deel 22

48 1 1
                                    

Jade pov
Ik word wakker en ik knipper een paar keer met me ogen. Ik zie dat ik op bed lig en Emma nog op Jesy haar bed ligt. Jesy sliep hier toch niet dus wou ze op haar bed. Ik kijk naar de andere kant en daar ligt Perrie te slapen op haar bed. Ik kan uren naar haar kijken. Haar blonde haren vallen net over haar gezicht. Ik hoor iemand de tourbus binnen komen en ik haal snel me ogen van Perrie. Ik sta op en loop naar de woonkamer. Jesy komt de tourbus binnen 'hey' mompel ik. 'Hey' zegt ze. Ik plof neer op de bank 'hoe was je date?' vraag ik. Ze glimlacht 'leuk' ik grinnik. 'Hoe was het hier?' en ze komt naast me zitten. Ik moet meteen weer denken aan het moment dat Perrie het uit maakte. Ik slik en haal me schouders op. 'Wat is er Jade?' ik weet niet wat ik moet zeggen. 'Het is uit tussen Perrie en mij' zeg ik dan uiteindelijk. Ze kijkt me ongelovig aan 'wat waarom?' vraagt ze. 'Omdat ik geen vertrouwen meer in haar had' zeg ik zacht. 'En ze vindt een jongen leuk' mompel ik er achter aan. Haar mond valt open 'Perrie heeft het uit gemaakt?' ik knik. Ik zie het hele beeld weer voor me 'gaat het wel?' vraagt ze bezorgd. Ik knik 'dit kan niet' mompeld Jesy. Ik frons 'zij is een keer vreemd gegaan en dan maakt zij het uit omdat je geen vertrouwen meer in haar hebt' in haar stem hoor ik dat ze boos is. 'Jesy laat het maar' ze schud meteen haar hoofd. 'Het is logisch dat je dan geen vertrouwen meer in elkaar hebt' ik knik. 'Het is nu eenmaal gebeurt' zeg ik. Ze knikt 'ja maar wat Perrie en ik hebben gedaan kan echt niet' mompeld ze. Ik glimlach kleintjes ' Leigh en ik hebben jullie het vergeven' zeg ik met een kleine glimlach. Ze knikt 'nog steeds voel ik me er naar over' zegt ze zacht. Ik glimlach kleintjes 'Jes je bent me beste vriendin en me grote zus' zeg ik. Ze glimlacht 'ik ben er altijd voor je Jade' zegt ze. Ik glimlach 'dankje ik ook voor jou' ze geeft me een knuffel. 'Ik ga even naar de winkel' ze knikt. 'Want Jed komt vandaag met Bo en Michael' zeg ik vrolijk. Ze glimlacht breedt 'zal ik meegaan?' ik knik. 'Ja leuk!' ik kleed me even om'. Ze knikt en ik sta op en loop naar de slaapkamer. Ik pak een skinny jean en een t-shirt. Ik trek het aan en borstel me haren uit en maak een knot. Ik trek me schoenen aan en schrijf een briefje voor Emma en Pez dat we even naar de winkel zijn. Ik loop weer naar de woonkamer en leg de brief op de grote tafel. 'Ready?' vraagt Jesy. Ik knik en ze grinnikt. Ze pakt haar sleutels en we lopen naar buiten. Al snel staan er fotograven om ons heen 'Jade is het uit?' vraagt er 1. Ik zucht en Jesy en ik lopen gewoon door. 'Jade wat is er aan de hand?' is de volgende vraag door een andere fotograaf. 'Jade gaat Perrie vreemd' ik stop met lopen. 'Nee Perrie gaat niet vreemd en dat is ook nooit gebeurt' zeg ik pissig. Ze kijken me stil aan 'willen jullie nu ophouden met die f*cking vragen?!' roep ik. Jesy en de fotograven kijken me verschrikt aan. 'Ga nu weg met jullie kut camera's!' ze krijgen grote ogen en rennen snel weg. 'Gaat het wel Jade?' vraagt Jesy voorzichtig. Ik knik 'jawel' zeg ik zacht. 'You want a hug?' ik knik. Ze trekt me tegen haar aan en wrijft over me rug. 'Ik ben er voor je Jade' ik glimlach. 'Dankjewel Jes' en ik knuffel haar terug. 'Alles komt goed Jade' ik glimlach. Samen lopen we verder naar de auto. Verder zeggen we helemaal niks meer.

We lopen de winkel in en ik zie gelijk al weer allemaal fans. Ik glimlach 'zullen we foto's met ze maken?' vraag ik. Jesy glimlacht breed en ze knikt. 'Zeker weten' zegt ze vrolijk. Ik grinnik en we rennen op de fans af. 'JADE, JESY!' gillen ze. Ik grinnik 'zin om foto's te maken?!' roep ik. Ze beginnen allemaal histerisch te gillen. Ik begin te lachen en Jesy en ik maken foto's met ze.

Na een paar foto's hebben gemaakt loop ik met een vrolijk gevoel de winkel binnen. Jesy loopt naast mij 'wat is er?' lacht ze. Ik grinnik 'de fans maken me gewoon vrolijk' lach ik. Jesy kijkt me trots aan 'dat vind ik fijn om te zien Jade' ik glimlach. 'Wat wou je halen?' vraagt ze. 'Ontbijt en eten voor vanavond' ze knikt en we pakken een kar. 'Wat wou je eten vanavond?' vraagt ze. Ik grinnik 'lasgane?' vraag ik. Ze lacht 'ja is goed' ik glimlach breed. 'Gewoon uit een pak?' vraagt ze. Ik knik en we lopen naar de koeling. 'Hoeveel pakken?' ik denk even na. '3?' ze knikt en ze pakt er 3 en doet ze in de kar.

Als we alles hebben afgerekend doen we de boodschappen in tassen en zetten de kar weer terug. We zetten de tassen in de kofferbak 'Jade!' hoor ik ineens van de verte. Ik draai me om en Jed komt eraan rennen. Me hart begint wat sneller te kloppen. 'Hey' zegt hij uitgeput. Ik lach 'hey' hij glimlacht. 'Wat doe je hier?' vraagt hij. 'Boodschappen doen' zeg ik zacht. Hij glimlacht 'ahh ik ook' ik glimlach. 'Nou dan ga ik maar eens naar binnen' en hij legt zn arm op me schouder. Ik knik met een rood hoofd 'tot vanmiddag' en hij loopt de winkel in. 'Tot vanmiddag' mompel ik. Ik stap de auto in en Jesy volgt mij. Ze gaat achter het stuur zitten en kijkt me aan. 'Wat is er?' vraag ik. Ze grijnst 'je bent verliefd op Jed' ik word rood. 'Helemaal niet' zeg ik snel. Ze begint te lachen 'kom op Jade' ik frons. 'Ik vind hem niet meer leuk op die manier' zeg ik zacht. 'Weet je dat 100% zeker?' vraagt ze. 'Ja?' zeg ik twijfelend. Ze grinnikt 'ik geloof je niet' ik schud lachend me hoofd.

Sorry sorry sorry!

Het duurde zoooo lang! Ik heb nu namelijk een nieuwe telefoon en duurde een poosje dat ik weer op Wattpad kon....

adopted by little mix part 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu