Jade pov
Ik ben nog rustig bezig met de puzzel en ik zie dat Emma haar schoolboeken dicht klapt. 'Klaar?' vraag ik. Ze knikt 'ja gelukkig wel' zucht ze. Ik grinnik 'wat gaan we eten vanavond?' vraagt ze. 'Ik wou taco's maken' grijns ik. Haar ogen worden groot 'lekker' grijnst ze. Ik knik heftig 'ja dat dacht ik ook' lach ik. Ze grinnikt 'zullen we anders zo samen naar de winkel?' stel ik voor. Ze knikt 'goed idee' antwoord ze. Ik knik 'dan ruim ik even mijn schoolboeken op' zegt ze. Ik knik en ze staat op. Ze loopt de trap op en ik sta ook maar op. Ik pak mijn schoenen en ga op de bank zitten om ze aan te trekken. Dan komt Emma ook weer de woonkamer binnen lopen. Ik sta weer op 'Hoelaat komt Pez weer thuis dan?' vraagt ze. 'Ze zou voor het eten thuis komen' antwoord ik. Ze knikt en we pakken onze jassen.We lopen naar buiten en er lopen gelijk fotograven op ons af. 'Wat gaan jullie doen?' vraagt er een. Ik reageer niet en houd Emma haar hand vast. We stappen mijn auto in en de fotograven lopen al weg. Ik zucht opgelucht en rijd de straat uit. 'Soms word ik echt gek van die fotograven' zucht ik. Emma knikt 'snap ik' lacht ze zacht. Ik kijk kort haar kant op en lach zacht. Ik richt me weer op de weg en stop voor het stoplicht. Het nummer 'youngblood' van 5sos horen we op de radio. Emma zet hem wat harder en zingt zacht mee. Ik glimlach en kijk trots haar kant op. Het licht springt op groen en ik begin te rijden. Ik zing ook mee en Emma lacht zacht. Ze herstelt zich snel en zingt wat harder mee.
We komen aan bij de supermarkt en ik parkeer de auto. We stappen uit en hier zijn gelukkig geen fotograven. We lopen de winkel binnen en pakken een winkelkar. We lopen de winkel rond en kijken wat we nodig zijn. Emma gaat in de kar zitten en ik grinnik. Ik pak wat vlees en leg het in de kar. Dan heb ik een idee en grijns ik. Ik begin te rennen met de kar voor mij. Emma begint hard te gillen en ik lach hard. Mensen kijken ons raar aan maar trekken er zich niks van aan. 'Mam!' gilt ze. Ik grinnik en stop dan met rennen. Ze kijkt achterom en kijkt me zuur aan. Ik schiet in de lach 'niet grappig!' roept ze. Ik grijns 'Echt wel' zeg ik terug. Ze schud haar hoofd 'ik ken jou niet' zegt ze droog. Ik giechel en loop gewoon verder. Uiteindelijk stapt ze uit de kar en lopen we door naar de kassa. We wachten tot dat we aan de beurt zijn.
We lopen met de boodschappen in onze handen weer naar buiten. We leggen alles op de achterbank en stappen dan in. Ik rijd het parkeerterrein af en rijd dan richting huis. 'En hoe is het tussen jou en Daan?' vraag ik. Ze lacht zacht 'goed' giechelt ze. Ik grinnik 'anders nodig hem van het weekend uit' stel ik voor. Ze knikt 'Leuk idee' glimlacht ze. Ik knik en stop weer voor het stoplicht. 'Maar blijft hij dan ook slapen?' vraagt ze. Ik knik 'als jij je daar ook goed bij voelt' antwoord ik. Ze knikt 'dat zeker maar wist niet of jij dat ook goed vond' zegt ze. Ik glimlach en het licht springt op groen. Ik begin weer te rijden. 'Tuurlijk vind ik dat goed' glimlach ik. Ze knikt en staart naar buiten. 'Voel jij je daar ook wel goed bij dan?' vraag ik voorzichtig. Ze kijkt mijn kant op 'Tuurlijk' antwoord ze dan. Ik knik 'waarom zou ik dat niet fijn vinden?' Vraagt ze. 'Nou misschien gebeurt er dan iets' zeg ik voorzichtig. Ze grinnikt 'en ik wil niet dat je dat niet doet als je je daar niet fijn bij voelt' zeg ik. Wij rijden de straat in en ik parkeer de auto. Ze knikt 'Ik weet niet is het niet te snel dat Daan en ik dat dan gaan doen?' vraagt ze voorzichtig. Ik zucht even 'ja ik weet niet jullie zijn nu wel een paar maand samen' zeg ik zacht. Ze knikt 'maar je moet het pas doen als je je er allebei klaar voor bent' zeg ik dan. Weer knikt ze 'ik bedoel je moet dat niet doen tegen je zin in' zeg ik dan. Ik kijk haar strak aan en ze knikt weer. 'Dat weet ik en dat doe ik ook pas als ik het zelf wil' zegt ze met een glimlach. Ik kijk haar trots aan 'en als hij echt van je houdt wacht ie op je' glimlach ik. Ze knikt 'geloof me hij houdt echt van je' zeg ik vrolijk. Ze bloost 'denk je?' vraagt ze. Ik knik heftig 'ja echt dat zie ik' lach ik. Ze glundert helemaal wat mij een fijn gevoel geeft. 'Zullen we maar naar binnen gaan?' vraag ik. Ze knikt 'goed idee' lacht ze. Ik grinnik en we stappen uit. We pakken de boodschappen van de achterbank en lopen dan naar binnen. We leggen de boodschappen op het aanrecht en Emma trekt haar jas uit. Ondertussen loopt ze naar de gang en ik volg haar. Ik trek ook mijn jas uit en hang hem net zoals Emma aan de kapstok.
JE LEEST
adopted by little mix part 2
FanfictionTIP: LEES EERST DEEL 1 OP MIJN OUDE ACCOUNT. LittlemixfanaccNL_ Dit is deel 2 van Adopted by little mix! ik wil het anders doen in deel 2 dus hier komt het verhaal! Little mix moet op tour en Emma gaat mee. Michael en Bo blijven bij Jed vanwege scho...