Leigh pov
Jade ligt net op bed en ik loop naar de keuken. Mijn plan is om lasgane te maken voor Jade. Ze is er gek op, het is tenslotte haar lievelings eten. Nu hoop dat ze alles thuis heeft om dat te kunnen maken. Ik kijk in de kastjes van de keuken en ik grijns. Daar liggen de ingrediënten, dus dat kan ik vanavond gaan maken voor haar. Nu niet nog natuurlijk, het is nog te vroeg. Ik zag dat ze kapot was en rust nodig heeft. Ik plof neer op de bank en ik besluit Jesy maar te appen. We hebben afgesproken om aan elkaar te laten weten hoe het met Jade en Perrie gaat. Ik weet dat ze vandaag bij Perrie is dus ja. Ik pak mijn telefoon en open de app Whatsapp. Ik zoek Jesy op en begin te typen.Ik: hey Jes, hoe is het met Pez? Met Jade niet al te goed, ze is echt gebroken. Het is echt vreselijk om te zien...Ik heb maar gezegd dat ze op bed moet gaan liggen. Die 2 horen gewoon bij elkaar...
Al vrij snel krijg ik antwoord en ik begin te lezen.
Jesyy❤: hey Lee Lee, ja ik was gisteren bij Jade echt vreselijk om te zien hoe ze zich voelt. We moeten er echt voor gaan zorgen dat ze zich beter gaat voelen. Met Perrie gaat het ook niet heel goed, ze mist Jade vreselijk. Tuurlijk dit heeft ze zelf veroorzaakt maar toch. Idd die 2 horen bij elkaar.
Ik: klopt we moeten er iets aan gaan doen. Maar wat? Waardoor zou Jade zich beter gaan voelen? Ik wou vanavond lasgane gaan maken voor Jade maar dat zou haar niet heel erg gaan opvrolijken. We hebben het deze week gelukkig niet zo druk, maar ze moeten elkaar wel onder ogen komen bij de interviews etc.Na een tijdje zitten appen met Jesy leg ik met telefoon weer weg. De voordeur gaat open en valt weer dicht. Even later komt Emma de woonkamer binnen lopen 'hey' zegt ze vrolijk. Ik draai me om 'hey Emma' zeg ik vrolijk terug. Ze loopt door naar de keuken en pakt een flesje ice tea. 'Waar is mam?' en ze ploft naast me neer op de bank. 'Die ligt even op bed' antwoord ik. Ze knikt 'ze is echt gebroken of niet?' Vraagt ze. Ik zucht diep en knik dan 'helaas wel ja' mompel ik. 'Die 2 moeten gewoon weer bij elkaar komen' zegt ze. Ik knik instemmend 'Maar toch de keuze blijft bij Jade' zucht ik. Ze knikt 'klopt, ik hoop dat ze iets kiest wat het beste voor haar is' zegt ze. Nu knik ik 'hoop ik ook' zeg ik. Het blijft even stil en ik kijk kort naar de tv. 'Blijf je eten?' Vraagt ze. Ik knik en ze glimlacht 'ik wou lasgane maken' grijns ik. Ze grijnst ook 'vindt mam vast heerlijk' zegt ze vrolijk. Ik knik heftig 'klopt' lacht ze zacht. Ik kijk op de klok en ik zie dat het nog maar 3 uur is. Nog veelste vroeg om te koken dus. 'Wat wil je doen?' Vraag ik dan maar. 'Hmmm dat is een goeie' zucht ze. Ik grinnik 'leuke film?' Stelt ze voor. Ik knik 'leuk idee' glimlach ik. Ze grijnst en start Netflix op.
De film is afgelopen en ondertussen zijn Hachi en Travis bij mij op schoot gekropen. Ik kijk vrolijk naar de 2 en aai ze allebei. Emma lacht zacht 'allebei ook gewoon' lacht ze. Ik grinnik en knik 'niet verwacht dat Pez ze hier zou laten' zucht ze. Ik knik instemmend 'nou inderdaad nu je het zegt' mompel ik. 'Misschien door het hele moment ofzo' mompelt ze. Ik knik 'dat denk ik wel ja' antwoord ik. Ze glimlacht 'hoe gaat het Pez dan?' Vraagt ze. Ik zucht diep 'zover ik van Jesy heb gehoord niet heel goed' zeg ik. Ze zucht diep 'ookal heeft ze het zelfveroorzaakt' zucht ik. Ze knikt 'dat is wel weer waar' zegt ze. Ik knik 'maar toch die 2 horen bij elkaar' zegt ze er achteraan. Ik knik gelijk 'klopt ze zijn voor elkaar gemaakt' zeg ik. Ze knikt instemmend 'Maar ja het is niet niks wat Pez heeft gedaan' zegt ze weer. Weer knik ik 'Maar kunnen we er niks aan doen?' Vraagt ze zuchtend. Ik haal mijn schouders op 'ik denk dat we het maar beter zo kunnen laten' zeg ik dan. Ze knikt instemmend 'Jade heeft tijd nodig om te kunnen nadenken' zeg ik er achteraan. 'Daar heb je gelijk in' geeft ze toe. Ik knik 'ik hoop dat ze zich snel beter voelt' zucht ze. Ik knik instemmend 'daarom gaan we straks ook lasgane maken' grijns ik. Ze grinnikt 'ik bedoel het zou haar toch niet helemaal opvrolijken maar hopelijk wel een beetje' zucht ik. Emma knikt instemmend 'we gaan er gewoon voor zorgen' zegt ze met een brede glimlach. Ik glimlach terug 'laten we maar gaan koken' zeg ik vrolijk. Ze knikt en we staan op. We lopen naar de keuken en pakken alles wat we nodig hebben.
JE LEEST
adopted by little mix part 2
FanfictionTIP: LEES EERST DEEL 1 OP MIJN OUDE ACCOUNT. LittlemixfanaccNL_ Dit is deel 2 van Adopted by little mix! ik wil het anders doen in deel 2 dus hier komt het verhaal! Little mix moet op tour en Emma gaat mee. Michael en Bo blijven bij Jed vanwege scho...