deel 17

55 2 1
                                    

Emma pov
Ik word wakker van Perrie en Jade die ik hoor lachen. Ik knipper mn ogen een paar keer en ik zie dat in Jade haar bed lig. Blijkbaar zijn hun in de 'woonkamer'. Ik zucht diep hoelaat is het? Ik zoek het nachtlampje en ik klik hem aan. Jesy en Leigh slapen maar ze merken niks van het licht. Nu kan ik mn telefoon gaan zoeken. Want ik heb geen flauw idee waar hij ligt. Ik doorzoek het bed maar daar ligt hij niet. Ik kijk onder het bed en daar ligt hij ook niet. Ik frons in de 'woonkamer'? Ik zucht en ik sta op. Ik loop naar de deur en ik open hem voorzichtig want ik wil Jesy en Leigh niet wakker maken. Is het uberhaubt nacht? Ik denk het wel want het is pikkendonker. Als ik de deur open doe zie ik Perrie half op Jade liggen. Ik wil net naar binnen stappen maar dan beginnen ze te zoenen. 'Iel' en ik trek een vies gezicht. Ik hoef mensen niet zien te zoenen. Ik loop langzaam terug maar ik ben zo'n sukkel die valt. 'Fuck' vloek ik. Binnen no time staan Perrie en Jade voor mij. 'Gaat het?' Jade hurkt naast me neer. Ik knik en ik kijk onhandig om me heen. 'Kom' Jade steekt haar hand uit. Ik glimlach en neem hem dankbaar aan. Ik sta op maar dan voel ik een stekende pijn door mn enkel. 'Ahh' en ik trek een moeilijk gezicht. 'Gaat het?' vraagt Jade snel. Ik knik 'jawel' mompel ik. Ze kijken me allebei bezorgd aan. Jade tilt me op 'wat doe je?' vraag ik. 'Ik breng je naar de bank' zegt ze. Ze legt me neer en ik wil rechtop zitten maar ze houdt me tegen 'blijf maar lekker liggen' ik zucht en laat me naar achter zakken. 'Pez kun je naar haar enkel kijken?' Perrie knikt meteen. Ze gaat bij mijn voeten zitten. 'Is dit de enkel?' ze wijst naar mn rechtervoet. Ik knik en ze glimlacht kleintjes. 'Kijk uit ik leg je voet even op mn been' ik knik. En ze legt zoals ze zei mn voet op haar been. Wat verekte zeer doet en ik knijp mn ogen dicht. 'Gaat het?' vragen ze tegelijk. Even vergeet ik de pijn en moet er wel zachtjes om lachen dat ze tegelijk reageren. Ze kijken me aan en dan elkaar. Ze lachem zachtjes maar daarna kijkt Perrie weer verder naar mn voet. 'Er is niks aan de hand' zegt Perrie opgelucht na 20 minuten. Jade glimlacht en kijkt mij blij aan. Ik grinnik 'ik vraag me al 1 ding de hele tijd af' zeg ik uit het niets. 'Wat dan?' vraagt Jade. 'Hoelaat het is' zeg ik droog. Jade en Perrie beginnen allebei zachtjes te lachen. 'Ik zal wel voor je kijken' zegt Perrie. 'Uh het is 3 uur s' nachts' ik frons. 'En jullie waren wakker?' Perrie en Jade kijken elkaar aan. Ze worden rood en zeggen niks. 'Oke ik hoef niks te weten' en ik probeer op te staan. Het gaat een beetje moeilijk maar het lukt. Jade houdt me tegen 'kijk je uit' ik knik lachend mn hoofd. 'Ja mam' en ik geef haar een knuffel. Ik probeer te lopen wat een beetje lukt. Perrie kijkt me smekend aan 'wat is er?' lach ik. Ze kijkt dan weer blij 'knuffel!' en ze gooit haar armen in de lucht. Ik rol mn ogen en geef haar ook een knuffel. 'Trusten' en ik loop weer naar het bed. Ik kruip weer in Jade haar bed en sluit mn ogen.

Ik hoor een irritant piepend geluid en ik zucht. Ik knijp mn ogen dicht en gooi de dekens over mn hoofd. Uiteindelijk stopt het piepend geluid en dan hoor ik Jade haar stem. 'Emm je moet uit bed' ik zucht en negeer het. 'Kom op Emm' ik krul me op onder de dekens. Ze gooit de dekens van me af 'mehh' en ik wil ze terug pakken maar ik kom er niet bij. 'Mam nu heb ik het koud' zucht ik. Ik kijk haar droevig aan 'dat gaat niet helpen Emm' ik zucht en laat me achterover vallen. 'Ik zie straks bij het ontbijt' en ze loopt naar de deur. 'Maar ik hoef toch niet mee?' vraag ik. Ze draait zich weer om 'Emm ik laat je niet weer een dag alleen' ik zucht. 'Maar ik heb geen zin' ze slaat haar armen over elkaar heen. 'Het wordt leuk Emm' ik frons. 'Waar moeten we precies heen dan?' ze glimlacht. 'Een interview en concert' ik knik enkel en ik blijf liggen. 'Hoe laat is het?' mompel ik. 'Uhh 6 uur' mn ogen worden groot. 'Waarom zo vroeg?' Jade lacht zachtjes. 'Dat zei Perrie ook al' ze loopt de 'slaapkamer' uit. Ik zucht en ik gooi de dekens weer over me heen. Ik wil net mn ogen dicht doen 'je gaat niet weer slapen' hoor ik Jesy ineens zeggen. Ik kijk haar met een droevig gezicht aan 'kom Emm' en ze steekt haar hand uit. Ik zucht en ik neem haar hand aan. 'Anders ga je zo douchen dat helpt' ik knik. We lopen de 'woonkamer' in. 'Hai mam' en ik geef Jade een knuffel. 'Hey Emm' en ze trekt me strak tegen haar aan. 'Waar zijn Perrie en Leigh?' vraag ik. 'Nog aan het wakker worden' lacht ze. Ik knik lachend 'ik wil zo even douchen' zeg ik. 'Anders maken Jade en ik het ontbijt en dan kun jij douchen' zegt Jesy. Ik knik en ik pak wat schone kleren. Ik loop naar de badkamer en stap daarna onder de douche.

adopted by little mix part 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu