Sorry dat ik al zolang niet meer heb geschreven! Het kwam door school...heb weer veel huiswerk. Ik hoop dat het binnenkort weer minder wordt, zodat ik weer meer kan schrijven ❤🙂 ik hoop dat jullie het een leuk deel vinden ♡
Perrie pov
We komen aan bij het interview en we stappen uit de auto. Jesy en Leigh lopen voor mij uit en ik loop achter ze aan. We lopen door naar de balie en Jesy meldt ons. 'Jullie mogen de eerste gang rechts en dan is het de eerste deur' zegt de vrouw vriendelijk. We bedanken haar en lopen er heen. We lopen de gang door en al snel zien we een vrolijke vrouw staan. 'Goede dag dames' zegt ze vrolijk. 'Hallo' zeggen we alle 3 in koor. 'Komt u maar binnen' en ze laat ons de kamer binnen. 'Jullie mogen op de bank zitten' zegt ze. We bedanken haar en gaan er zitten. Ze gaat op een stoel tegenover ons zitten. 'Willen jullie wat te drinken?' Vraagt ze. 'Doe maar water' antwoord Jesy. Ze knikt 'mij ook' zeggen Leigh en ik in koor. We kijken elkaar aan en schieten dan in de lach. Jesy schud haar hoofd en de vrouw lacht mee. 'Ik ben er zo weer' lacht ze zacht. Ze loopt de ruimte uit en al snel komt ze er weer aan. Ze zet het drinken neer op de tafel voor ons. We bedanken haar en ze komt weer tegenover ons zitten. 'Zijn jullie er klaar voor?' Vraagt ze. We knikken en dan wordt de camera gestart. 'Hallo dames en heren, vandaag ben ik met de dames van Little Mix!' Roept ze vrolijk. 'Haii!' En we zwaaien vrolijk in de camera. De vrouw lacht zacht 'dus hoe gaat het dames?' Vraagt ze. We knikken alle 3 'ja het gaat goed met ons' antwoord Jesy. Leigh en ik knikken instemmend. 'En hoe gaat het met Jade?' Vraagt ze daarna. 'Ja ook steeds een stukken beter' glimlach ik. 'Ze heeft een lichte hersenschudding hoorde ik?' Vraagt ze. Ik knik 'dat is ook de reden dat ze er niet is' antwoord Jesy. 'Ze moet nog goed uitrusten' zegt Leigh er achterna. Jesy en ik knikken instemmend. De vrouw glimlacht kleintjes 'hopelijk wordt ze snel weer beter' zegt ze. We glimlachen en knikken 'hopen wij ook' zeg ik vriendelijk. Ze glimlacht vriendelijk en stelt nog een paar vragen.Na het interview lopen we het gebouw weer uit. Er staan gelijk een hoop fans te gillen en we zwaaien vrolijk naar ze. We lopen naar Jesy haar auto en stappen in. Jesy en Leigh zitten voorin en ik achterin. Ik zucht opgelucht 'wat een drukte' zucht ik. Leigh lacht zacht 'mee eens' zucht Jesy. Ze start de auto en rijdt de straat uit. Leigh zet de radio wat harder en we zingen alle 3 zacht mee. Ik kijk ondertussen naar buiten en ik voel mijn telefoon trillen. Het is een snap van Jade. Ik open hem en het is een selfie van Jade en Emma samen. Ik glimlach en maak ook een selfie. Ik stuur hem terug en leg lachend mijn telefoon weer weg. Jesy zet de radio weer wat zachter 'wat zit jij nou weer vrolijk te lachen Edwards?' Vraagt ze lachend. Ik word rood en giechel. 'Ohh ik weet het al' lacht Leigh. Ik kijk met een rood hoofd naar buiten. 'You guys are really cute together' zegt Jesy vrolijk. Ik grinnik 'laat mij' zeg ik blozend. Jesy lacht hard 'maar uh Jesy' begin ik. 'Hmm?' mompelt ze. 'hoe zit het nu tussen jou en Ashton?' Vraag ik grijzend. Ze bloost en blijft even stil. 'Jes?' Lach ik. Ze giechelt 'het is nu wel officieel tussen ons' zegt ze blozend. Ik grijns breed en Leigh en ik gillen in koor. Jesy lacht 'jullie zijn echt twee kleine kinderen he' lacht ze. Leigh en ik lachen in koor. 'Maar super leuk!' Gilt Leigh. Jesy knikt enthausiast 'binnenkort een grote date met zijn allen' grijnst Leigh. Ik knik enthausiast 'super gezellig' grijnst Jesy.
Even later komen we alweer thuis aan. We stappen uit en er komen gelijk weer fotograven op ons af. Ik zucht diep en Jesy en Leigh lopen achter mij aan. De fotograven maken tientallen foto's van ons maar we negeren ze. Ik pak mijn sleutels en maak de voordeur open. Jesy en Leigh lopen achter mij aan naar binnen. 'Hallooo!' gil ik hard. Ik hang mijn jas op aan de kapstok en loop de woonkamer binnen. Jade en Emma zitten samen op de bank een film te kijken. 'Heyy' zeggen ze tegelijk. 'Heyy' zeg ik weer vrolijk terug. Ik geef Jade een kus en dan komen Jesy en Leigh ook de woonkamer binnen lopen. 'Heyy!' Roepen ze in koor. 'Heyy!' Roepen Jade en Emma vrolijk terug. Jesy en Leigh ploffen neer op de bank. 'Willen jullie wat te drinken?' Vraag ik. Jesy knikt 'doe maar cola' glimlacht ze. Ik knik 'doe mij ook maar cola' zegt Leigh. Ik knik en kijk dan vragend naar Jade en Emma. 'Ik help wel' zegt Jade. Ik glimlach en Emma wil ook op staan. 'Blijf maar zitten joh' zegt Jade met een glimlach. Ze glimlacht en Jade en ik lopen samen naar de keuken. 'Weer ice tea Emm?' Vraagt Jade. 'Ja' antwoord ze. Ik pak de glazen en Jade pakt de ice tea en cola uit de koelkast. Zij schenkt de ice tea en ik de cola. 'Misschien wil Emma ook wel blijven eten?' Stel ik voor. Jade knikt 'ja als ze dat wil' glimlacht ze. Ik knik 'maar wat gaan we eten dan?' Vraagt ze. Ik grinnik 'salade, aardappels en wat vlees' antwoord ik. Ze glimlacht 'lekker' zegt ze vrolijk.
JE LEEST
adopted by little mix part 2
FanfictionTIP: LEES EERST DEEL 1 OP MIJN OUDE ACCOUNT. LittlemixfanaccNL_ Dit is deel 2 van Adopted by little mix! ik wil het anders doen in deel 2 dus hier komt het verhaal! Little mix moet op tour en Emma gaat mee. Michael en Bo blijven bij Jed vanwege scho...