Outfit Jade👆🏻❤️ weet dat het een foto van een paar jaar geleden is maar dit is dan gewoon alleen de outfit❤️.
Jade pov
Met me Bambi pyjama loop ik naar beneden. Toch blijf ik er steeds aan deken wat Simon zei. Dat als ik bij Emma blijf dat ik dan gewoon voor een jaar vervangen word. En hij heeft gewoon al iemand gevonden. Ik zucht en loop de woonkamer binnen. Ik zie Emma op de bank zitten en ze kijkt tv. 'Goodmorning' zeg ik. Ze kijkt op en glimlacht 'goodmorning' ik geef haar een knuffel. 'Laten we ontbijt maken voor jou, Pez en mij' zeg ik. Haar ogen worden groot 'is het weer goed?' ik knik. 'Hebben jullie ook weer iets?' vraagt ze twijfelend. Ik knik trots en ze glimlacht breed. 'Yayy!' gilt ze. Ik grinnik en geef haar nog een knuffel. 'Laten we pannenkoeken maken' zegt ze ineens. 'Hebben we alles ervoor dan?' vraag ik. Ze knikt 'ik heb al gekeken' zegt ze trots. Ik schiet kort in de lach 'dan gaan we pannenkoeken maken' ze glimlacht en staat op. Ik loop bhaar achterna naar de keuken. We pakken alle spullen die we nodig hebben.Uiteindelijk hebben we er een paar gemaakt en pak ik alvast de stroop. 'Wil jij alleen stroop erbij Emm?' vraag ik. Ik hoor geen reactie 'Emm?' ik hoor ineens gesnik. Ik draai me snel om en zie ik Emma op de grond zitten en met haar hoofd tussen haar knieën. Ik hurk snel naast haar neer 'Emm wat is er?' ze reageert niet en huilt alleen maar. Ik schud haar heen en weer en uiteindelijk kruipt ze tegen me aan en barst ze in het tranen uit. Ik sla snel me armen om haar heen en begin haar te troosten. 'Shh' zeg ik zacht. Ik geef een kus op haar hoofd en ik voel dat ze ontspant. Ze snikt nog zacht 'ik ben bij je' fluister ik. Ze kijkt me aan en ik veeg haar tranen weg. Ze glimlacht kleintjes 'wat was er?' vraag ik voorzichtig. Ze slikt 'ik zag het weer voor me' ik kijk haar vragend aan. 'Aan hoe die meiden me sloegen' zegt ze zacht. 'Ah lieverd' en ik trek haar strak tegen me aan. 'Ik beloof dat het goed komt' fluister ik. Ze glimlacht weer kleintjes en klimt uit mijn greep. Ze staat op 'zullen we zo ontbijten als Perrie er is?' ik glimlach en knik. We zetten alles op tafel en dan Perrie eraan lopen. 'Hey' zeg ik. Ik geef haar een kus 'hey' en ze loopt naar Emma. 'Goodmorning Emm' en ze geeft haar een knuffel. 'Goodmorning' zegt ze zacht. 'Gaat het?' vraagt Perrie bezorgd. Je ziet dat ze gehuild heeft 'ja' Perrie glimlacht en gaat naast haar zitten. Ik ga tegenover Perrie zitten 'eetsmakelijk' zeg ik. 'Eetsmakelijk' zeggen ze in koor. Ik grinnik en we beginnen te eten. 'Ik uh heb Simon gesproken' zegt Perrie zacht. Ik kijk haar aan 'hij uhm wil er niks aan veranderen' ik slik. 'Ik ben nog al uitegevallen' zegt Perrie voorzichtig. Ik glimlach zachtjes 'ik vind het gewoon niet kunnen' zegt ze dan. 'Wat is er?' vraagt Emma. Perrie en ik kijken elkaar aan en dan naar Emma. 'Ik wil ja heel graag bij jou blijven in plaats van verder mee op tour' ze knikt. 'Maar hij wil dan dat ik een jaar vervangen word' en ik slik. Haar ogen worden groot 'hij is gek!' ik knik. 'Ik bedoel jij bent niet te vervangen' zegt ze dan. 'Dat zei ik ook al' zegt Perrie dan. Ik glimlach 'ja maar jullie tour duurt ook nog maar 2 maanden' zegt Emma dan. Perrie en ik knikken 'en dat je dan een jaar wordt vervangen slaat nergens op' zegt Emma. 'Ik bedoel dat je vervangen wordt slaat al nergens op' ik knik. 'We moeten naar Simon' zegt Emma dan. 'Om te zeggen dat het niet kan' zegt ze pissig. 'Ik had hem al gebeld' zegt Perrie dan. Ik knik 'ja maar we moeten het hem duidelijk maken' zegt Emma dan weer. Perrie knikt 'daar heb je gelijk in' Emma knikt. 'Heb je het Jes en Leigh al verteld?' vraagt Perrie dan aan mij. Ik schud me hoofd 'ik vraag zo wel of ze hier willen komen' zeg ik dan. Perrie en Emma knikken 'misschien kunnen hun dan ook wel mee' zegt Emma. Ik knik 'Emm doe je wel rustig aan' ze knikt. 'Ja' ik glimlach. 'Ik ben er altijd voor je' ze glimlacht dankbaar. 'Ik hou van je mam' zegt ze. Ik glimlach breed hier gaat mijn moeder hard. 'Ik ook van jou Emm' ik kreeg tranen in me ogen. Net als Emma dan zie ik Perrie trots onze kant op kijken.
Ik sta voor de spiegel in me kamer me make-up te doen. Ik zie Perrie achter me staan en ik glimlach. Ze slaat haar armen om me middel heen en legt haar kin op me schouder. Ik grinnik en ga verder met me make-up. 'Het ziet er leuk uit hoe je dat doet' giechelt ze. Ik word rood en ga snel weer verder. 'Heb je Jes en Leigh gesproken?' ik knik. 'Wat zeiden ze?' vraagt ze dan. 'Dat ze idioot van hem vonden' ze knikt. 'Dat vind ik dus ook' ik glimlach. 'Gaan ze mee naar Simon?' vraagt ze. Ik knik 'mooi' zegt ze. Ze laat me los en laat zich op het bed vallen. Ik grinnik en ik kijk in de spiegel. Me make-up is klaar dus ik ruim alles op. Perrie ligt op haar buik op het bed dus ik ga bovenop haar liggen. 'Jadey' giechelt ze. Ik giechel en geef een kus in haar nek. Meteen zie kippenvel ontstaan in haar nek. Ze giechelt wat en ik geef er nog een paar kusjes. 'Jade' giert ze. Ik grinnik en ga weer rechtop zitten. Ze draait zich om wat ik niet zag aankomen. Daardoor val ik om en val ik met me gezicht bijna tegen die van haar aan. 'Heyyy' zegt ze met een pedoface. Ik grinnik en geef haar een kus. Ik ga weer goed liggen en verberg me gezicht in haar nek. 'I love you' zegt ze zacht. Ik haal even me gezicht uit haar nek 'i love you to' en ik geef haar een kus. Ze glimlacht breed en ik leg weer me gezicht in haar nek. Ze slaat haar armen stevig om me heen en ik kruip dichter tegen haar aan. 'Gosh you're so cute' zegt ze. Ik word rood maar ik blijf zo liggen. Dan worden we verstoord door de deurbel die gaat. Emma kan niet opendoen want die staat onder de douche. Ik zucht en sta op. Perrie kijkt me aan met een pruillip. Ik grinnik en geef haar een kus. 'Ik denk dat het Jes en Leigh zijn' ik knik. Ik loop de slaapkamer uit en loop naar beneden. Ik loop naar de voordeur en doe hem open. En daar zie ik Jesy en Leigh staan. 'Heyy' zeggen ze in koor. 'Heyy' zeg ik. Ik doe de deur meer open en laat ze binnen. Meteen wordt ik in een knuffel getrokken door hun allebei. Ik knuffel ze terug 'ik vind het fijn dat jullie er zijn' glimlach ik als we stoppen met knuffelen. Ze glimlachen 'wij ook' en dan komt Perrie naar beneden lopen. 'Pez' zeggen Jesy en Leigh in koor. Ze glimlacht en ze wordt ook meteen in een knuffel getrokken. En dan voel ik me een klein beetje jaloers worden. Kom op Jade die knuffel is vriendschappelijk. Ze laten haar los 'dus' zeggen Jesy en Leigh allebei in koor. Perrie en ik kijken elkaar aan en dan naar Jesy en Leigh. 'Wat?' vragen we in koor. 'Zijn jullie weer samen?' vraagt Jesy. Daarna kijkt ze ons aan met een pedoface. Perrie en ik schieten allebei kort in de lach. Puur om hoe Jesy kijkt. Maar daarna knikken we 'ja we zijn weer samen' zegt Perrie trots. Ik kijk haar glimlachend aan 'yayy!' gilt Leigh. Jesy klapt ook blij mee 'Jerrie is real!' zegt Jesy sassy. Perrie en ik lachen 'always' zeg ik met een sassy face.
JE LEEST
adopted by little mix part 2
FanfictionTIP: LEES EERST DEEL 1 OP MIJN OUDE ACCOUNT. LittlemixfanaccNL_ Dit is deel 2 van Adopted by little mix! ik wil het anders doen in deel 2 dus hier komt het verhaal! Little mix moet op tour en Emma gaat mee. Michael en Bo blijven bij Jed vanwege scho...