deel 47

24 0 0
                                    

Outfit van Emma☝️

* een week later *

Emma pov
Het is nu vrijdag avond en vanavond is het feest van Dean. Sarah komt zo bij me en ze blijft hier ook slapen vanavond. Op kerst ochtend ontbijt ze dan hier en daarna gaat ze weer naar huis. Met kerst ben ik met Jade, Jesy, Perrie, Leigh en in de avond gaan we naar de familie. De dag erna is Jade jarig en Perrie en ik hebben een super leuke verassing voor haar.

Even voor de duidelijkheid deze week ben ik bij Jesy. Ik zit met Jesy op de bank en we kijken tv. Nou ja Jesy kijkt tv en ik zit achter mijn telefoon. 'Wat ga je vanavond aan doen?' vraagt ze nieuwsgierig. 'Ik denk een leuk rokje' zeg ik twijfelend. Ze knikt 'weet je al welke?'vraagt ze. Ik schud mijn hoofd 'wil je anders mee helpen kiezen?' vraag ik smekend. Ze knikt heftig en grijnst dan. Ik grinnik en we staan op. We lopen naar boven mijn kamer in. Ik open mijn kleding kast en we staan er allebei twijfelend voor. 'Je hebt ook haast geen rokjes' zegt ze sarcastisch. Want ja ik heb echt niet normaal zoveel rokjes. En dan nog beseffen dat ik ook kleding bij Jade heb liggen. Jesy pakt mijn stapel rokjes eruit en bekijkt ze allemaal. Ik kijk lachend toe en ga op het bed zitten. 'Ze zijn allemaal zo leuk' zucht ze. Ik lach 'ja ik heb wel smaak' zeg ik met een grijns. Ze lacht 'ja dat heb je van Jade en mij' zegt ze trots. Ik knik 'wacht!' roept ze dan ineens. Ik schrik dat ik van het bed afval. Ze kijkt me verschrikt aan en schiet dan in de lach. Ik probeer haar boos aan te kijken wat niet lukt want ik schiet ook in de lach. 'Gaat het?' vraagt ze dan. Ik stop met lachen en knik dan. Ze helpt me lachend overeind 'maar wat wou je zeggen?' vraag ik dan. 'Nou ik dacht misschien kan je deze geblokte rokje aan doen' en ze houdt het rokje vast. Ik knik 'ja leuk!' roep ik vrolijk. Ze glimlacht breed 'en ik dacht mischien kun je dat witte shirt erbij aan doen' ze pakt een shirt met lange mouwen uit mijn kast. 'En een zwarte topje erbij op' en die pakt ze ook uit de kast. Ik knik goedkeurend 'ja leuk bedacht' zeg ik vrolijk. Ze knikt en pak er nog een riem bij. 'Deze ook' zeg ik dan. Ze knikt 'en misschien je lange laarzen?' stelt ze voor. Ik knik heftig 'Jaa' roep ik vrolijk. Ze lacht zacht 'oké dan hebben we je outfit' zegt ze met een brede glimlach. Ik knik vrolijk 'dan ga ik me even douchen en omkleden' zeg ik. Ze knikt en ik pak alle kleding. 'Wacht je moet nov panty's hebben' zegt Jesy dan ineens. Ik knik 'oh ja' zeg ik onhandig. Ze grinnikt en pak een paar panty's uit mijn kast en geeft ze aan me. 'Thnx' lach ik. Ze grinnikt en ik loop met de kleding in mijn handen naar de badkamer.

Ik stap onder de warme stralen en ik sluit genietend mijn ogen. Ik begin mijn haren te wassen en daarna mijn lichaam. Ik spoel daarna alles af en blijf nog even onder de warme stralen staan. Mijn gedachtes dwalen af naar Daan. Vind ik hem nog leuk? Ik bedoel ik verheug me er wel op om hem vanavond te zien. Ik zucht waarom voel ik nog wat voor hem? Ik wil wel stappen ondernemen maar straks voelt hij niks voor mij. Dan zit ik weer met een gebroken hard en dat wil ik niet.

Ik stap onder de douche vandaag en droog me af. Ik kleed me dan om en kijk in de spiegel. Oké dat staat best wel leuk ookal zeg ik het zelf. Ik föhn daarna mijn haren en begin zacht 'break up song' te zingen. Dat is het nieuwe nummer van de meiden en ik ben benieuwd wat er allemaal komt im het nieuwe album. Ze zijn er nog mee bezig en ik probeer heel vaak erachter te komen maar ze willen helaas niks los laten. Ik zucht en ik zie dat mijn haar nu wel droog is. Ik leg de föhn weer weg en kijk twijfelend in de spiegel. Wat zou ik met mijn haren doen. Ik twijfel even en mompel wat tegen mezelf. Ik kijk op de klok en ik zie dat Sarah hier met een halfuur is. Oke ik moet wel een beetje opschieten. Ik poets eerst maar mijn tanden.

Ik besluit om mijn haren te krullen. Ik pak de krultang en warm hem alvast op. Ondertussen doe ik alvast mijn make-up op. Ik doe eerst een lichte kleur oogschaduw op. Dan doe ik wat oogpotlood en dan wat mascara. Als laatst doe ik een lichte kleur lippenstift op. Ik pak de krultang en begin mijn haren te krullen. Ik hoor de deurbel en even later hoor ik de stemmen van Jade, Perrie en leigh. Ik grinnik hun gaan vanavond met zijn vieren een meiden avond houden. Het is wel lang voor ze geleden dat ze met zijn vieren iets hebben gedaan.

adopted by little mix part 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu