Jade pov
We rijden Jesy haar straat in en Perrie parkeert de auto. Ik draai me om naar Emma die naar buiten staart. 'Emm?' Vraag ik. 'Hmm?' Mompelt ze terwijl ze nog naar buiten staart. 'We zijn er' zeg ik. 'Ohhh' mompelt ze. Ik lach zacht en ze opent de deur. Ze stapt uit en gooit de autodeur dicht. Ze loopt naar de kofferbak en haalt haar koffer eruit. 'Ik neem wel je gitaar mee' zeg ik. Ze knikt en ik pak hem eruit. 'Ik zal blij zijn als ik me eigen rijbewijs heb' mompelt ze. Ze gooit de kofferbak dicht en loopt naar de voordeur. Perrie en ik kijken elkaar aan. Ze staat te wachten bij de voordeur 'komen jullie?' Vraagt ze. We knikken en lopen naar haar toe. Ze belt aan en even later wordt de deur open gedaan door Jesy. 'Heyy!' zegt ze vrolijk. 'Heyy!' zeggen we alle 3 vrolijk terug. Ze glimlacht en laat de deur voor ons open. Emma stapt naar binnen en we lopen achter haar aan. 'Ik breng alvast mijn spullen naar boven' en ze sleept de koffer mee naar boven. 'Ik uh breng haar gitaar wel even' lach ik zacht. Ik loop achter haar aan naar boven. Ze loopt haar kamer binnen en legt haar koffer neer op het bed. Ik loop ook haar kamer binnen en zet haar gitaar ergens neer in de kamer. 'Ik pak de koffer straks wel uit' zegt ze. Ik knik 'kan wel ja' glimlach ik. Ze knikt en we lopen haar kamer uit. We lopen de trap af in de woonkamer binnen. Jesy en Perrie zitten al op de bank. Ik ga bij ze op de bank zitten en Emma geeft Jesy een knuffel. Daarna gaat ze ook op de bank zitten. 'Hoe is het?' Vraagt Jesy. Emma knikt 'prima' glimlacht ze. Jesy knikt en glimlacht lief naar haar. 'En met jullie?' En ze kijkt ons vragend aan. 'Ook goed' zeggen we in koor. We kijken elkaar aan en beginnen te lachen. Jesy schud lachend haar hoofd 'en met jou?' Vraag ik. Ze glimlacht 'ook goed' zegt ze vrolijk. We knikken goedkeurend 'maar uh' en ze kijkt Emma aan. Emma kijkt haar vragend aan 'ik vroeg me af of je deze week Ashton wou gaan ontmoeten?' Vraagt ze. Haar ogen worden groot en meteen knikt ze. 'tuurlijk!' roept ze vrolijk. We beginnen alle 3 te lachen. 'Ik weet dat ik er lang mee gewacht heb, maar ik wilde wachten totdat het echt serieus was' zegt Jesy zacht. Emma knikt begrijpelijk 'snap ik wel' glimlacht ze. Jesy glimlacht breed 'dan komt hij hier van de week eten' zegt ze. Ze knikt 'is goed' glimlacht Emma. 'Willen jullie trouwems wat te drinken?' Vraagt Jesy. Ik schud mijn hoofd 'nee hoor' antwoord Perrie. Jesy knikt en blijft zitten. 'Maar ik uh vroeg me ook iets af' zegt Emma zacht. Jesy kijkt haar vragend aan 'ik vind iemand leuk zeg maar en hij mij ook' zegt ze blozend. Perrie en ik beginnen te giechelen waardoor Emma alleen nog maar roder wordt. We grinniken 'oehhh wie?' Vraagt Jesy vrolijk. 'Davey' zegt ze met een rood hoofd. Ze knikt 'heb je een foto?' Vraagt ze. Ze knikt en pakt haar telefoon uit haar broekzak. Ze zoekt een foto op en laat hem zien aan Jesy. 'Oehh wat een lekkerding!' gilt ze. Perrie en ik beginnen te gillen en Emma knikt met een rood hoofd. 'Maar we willen dus op een date' zegt ze. Jesy knikt 'maar mam heeft me huisarrest gegeven' en kijkt me met een zuur gezicht aan. Ik kijk haar aan met mijn armen over elkaar heen gevouwen. Perrie en Jesy beginnen te lachen. 'Maar hij blijft daar dus volgende week eten en ik vroeg me dus af of hij hier dan ook kan blijven eten?' Vraagt ze hopend. 'Om te laten goedkeuren?' Vraagt Jesy. Ik knik 'ja ik zei dat we daarna gingen kijken of haar huisarrest uitgesteld kon worden' glimlach ik. Jesy knikt en kijkt dan weer naar Emma. 'Ik vind het goed' glimlacht ze. Emma klapt blij in haar handen 'dankje!' en ze geeft haar een knuffel. Jesy begint te lachen en ze laten elkaar los. 'Ik vraag wel of hij zaterdag kan' glimlacht Emma. Jesy knikt en Emma pakt gelijk haar telefoon erbij. Ik grinnik en kijk Perrie aan. 'Ik denk dat wij weer richting huis gaan' zeg ik. Perrie knikt instemmend 'is goed' zegt Jesy. Perrie en ik staan 'ik loop wel met jullie mee' en Jesy staat ook op. We knikken 'Emma?' Vraag ik. 'Huh?' En ze legt haar telefoon weg. 'We gaan weg' lach ik zacht. 'Ohhh' lacht ze. We lachen en ze staat snel op. Ze loopt achter ons aan naar de voordeur. Ik geef Emma een knuffel 'doe je rustig aan?' Vraag ik. via mijn ooghoek zie ik dat Perrie Jesy een knuffel geeft. We laten elkaar los en ze knikt. 'Doe ik' glimlacht ze. Ik druk een kus op haar voorhoofd 'love you' fluister ik. 'Love you to' zegt ze zacht terug. Ik glimlach en loop door naar Jesy en geef haar een knuffel. Ik zie via mijn ooghoek dat Perrie nu Emma een knuffel geeft. Jesy en ik laten elkaar los en kijken elkaar glimlachend aan. Perrie en ik lopen naar buiten en ik geef Emma nog snel een knuffel. 'Doeg!' roepen Perrie en ik. Jesy en Emma lachen 'doeg!' roepen ze terug. We zwaaien nog en stappen in de auto. Perrie start de auto en we rijden weg. We zwaaien nog en ze zwaaien terug. We rijden de straat uit en gaan de bocht om. Ondertussen legt ze haar hand op mijn been. Ik kijk glimlachend haar kant op. Ze kijkt me kort aan en glimlacht. Daarna richt ze zich weer op de weg. Het is een poosje stil. 'Zeg ik zat na te denken' begin ik. 'Ja?' Vraagt ze. 'Emma is ja bijna 18' zeg ik. 'Ja' zegt ze weer. 'En Emma is nog niet begonnen met rijlessen ja' zeg ik weer. Ze knikt 'ik dacht misschien kunnen we haar een rittenkaart geven voor rijlessen' zeg ik. Ze knikt instemmend 'is wel een leuk idee' en ze glimlacht kort naar me. Daarna richt ze zich weer op de weg.
JE LEEST
adopted by little mix part 2
FanfictionTIP: LEES EERST DEEL 1 OP MIJN OUDE ACCOUNT. LittlemixfanaccNL_ Dit is deel 2 van Adopted by little mix! ik wil het anders doen in deel 2 dus hier komt het verhaal! Little mix moet op tour en Emma gaat mee. Michael en Bo blijven bij Jed vanwege scho...