnik en steek mijn tong uit. 'Blijf je eten Sarah?' vraagt Jade. Ze knikt 'ja als jullie dat goed vinden?' vraagt Sarah. Jade knikt 'Tuurlijk vinden we dat goed' glimlacht ze. Ik drink mijn glas leeg. 'Blijven jullie ook eten?' vraag ik Jesy en Leigh. Ik kan het ook wel aan Perrie vragen maar die woont hier dus ja. Ze knikken 'ja' zeggen ze allebei in koor. Ik schiet hysterisch in de lach en ze kijken me allemaal raar aan. Waardoor ik nog harder moet lachen. Perrie vindt het kennelijk heel grappig want ze begint mee te lachen. Ik val van de bank af door het lachen en nu hoor ik de rest ook heel hard lachen. Nu lig ik met de slappe lach op de grond.

Sarah en ik zitten nu samen op mijn kamer. Ik zit op mijn bed en Sarah zit op mijn bureau stoel. Ik staar naar het schrift. Ik heb letterlijk nog maar 3 zinnen opgeschreven. Ik zucht en Sarah kijkt naar mij. 'Wat is er?' vraagt ze lachend. Ik haal mijn schouders op. 'Ik weet niet ik kom niet zover' zucht ik. 'Wat heb je?' vraagt ze. Ik geef haar het schrift 'Dit is al erg goed' zegt ze dan. Ik glimlach dankbaar 'Wat heb jij?' vraag ik dan maar. Ze glimlacht en geeft me haar schrijft. Ik lees de tekst 'Dit is echt goed Saar' zeg ik enthausiast. Ze grinnikt 'valt mee hoor' ik schud mijn hoofd. 'Nee dit is echt goed' zeg ik met een brede glimlach. Ze grinnikt en we geven elkaars schrift terug. 'Maar misschien kun je beginnen met je gevoel op te schrijven?' stelt ze voor. Ik knik 'Ja dat is wel een goed idee' glimlach ik. 'Dankje Saar' Ze grinnikt. 'Geen probleem Emm' lacht ze. Ik grinnik en begin mijn gevoel op te schrijven op een andere bladzijde.

 

adopted by little mix part 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu