Emma pov
Ik kijk verveeld voor me uit tijdens de les. Sarah tikt me aan en ik kijk vragend aan. 'Overleef je het nog?' fluistert ze. Ik schud mijn hoofd 'het is gewoon te saai' zucht ik. Ze grinnikt en ik staar weer voor me uit. We hebben weer Engels wat ik zoals gewoonlijk saai vind. Ik zucht diep en kijk het lokaal rond. Ik kijk links van me waar Daan druk aan het werk is. Ik glimlach en dan word ik weer aangetikt. Ik kijk Sarah weer aan 'wat doe je vanmiddag?' vraagt ze. Ik haal mijn schouders op 'niet zo veel' mompel ik. Ze knikt 'wil je wat afspreken?' fluistert ze. Ik knik 'leuk idee' fluister ik terug. Ze glimlacht breed en gaat weer bezig met haar werkboek opdrachten. Ik kijk weer naar Daan die nog steeds druk bezig is met zijn werkboek opdrachten. Ik glimlach breed 'zeg Emma Thirlwall gaat u ook bezig met de opdrachten?' vraagt de leraar. De hele klas kijkt mij aan inclusief Daan. Hij kijkt me lachend aan en ik wordt vuurrood. 'Uh ja meneer' mompel. De rest van de klas schiet in de lach en ik kijk snel in mijn werkboek.We zitten met ons bekende groepje in de kantine aan een tafel. 'Dus uh ik vier over een aantal weken mijn verjaardag' begint Evy. We kijken allemaal haar kant op 'en dat geef je nu al aan?' lacht Dean. Ze steekt haar tong uit en Dean begint hard te lachen. Ik schud lachend mijn hoofd 'maar hoe dan ook ik heb nog geen preciese datum maar die horen jullie nog' glimlacht ze. We knikken 'gezellig' zeg ik vrolijk. Ze knikt heftig 'hoop ik wel' lacht ze. Ik grinnik 'we maken het gewoon gezellig' lach ik. Ze knikt instemmemd 'sowieso' grijnst ze. Ik lach hard en de rest kijkt ons raar aan. Ik trek een gek gezicht en ze schieten allemaal in de lach. Ik grinnik en ik verneem dat Daan zijn arm om mij heen slaat. Ik kijk hem blozend aan 'hey cutie' glimlacht hij. Hierdoor wordt ik nog roder 'Hey handsome' glimlach ik terug. Hij bloost ook zelfs een beetje 'ik heb nog een vraag trouwens' zeg ik. Hij knikt 'Jade deed een voorstel of je misschien dit weekend bij ons wilt komen?' vraag ik. Hij knikt 'ook slapen?' vraagt hij voorzichtig. Ik knik 'als jij dat ook wilt' glimlach ik. Hij glimlacht breed en knikt dan. 'Ik vind het altijd fijn bij jou' zegt hij lief. Ik glimlach breed 'en als het moet slaap ik wel op de bank' zegt hij. Ik glimlach en schud mijn hoofd. 'Nee je slaapt gewoon bij mij' lach ik. Hij grijnst en ik schud lachend mijn hoofd. Ik zie via mijn ooghoek dat Sarah mij grijnzend aan kijkt. Ze heeft het gesprek dus meegekregen. Ik schud lachend mijn hoofd en steek mijn middelvinger naar haar op. Ze schiet in de lach en de rest snapt niet waar het over gaat. Ik zucht 'jij spoort echt niet he Saar' lach ik. Waardoor ze nog harder moet lachen.
Eindelijk is de saaie lange schooldag voorbij. Ik loop nu samen met Sarah naar het fietsenhok. Daan was vandaag niet met de fiets maar met de auto van zijn moeder. Ja hij heeft al zijn rijbewijs. Dat wil ik ook maar ja. 'Dus' begint Sarah. Ik kijk haar vragend aan terwijl we doorlopen. 'Jij en Daan' grijnst ze. Ik zucht diep en wordt vuurrood 'dus jullie gaan nu iets doen?' vraagt ze met een grijns. Ik haal mijn schouders op 'is het niet te snel?' vraag ik twijfelend. Ze schud haar hoofd 'zolang het goed voelt toch?' vraagt ze. Ik knik 'daar heb je wel gelijk in' en we lopen het fietsenhok binnen. We halen onze fietsen van het slot af en lopen het fietsenhok uit. We fietsen het terrein af onderweg naar mijn huis.
We fietsen de straat in 'weet je moeder wel dat ik kom?' vraagt Sarah. Ik schrik 'shit helemaal vergeten te zeggen' lach ik. Ze schiet in de lach 'had ik kunnen verwachten' lacht ze. Ik grinnik en we komen bij mijn huis aan. We zetten de fietsen in de schuur en ik open de voordeur. 'Halloo!' gil ik. We hangen onze jassen aan de kapstok 'halloo!' gillen Jade en Perrie. We lopen de woonkamer binnen 'heyy' zeggen ze weer. Ik grinnik 'oh heyy Sarah' zegt Jade vrolijk. Sarah lacht 'hey' zegt ze vrolijk terug. 'Hoe was het op school?' vraagt ze dan. Ik haal mijn schouders op 'saai' zeg ik enkel. Jade en Perrie beginnen te lachen 'wil je ook wat drinken?' vraag ik Sarah. Ze knikt 'ice tea?' vraag ik. Ze knikt en ik lach. Ze gaat op de bank zitten en ik loop naar de keuken. Ik pak 2 glazen en schenk ze in met ice tea. Ik zag dat Jade en Perrie al drinken hadden dus die hoef ik niet te vragen.
JE LEEST
adopted by little mix part 2
FanfictionTIP: LEES EERST DEEL 1 OP MIJN OUDE ACCOUNT. LittlemixfanaccNL_ Dit is deel 2 van Adopted by little mix! ik wil het anders doen in deel 2 dus hier komt het verhaal! Little mix moet op tour en Emma gaat mee. Michael en Bo blijven bij Jed vanwege scho...