deel 44

23 1 0
                                    

Emma pov
Het is nu vrijdag en dan heb ik gelukkig weer weekend. Ik stap uit bed en kijk in de spiegel. Ik zucht en pak mijn kleding en loop naar de badkamer. Ik doe gewoon weer het zelfde aan als gisteren want dat is nog schoon dus ja. Ik kleed me uit en begin me te wassen. Ik kleed me dan weer aan en spuit wat deo op. Ik borstel mijn haren door en maak een hoge staart in mijn haren. Ik trek dan mijn schoenen aan en loop naar beneden. Daar tref ik Jade en Perrie kletsend aan tafel. 'Goedemorgen' zegt Jade met een glimlach. 'Goedemorgen' zeg ik teug. 'Goedemorgen' zegt Perrie met een glimlach. Ik glimlach terug en loop door naar de keuken. Ik pak wat thee voor mezelf en loop dan weer naar Jade en Perrie en ga naast Jade zitten die tegenover Perrie zit. Ik kijk naar de kerstboom. We hebben hem gister avond opgezet en hij is best wel mooi geworden. Al ging het niet helemaal soepel gisteren maar ja wat verwacht je als we met zijn drieën de kerstboom op gaan zetten.

Ik neem een slok van mijn thee 'Oh ja Emm' begint Jade. Ik kijk haar vragend aan 'We gaan vanavond eten bij Jes en daarna gaan we naar de studio' verteld ze. Ik knik 'ga je mee?' vraagt ze. Ik knik 'naar de studio kijk ik wel even want moet ook nog mijn opdracht bezig met eigen nummer schrijven' leg ik uit. Ze knikken 'mag ook in de studio' grijnst Perrie. Ik grinnik 'ja dat kan ook' lach ik.

Ik loop ren de school binnen omdat ik al aan de late kant ben. Ik ren het lokaal binnen 'ahh Emma Thirlwall' zucht de muziek leraar. Ik lach zacht 'ja sorry' mompel ik. Hij lacht 'geen probleem Emma ga maar snel zitten' zegt hij. Ik knik en loop naar Sarah en ga naast haar zitten. 'Te laat vertokken?' lacht ze zacht. Ik lach zacht en knik. 'Dames en heren we gaan vandaag weer bezig met jullie eigen nummer' begint de leraar. 'We gaan in tweetallen zitten en dan ga je naar elkaars tekst kijken' zegt hij dan. Sarah en ik kijken elkaar aan 'misshien kun je met Daan' sist ze. Ik trek mijn wenkbrauw op 'wij kennen de tekst al van elkaar' legt ze dan uit. Ik knik 'met wie ga jij dan?' vraag ik. 'Ik vraag Hugo wel' grijnst ze. Ik schud lachend mijn hoofd en ze tikt Hugo aan die voor ons zit. Hij kijkt haar vragend aan met een glimlach 'wil je samen?' vraagt ze dan. Hij glimlacht nog steeds en knikt dan. Ze staat op en gaat naast hem zitten. Ik wil net Daan aantikken maar hij draait zich al om naar mij. Waardoor onze gezichten elkaar bijna raken 'oh sorry' mompelen we. Ik ga snel naar achteren zitten 'wil je samen?' vraag ik dan. Hij knikt en staat op. Hij komt naast me zitten. 'Ik ben nog niet zo ver' lacht hij dan. Ik grinnik 'geeft niet je kwam ook later in de klas' zeg ik dan. Hij knikt 'zou ik eerst die van jou lezen?' stelt hij voor. Ik knik en pak mijn schrift uit mijn tas. 'Hey nu weet je dan al mijn nummer' lach ik. Hij knikt 'maar ik wil hem je van het weekend laten horen zingen' glimlacht hij dan. Ik word rood 'ik ook die van jou' zeg ik dan met een rood hoofd. Hij glimlacht 'is goed Emm' zegt hij lief. Raar genoeg geeft het me een warm gevoel van hoe hij mij noemt. Ik geef hem mijn schrift en hij begint te lezen.

'Dit is echt heel goed' zegt hij als hij het nummer gelezen heeft. Ik glimlach dankbaar 'dankje' zeg ik zacht. Hij glimlacht en geeft mijn schrift terug. Ik glimlach dankbaar en kijk naar Sarah. Die aan het lachen is met Hugo en ik kijk glimlachend naar ze. Ze zouden echt goed bij elkaar passen. Daan geeft zijn schrift aan mij. Ik begin de tekst te lezen. Dit is oprecht heel goed. Ik kijk glimlachend naar de tekst. 'Dit is heel goed Daan' complimenteer ik hem als ik de tekst heb gelezen. 'Dankje' zegt hij vrolijk. Ik glimlach 'maar je bent al best wel ver hoor' zeg ik met een glimlach. 'Jawel?' vraagt hij. Ik knik snel 'ja vooral omdat je nog niet zolang op deze opleiding zit' zeg ik dan. Hij knikt 'ja dat is waar' zegt hij zacht.

Het is pauze en we zitten met de klas in de kantine aan een tafel. 'Jongens ik vier mijn niet dit weekend maar dan dat weekend mijn verjaardag' zegt Dean met een brede glimlach. 'En wij willen komen?' vraagt Cas lachend. Dean schud lachend zijn hoofd 'ja als niet wil komen hoeft dat niet' grijnst hij. Ik schud lachend mijn hoofd 'we komen graag Dean' glimlach. 'Oh jij bepaald dat voor ons?' vraagt Hugo plagend. Ik knik heftig 'tuurlijk' zeg ik met een grijns. Hugo schiet in de lach 'maar ja Dean we komen graag' zegt hij dan weer. De rest is het er mee eens. 'Ik stuur de details wel in de groepsapp' zegt Dean dan. We knikken en ik neem een hap van mijn boterham.

adopted by little mix part 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu