*3 weken later*
Emma pov
Het is vandaag vrijdag en vanavond is het feest van Faye. Ik heb afgesproken met Sarah dat ze mee gaat uit school en blijft ook slapen na het feest. Ik loop naar beneden en Jade zit al aan tafel. 'Goeiemorgen' zeg ik vrolijk. Ze glimlacht 'Goeiemorgen' zegt ze vrolijk terug. 'Ik heb al thee voor je' zegt ze met een glimlach. Ik glimlach dankbaar en ga tegenover haar zitten. 'Waar is Perrie?' Vraag ik. Ze zucht diep 'die ligt nog op bed' zegt ze. Ik knik 'hebben jullie niet een interview?' Vraag ik. Ze knikt 'ik zou haar wel ophalen, kunnen we ontbijten' zegt ze. Ik knik en ze staat op. Ze loopt naar boven en ik neem een slok van mijn thee. Even later komt ze er weer aan 'dat is snel' zeg ik lachend. Ze grinnikt 'Ja ze komt eraan' zegt ze lachend. Ik knik en ze gaat weer tegenover mij zitten. Jade neemt ook een slok van haar thee 'laten we alvast maar de tafel gaan dekken' zegt ze. Ik knik en we staan beide op. Ik pak de brood en Jade pakt 3 borden en 3 messen. We zetten het neer op tafel en pakken daarna nog wat broodbeleg. Daarna gaan we weer zitten en op dat moment komt Perrie er net aan lopen. Haar haar staat alle kanten op en ze kijkt moe uit. 'Alles goed?' Vraag ik. Ze zucht diep en haalt haar schouders op. Ze ploft naast Jade neer op de stoel. Ik kijk naar Jade die bezorgd naar Perrie kijkt. 'Gaat het wel babe?' Vraagt ze. Ze knikt 'jawel' zegt ze zacht. Jade glimlacht kleintjes 'is dit mijn thee?' Vraagt Perrie terwijl ze naar de mok wijst die voor haar staat. Jade knikt 'ja die is voor jou' zegt ze. Ze knikt en neemt voorzichtig een slok. Ik pak een broodje en besmeer hem met boter en pak dan de aardbeien jam. Jade pakt ook een broodje en doet er het zelfde op. Perrie blijft staren naar het brood. 'Babe, ga je ook wat eten?' Vraagt Jade. Perrie zucht 'ik heb geen trek' zegt ze. Ik frons 'Perrie die geen trek heeft' mompel ik. Jade kijkt Perri bezorgd aan. 'Gaat het wel? Je bent spierwit' zegt Jade bezorgd. Perrie staart voor zich uit en slaat haar hand voor haar mond. 'Sorry' mompelt ze. Ze staat op en wil de woonkamer uit lopen. Maar ze kotst neer op de grond en ze leunt tegen de tafel aan. Ik kijk met een vies gezicht naar de grond. Jade staat meteen op en slaat haar armen om Perrie heen. 'Gaat het?' Vraagt ze zacht. Ze schud haar hoofd 'anders ga maar weer op bed' zegt ze zacht. Perrie kijkt Jade twijfelend aan 'ga maar echt' zegt Jade met een glimlach. Perrie knikt en loopt langs mij heen naar boven. 'Emm, wil jij misschien een emmer pakken en die naar Pez brengen?' Vraagt Jade. Ik knik en sta op. Ik loop naar boven en loop door naar de badkamer. Ik pak de emmer en loop naar de slaapkamer van mam en Perrie. Ik klop op de deur 'hmm?' Hoor ik zacht. Ik loop naar binnen en ik Perrie opgekruld op bed liggen. Ik loop naar haar toe en zet de emmer neer op de grond. Ik ga op het bed zitten en ze kijkt me aan. Ze glimlacht kleintjes 'ik heb een emmer voor je neergezet' zeg ik zacht. Ze glimlacht dankbaar 'dankje' zegt ze zacht. Ik glimlach 'wil je wat water?' Vraag ik. Ze glimlacht 'ja mag wel' zegt ze zacht. Ik sta op 'dan ben ik er zo weer' zeg ik. Ik loop de slaapkamer uit en sluit de deur achter me. Ik loop de strap af en ik zie dat Jade de kots opruimd. 'Iel' mompel ik. Ze kijkt me zuur aan 'ik breng nog even wat water naar Pez' zeg ik. Ze glimlacht en knikt. Ik loop langs haar en loop door naar de keuken. Ik pak een glas en vul hem met water. Ik loop daarna weer met het glas naar boven en loop weer binnen bij Perrie. 'Hey, ik heb het water' en ik loop naar het bed. Ik zet het glas neer op het nachtkastje 'Dankjewel' zegt ze zacht. 'Doe je rustig aan vandaag?' Vraag ik. Ze lacht zacht 'ja komt goed' zegt ze zacht. Ik glimlach 'nou tot vanmiddag' zeg ik. 'Tot vanmiddag' zegt ze terug. Ik loop de slaapkamer uit en sluit de deur achter me. Ik loop de trap af en ik zie dat Jade weer aan tafel zit. Ik ga tegenover haar zitten en kijk naar mijn brood. 'Niet zoveel trek meer?' Vraagt ze lachend. Ik grinnik 'niet heel veel meer' lach ik. Ze grinnikt 'nou probeer maar wel wat te eten' zegt ze met een glimlach. Ik knik 'komt goed' zeg ik zacht.Even later zit ik op de fiets onderweg naar huis. Ik zie nergens gelukkig fotograven dus ik fiets de straat uit. Ik denk na over de afgelopen 3 weken. Het gaat nu weer goed met Jade, ze is weer helemaal hersteld van de kleine hersenschudding. Dus ze kan alles weer doen voor de band. Ik stop voor het stoplicht en wacht totdat het groen wordt. Ik kijk om me heen en het is aardig druk op de weg. Ik zucht en het licht springt op groen. Ik fiets door en sla daarna rechts af.
JE LEEST
adopted by little mix part 2
FanfictionTIP: LEES EERST DEEL 1 OP MIJN OUDE ACCOUNT. LittlemixfanaccNL_ Dit is deel 2 van Adopted by little mix! ik wil het anders doen in deel 2 dus hier komt het verhaal! Little mix moet op tour en Emma gaat mee. Michael en Bo blijven bij Jed vanwege scho...