Jade pov
Perrie en ik liggen samen op de bank een Disney film te kijken. We kijken Ariël. We liggen lepeltje lepeltje en Perrie ligt achter me. Ze heeft haar armen stevig om mijn middel geslagen. Ik kan deze film wel bijna dromen maar het blijft een leuke film.De film is net afgelopen en ik zucht. 'Zullen we gaan koken?' stel ik voor aan Perrie. 'Ja is goed' mompeld ze. Ik draai me om zodat ik met mijn gezicht naar haar toe lig. Ze kijkt me lief aan 'I love you' fluistert ze. Ik glimlach 'i love you to' ze glimlacht. Ze geeft me een kus en kijkt me daarna weer lief aan. 'Zullen we dan maar gaan koken?' vraag ik. Ze knikt en we staan op. Een zucht verlaat nog mijn mond en we lopen naar de keuken. We beginnen met de salade te maken 'wat wil je er allemaal in doen?' vraagt Perrie. 'Ik haal alles wel even uit de koelkast' antwoord ik. Ze knikt en ik pak alles voor de salade. Dan doen we alles in een kom en mengen het. Dan komt er nog saus bij en we mengen dat ook goed. Ik dek het af met afdekfolie en we zetten het dan weer in de koelkast. Perrie begint alvast met de aardappelen te schillen. Ik help haar mee met de aardappelen te schillen. 'Morgen hebben we wel veel interviews of niet?' vraagt ze. Ik knik 'ja als het goed is wel' mompel ik. Ze knikt 'ik hoop dat Emma zich morgen weer goed genoeg voelt voor school' zeg ik. Ze knikt 'vast wel' zegt ze met een lieve glimlach. Ik glimlach terug 'ja vast wel' zeg ik dan terug.
Als al het eten klaar is dekken we alvast het eten. We zetten de pannen op de tafel met onderzetters eronder. Zodat iedereen zelf kan kiezen hoeveel die wilt. 'Als ik de rest neer zet maak jij dan Emma wakker?' vraagt Perrie. Ik knik en loop naar Emma toe die nog rust ligt te slapen. Ik hurk voor haar neer en ik kijk glimlachend naar haar hoe ze slaapt. Ik schud haar zachtjes heen en weer 'wakker worden lieverd' zeg ik zacht. Ze opent haar ogen en kijkt mij aan. 'Hey je bent wakker' fluister ik. Ze glimlacht 'ja' lacht ze zachtjes. 'We hebben eten gemaakt' grijns ik. Ze lacht zachtjes 'lekker ik heb wel trek' zucht ze zacht. Ik glimlavh en help haar met rechtop zitten. 'Hoe voel je je je?' vraag ik. Ze glimlacht 'ja wel goed eigenlijk' ik glimlach. 'Zullen we gaan eten?' vraagt Perrie ongeduldig. Emma en ik schieten in de lach. 'Wat is er zo grappig?' vraagt Perrie nep beledigd. Ik schud lachend mijn hoofd 'ja we gaan zo eten Pez' zeg ik lachend. Ze klapt blij in haar handen en Emma staat op van de bank. Ze blijft even staan 'gaat het?' vraag ik bezorgd. Ze knikt snel 'ja stond iets te snel op' zegt ze zacht. Ik knik en we lopen naar de eettafel. Ik ga naast haar zitten en Perrie komt tegenover mij zitten. 'Oehh wat lekker eten' grijnst Emma. Ik grinnik 'Jaa hebben Jade en ik samen gemaakt' zegt Perrie trots. Ik grinnik 'niks aangebrand?' vraagt Emma plagend. Ik schiet in de lach en Perrie kijkt haar zuur aan. 'Grapjee' lacht Emma. Perrie schiet nu ook in de lach 'Ja Jade en ik hebben al vaak genoeg eten laten verbranden. Deze keer ging het gewoon goed' lacht Perrie. Ik grinnik 'dat is wel waar' zeg ik lachend. We scheppen allemaal eten op en beginnen te eten.
We zijn klaar met eten en zetten alles neer op het aanrecht. Emma wilt helpen 'nee blijf maar lekker zitten lieverd' zeg ik lief. Ze glimlacht en blijft toch maar zitten. Perrie en ik zetten alles in de vaatwasser. 'We hebben nog een toetje' zegt Perrie trots. 'Oehh wat dan?' vraagt Emma nieuwsgierig. Ik grinnik 'dat is een verassing' grijnst Perrie.
We lopen met 3 bordjes ijs met slagroom naar de tafel. Ik geef er een aan Emma 'Oehh' grijnst ze. Ik grinnik 'Jaa dat is ook lekker' grijnst Perrie. Ik schiet kort in de lach en we beginnen aan ons ijs. 'Oehh echt lekker' zucht Emma. Ik lach zacht en eet mijn ijs verder op.
Emma staat op als we ons ijs op hebben 'ik ga even douchen' zegt ze. Ik knik ze pakt onze bakjes waar onze ijs in zat en ze zet het op het aanrecht. Ik glimlach en ze wilt naar boven lopen. Ik houd haar tegen 'gaat het wel?' vraag ik bezorgd. Ze knikt 'ja het gaat echt' zegt ze met een glimlach. Ik glimlach 'als er wel iets is moet je me roepen he' zeg ik. Ze knikt 'ja komt goed' en ze loopt naar boven.
JE LEEST
adopted by little mix part 2
FanfictionTIP: LEES EERST DEEL 1 OP MIJN OUDE ACCOUNT. LittlemixfanaccNL_ Dit is deel 2 van Adopted by little mix! ik wil het anders doen in deel 2 dus hier komt het verhaal! Little mix moet op tour en Emma gaat mee. Michael en Bo blijven bij Jed vanwege scho...