Jade pov
Emma en ik hebben met gegeten en we zitten op de bank tv te kijken. Ik kijk op de klok en de meiden kunnen elk moment komen. 'Deze aflevering heb ik al 10 keer gezien' zucht Emma. Ik grinnik 'ik ook' ze lacht zachtjes. Dan gaat de deurbel 'wie is dat?' vraagt ze. Ik haal me schouders op en ze loopt naar de deur. Ze doet open en een paar seconden hoor ik haar gillen. 'Heyy!' hoor ik Jesy, Leigh en Perrie tegelijk gillen. Ik grinnik en sta op en loop naar ze toe. Ze laten Emma net los uit een knuffel. 'Jadey' en Perrie geeft me een knuffel. Er gaat een warm gevoel door me lichaam heen. Ik knuffel haar terug en sluit me ogen. Ze laat me langzaam los en begint te blozen. Ze loopt snel naar de woonkamer en meteen kijken 3 mensen mij aan met een pedoface. 'Wat?' lach ik nerveus. 'Jullie vinden elkaar nog leuk' fluistert Jesy. Ik schud Mn hoofd 'Pez vindt je echt nog wel leuk' zegt Leigh zacht. Ik word rood en alle vlinders vliegen weer heen en weer in me buik. 'Echt?' ze knikken alle 3. Ik glimlach 'is er nog chips!?' gilt Perrie onze kant op. Ik grinnik en ren naar haar toe 'ja' lach ik. Ze grinnikt en ik open het kastje 'hier' en ik geef haar de zak chips. Ze bloost en loopt naar de bank. Ik glimlach en plof naast haar neer. 'Maar wat doen jullie hier?' vraagt Emma als ze naast Jesy en Leigh op de bank gaat zitten. 'We dachten we gaan een meiden avond houden' grijnst Leigh. Ik grinnik 'leuk idee' glimlacht Emma. Ik glimlach breed en kijk Perrie aan. Ze glimlacht en stopt wat chips in haar mond. Ik grinnik en de rest doet met me mee behalve Perrie. Ze kijkt ons vragend aan 'vreetzak' lach ik. Ze begint weer te blozen en ik glimlach. 'Ik ga me eerst even omkleden' zegt Emma. Ik knik en ze staat op en ze loopt naar boven. 'Wat zei Simon?'vraagt Jesy. Ik zucht 'hij was er niet zo blij mee' ze knikt langzaam. 'Hij vindt dat ik wel gewoon mee moet' zeg ik zacht. Ik staar naar de grond maar dan voel ik ineens een hand op me been. Ik schrik kort maar ik word rood als ik zie dat het Perrie is. Ze glimlacht 'we helpen je Jade' ik glimlach. 'Dankjewel' zeg ik zacht. Ze glimlachen alle 3 'we snappen je heel goed' zegt Leigh dan. 'We praten nog wel met Simon' zegt Jesy. De andere 2 meiden knikken 'want wat hij doet kan niet' ik knik. 'Maar hoe gaat het nu verder met Emma?' vraagt Perrie dan. Ik haal me schouders op 'niet zo heel goed' ze knikken alle 3. 'Wil je vertellen wat er is?' vraagt Leigh voorzichtig. Ik slik 'ik weet niet of Emma dat goed vindt' zeg ik twijfelend. Ze knikt begrijpelijk 'ze heeft het jou waarschijnlijk in vertrouwen verteld' ik knik. 'Misschien verteld ze het uiteindelijk zelf' zeg ik dan. Ze knikken weer 'maar ik wil haar nu gewoon heel goed steunen' Jesy glimlacht. 'Je bent echte een hele goeie moeder Jade' ik glimlach. 'Dankjewel' ze glimlacht 'jullie helpen me altijd zo goed' zeg ik met een grote glimlach. Ik hoor Emma van de trap aflopen 'ben er weer' en ze ploft naast Jesy neer op de bank. 'Mooie broek' lacht Perrie met haar mond vol chips. Emma kijkt naar haar trainingsbroek die ze aan heeft. Ze grinnikt 'dankjewel' zegt ze lachend. Perrie schiet spontaan in de lach en iedereen kijk haar raar aan. Ik ook maar aan de andere kant vindt ik het ook nog wel heel schattig. Wacht wat? 'Zullen we een film kijken?' vraagt Perrie heel serieus als ze uitgelachen is. Ik kijk de andere aan en zij mij. En dan beginnen wij te lachen en nu kijkt Perrie ons raar aan. 'Wat is er?' nu begin ook nog harder te lachen. Ze facepalmt zich zelf en eet haar chips verder op.Even later zitten we met zn allen een disney film te kijken. We hebben besloten om met zn allen op 1 bank te zitten. Het klinkt heel onlogisch omdat je denkt dat het niet past. Maar raar genoeg past het. Emma is tegen me aangekropen en heeft een deken over haar heen liggen. Ik glimlach als ik zie dat ze in slaap is gevallen. Ik stoot Perrie aan en ze glimlacht als ze ziet hoe Emma ligt te slapen. Ze is dus heel moe maar dat snap ik wel. Met al die dingen waarmee ze zit. Ik leg me hoofd op haar hoofd en niet veel later val ik ook in slaap. Dromend over dat alles goed komt met Emma...
Ik word wakker en ik zie dat er nu een andere film op staat. Ik kijk naast me en Emma ligt nog steeds te slapen. Perrie ligt helemaal tegen de leuning aan en kijkt de film. En ik heb geen flauw idee welke film dit is. Als ik naar de andere kant kijk van de bank zie ik Jesy geconcentreert kijken op haar telefoon. Ik grinnik die is denk ik aan het appen met Harry. Dan zie ik leigh die helemaal in de film verdiept is. Ik glimlach als ik al deze meiden zo zie. Ik besluit ook even naar de film te kijken. En na een poosje merk ik dat het een liefdes film is. Een jongen en een meisje die verliefd op elkaar zijn maar ze durven het allebei niet toe te geven. Ik zucht en ik pak me tlefoon en scroll door instagram. Dan zie ik dat Perrie ongeveer een uurtje geleden een foto heeft geplaatst. Op de foto zie je Emma en samen slapen op de bank met daaronder als tekst 'my two little babys'. Waarom moet ik blozen? Ik like de foto en scroll weer verder. Ik like nog wat foto's en leg dan me telefoon weer weg. Als ik weer naar de tv kijk zie ik dat de film al afgelopen is. Ik kijk naar Leigh en Perrie en ik zie dat ze allebei tranen in hun ogen hebben. 'Wat is er aan de hand?' vraag ik bezorgd. 'Jezus ik schrok me de pleuris' ik grinnik zacht. 'De film was emtioneel' zegt ze daarna. Ik facepalm mezelf en Jesy en ik kijken elkaar aan. 'Mag ik nu naar de mac?' vraagt Perrie. Ik kijk op de klok en ik zie dat het al 6 uur is. Heb ik zo lang geslapen? 'Het is wel etenstijd' zeg ik dan. Ze kijkt me blij aan 'we kunnen ook pizza bestellen' zeg ik dan. 'Goed punt' zegt Leigh. 'Ja maar ik wil naar de mac' zeurt Perrie als een kleinkind. Ik grinnik aan de ene kant vindt ik het ook nog wel schattig als ze zo doet. 'Maar ik heb geen zin in de papz' zegt Jesy. Ik knik begrijpend 'das waar' zegt Perrie dan. ' We kunnen ook langs de macdrive' zegt Perrie dan weer. Ik begin nu te lachen 'wat is er?' vraagt Perrie lachend. 'Je hebt echt zin in de mac he?' ze knikt trots. 'Dat kunnen we nog wel doen' zegt Jesy bedenkelijk. Op dat moment wordt Emma net wakker. 'Goeiemorgen' zegt Leigh droog. Emma fronst 'is het al ochtend?' ik schiet in de lach. 'Nee lieverd het is 6 uur in de avond' zeg ik als ze me niet begrijpend aankijkt. Ze knikt en gaat rechtop zitten. 'Dus macdrive?' vraagt Perrie weer. Jesy zucht 'als de rest ermee eens is' en ze kijkt ons vragend aan. 'ik vind het best' zegt Emma schouder ophalend. Iedereen gaat er mee eens en even later zijn Leigh, Jesy en Perrie naar de mac drive toe om het eten op te halen. 'Hoe voel je je nu?' vraag ik aan Emma die naast me zit. Ze knikt 'wel goed' glimlacht ze. Ik glimlach en trek haar in een knuffel. 'Dat vindt ik heel fijn om te horen' ze glimlacht.
Sorry het duurder weer heel lang dat er een deel online kwam! Het deel is niet zo lang maar het volgende deel wil ik wat langer maken💕
JE LEEST
adopted by little mix part 2
FanfictionTIP: LEES EERST DEEL 1 OP MIJN OUDE ACCOUNT. LittlemixfanaccNL_ Dit is deel 2 van Adopted by little mix! ik wil het anders doen in deel 2 dus hier komt het verhaal! Little mix moet op tour en Emma gaat mee. Michael en Bo blijven bij Jed vanwege scho...