Als allereerst sorry! Het duurde weer een aantal dagen dat er weer een nieuw deel online kwam :(. Ik had het echt enorm druk door school❤
Emma pov
Jade en ik hangen op en ik lach zacht tegen mezelf. Wat zijn die 4 ook echt van die debielen soms. Ik vind het wel jammer dat ze niet thuis komt vanavond maar goed ze kan er niks aan doen. Ik zet de tv aan en zap een beetje door totdat ik iets vindt. Daan komt de woonkamer binnen lopen. 'Heyy' zegt hij vrolijk. Ik kijk hem glimlachend aan en hij komt naast me zitten. Hij geeft me een kus 'en weet je al wanneer Jade en Perrie thuis komen?' vraagt hij. 'Nou ze kunnen vandaag niet meer thuis komen' zeg ik. Hij fronst 'huh waarom?' vraagt hij verbaasd. Ik glimlach kleintjes en leg hem alles uit.'Dus ze komen waarschijnlijk morgen thuis?' vraagt hij. Ik knik 'ja als we weer beter is hopelijk' zeg ik. Hij knikt 'hopen we wel' glimlacht hij. Ik grinnik en knik 'oh ja Jade vroeg wel of je bij me wou blijven tot dat hun er weer waren' glimlach ik. Hij glimlacht breed en knikt heftig. 'Tuurlijk ik laat je niet alleen' zegt hij lief. Ik bloos 'super lief' zeg ik zacht. Hij grinnikt en pakt mijn hand vast. 'Zullen we dan zo eten bestellen? Jade had mij geld overgemaakt' zeg ik. Hij knikt 'ja is goed' glimlacht hij. Ik glimlach breed 'wat wil je vanavond doen?' vraag ik. Ik zie dat hij nadenkt 'misschien gewoon lekker lui op de bank hangen?' stelt hij voor. Ik knik 'ja heerlijk idee' zucht ik. Hij glimlacht 'wat wil je eten?' vraag ik. 'Pizza?' vraagt hij met een grijns. Ik grijns ook 'goed idee' grijns ik. Hij grinnikt en ik pak mijn telefoon. 'Zal ik maar gelijk gaan bestellen?' stel ik voor. Hij knikt instemmend en ik open de app Thuisbezorgd op mijn telefoon.
Even later gaat de deurbel en ik denk dat het onze pizza's zijn. 'Ik ga wel' glimlacht Daan. Ik glimlach en hij staat op. Hij loopt naar de deur en even later komt hij terug lopen met 2 dozen pizza. Hij geeft er een aan mij 'dankje' zeg ik. Hij glimlacht en komt naast me zitten. We starten de film weer die we net aan het kijken waren. 'Eetsmakelijk' zeg ik. 'Eetsmakelijk' glimlacht hij. Ik glimlach en neem een hap. Hij neemt zelf ook een hap en ondertussen kijken we naar de film. We hebben deze film al zo vaak gezien samen maar het blijft een leuke film. Eigenlijk is dit wel onze favoriete film samen. Ik glimlach bij de gedachte. Daan lacht zacht 'wat is er?' vraagt hij. Ik grinnik en schud mijn hoofd. 'Nee vertel' lacht hij. Ik grinnik weer 'gewoon, dit is volgensmij echt onze favoriete film samen' lach ik zacht. Hij glimlacht breed en kijkt me lief aan. 'Wat?' vraag ik lachend. 'Je bent gewoon zo lief' zegt hij. Ik bloos 'je hoeft niet te blozen hoor' lacht hij. Ik bloos nu nog meer wat Daan laat lachen. 'Ik ga maar mijn pizza op eten' giechel ik. Hij lacht en eet ook zijn pizza op.
Nadat we de pizza's op hebben kijken we de film nog af. Ik kruip tegen hem aan en hij slaat meteen zijn arm beschermend om mij heen. Ik leg mijn hoofd op zijn borstkas en ik geniet vollop van het moment. 'Misschien kunnen we straks sowieso met Hachi en Travis wandelen?' stelt hij voor. 'Goed idee' zeg ik. Ik heb ze net eten gegeven dus dat scheelt. 'Hopelijk komen we geen fotograven tegen' lach ik zacht. Hij lacht zacht 'en anders bescherm ik je tegen de fotograven' zegt hij lief. Ik haal mijn hoofd van zijn borstkas en ik kijk hem aan. Ik glimlach en bloos 'wat lief' lach ik zacht. Hij glimlacht breed 'voor jou sowieso' grijnst hij. Ik grinnik 'slijmbal' lach ik. Hij grinnikt 'Ja sorry moet soms he' lacht hij. Ik schud lachend mijn hoofd 'jij spoort soms echt niet he' lach ik. Hij kijkt me zuur aan en duwt mij op mijn rug op de bank. Ik gil hard en hij komt boven me hangen. 'Dat mag je niet zeggen' zegt hij streng. Ik grinnik en kijk hem grijnzend aan. 'Jij spoort echt niet he' zeg ik lachend. Ik schiet in de lach en hij probeert me boos aan te kijken. Dat lukt niet omdat hij ook in de lach schiet. Hij komt bovenop me liggen en legt zijn hoofd op mijn borst. Ik glimlach en ga met mijn hand door zijn haar heen. 'Hmm' mompelt hij. Ik grinnik en ga gewoon door. 'Je bent echt geweldig' mompelt hij. Ik glimlach breed en bloos. 'Ik weet dat je bloost' zegt hij. Nu wordt ik nog roder 'nietes' zeg ik zacht. Hij lacht 'ik weet dat je liegt' zegt hij weer. Ik frons 'hoe weet je dat?' vraag ik dan. Hij lacht 'nu geef je gewoon toe' lacht hij. Ik zucht diep 'shut up' lach ik. Hij lacht 'je bent nog steeds leuk hoor' zegt hij. 'Klonk heel saracastich' zeg ik droog. Hij gaat rechtop zitten en kijkt me aan. 'Je weet dat ik het meen' zegt hij lief. Ik glimlach 'weet ik' zeg ik. 'Ik was je maar aan het plagen' grijns ik. Hij steekt zijn tong uit en legt zijn hoofd weer op mijn borst. Ik ga weer met mijn hand door zijn haar heen.
JE LEEST
adopted by little mix part 2
FanfictionTIP: LEES EERST DEEL 1 OP MIJN OUDE ACCOUNT. LittlemixfanaccNL_ Dit is deel 2 van Adopted by little mix! ik wil het anders doen in deel 2 dus hier komt het verhaal! Little mix moet op tour en Emma gaat mee. Michael en Bo blijven bij Jed vanwege scho...