deel 60

21 1 0
                                    

Jade pov
We hebben net de eerste interview gehad. Deze was nog wel dichtbij maar voor dit interview moeten we 3 uur reizen. Ik ga zuchtend achteruit zitten in de auto. 'Geen zin in Jade?' vraagt Mike. Onze andere bodyguard kon niet. Ik grinnik 'het is gewoon zo lang rijden' zucht ik. Hij knikt begrijpelijk 'snap ik en daarna hebben jullie er nog een paar' zucht hij. Ik knik en Perrie legt haar hand op mijn been. Ik kijk haar glimlachend aan 'hoe zou het gaan met Emma en Daan?' vraagt ze. Ik grinnik 'ik denk dat ze het wel gezellig vinden' glimlach ik. Ze knikt 'ik vind het gewoon zo'n leuk koppel' zegt ze vrolijk. Ik glimlach breed en knik 'ik ook en ik gun het Emma zo erg' zucht ik. Ze glimlacht en knikt 'geloof me hij is echt een goede jongen voor haar' zegt ze vrolijk. Ik knik 'weet ik maar toch blijf je bang dat ze gekwetst wordt' zeg ik. Ze knikt begrijpelijk 'weet ik maar daar kun je niks tegen doen' zucht ze. Ik knik instemmend 'dat weet ik' zeg ik met een kleine glimlach. 'Klopt maar we kunnen haar altijd steunen' zegt Jesy met een glimlach. Ik knik 'dat gelukkig wel' zeg ik. Ze knikt 'dat zullen we altijd doen' zegt Leigh met een glimlach. Ik glimlach 'weet ik ' zeg ik zacht. Perrie legt haar hand weer op mijn been en knijpt er zachtjes in. Ik kijk haar met een kleine glimlach aan 'maak je maar geen zorgen babe' zegt ze zacht. Ik knik enkel 'geloof me het komt goed' zegt ze met een glimlach. Ik knik 'als ze gekwetst wordt zal ik er alles aan doen om haar weer vrolijk te maken' zegt ze met een glimlach. Een warm gevoel stroomt door mijn lichaam. Hoe kan iemand zo lief zijn? 'Dat is echt heel lief' zeg ik met een glimlach. Ze glimlacht lief 'ze voelt ook als een dochter voor mij en ik wil ook niet dat ze gekwetst wordt' zegt ze. Ik knik 'weet ik' zeg ik met een glimlach. Ze lacht zacht en geeft me een kus. Ik hoor ons nummer 'Black Magic' door de radio. Mike zet hem wat harder 'ah nee' zucht Jesy. Ik grinnik 'je vind dit nummer van ons echt niks he?' vraag ik lachend. Ze schud lachend haar hoofd en nu zet Mike hem nog harder. Hij zingt zelfs mee en Jesy kijkt zuur zijn kant op. Hij steekt via de spiegel zijn tong uit en Jesy lacht hard. We zingen mee en zelfs Jesy begint mee te zingen. Ik kijk ondertussen naar buiten en zie veel kinderen buiten spelen. Ik glimlach en zing ondertussen verder. We hebben van de ramen erin zitten dat wij wel naar buiten kunnen kijken maar ze kunnen niet in de auto kijken. Alleen dan bij het raam bij Mike.

We zijn nu al zo'n 1.5 uur onderweg en we moeten nog 1.5 uur. Ik kijk verveeld naar buiten maar we rijden nu over de snelweg. Dus er is niet zoveel bijzonders buiten te zien. 'Josh onze manager is daar toch al?' vraagt Leigh. Ik wil net antwoord geven maar Mike is me voor. 'Ja hij zei tegen mij dat hij nog wat dingen voor het interview moest regelen' we knikken. 'Maar uh Jesy hoe zit het nu tussen jou en Ashton?' vraag ik grijnzend. Ze wordt zo rood als een tomaat en begint te giechelen. We kijken haar alle 3 vragend aan 'nou ja we hebben nu wel wat' zegt ze blozend. 'Omg!' gillen we alle 3 in koor. We kijken elkaar allemaal en schieten in de lach. Zelfs Mike moet erom lachen 'maar super leuk Jes!' roep ik. Ze knikt heftig 'sinds wanneer?' vraagt Perrie nieuwsgierig. Jesy lacht zacht 'sinds gisteren' zegt ze vrolijk. Ik glimlach breed want ik zie gewoon dat ze hem echt leuk vindt. 'Weet je wat we dan een keer moeten doen' zeg ik. Alle 3 de meiden kijken mij vragend aan 'een date houden met Jes met Ashton, Leigh met André en Pez en ik samen' grijns ik. Perrie kijkt me vrolijk aan Leigh knikt heftig 'leuk idee!' gilt ze. Ik glimlach breed 'misschien willen Emma en Daan dan ook wel mee' stelt Jesy voor. Ik knik heftig 'ja vinden ze vast leuk!' roep ik vrolijk. Jesy knikt heftig en grijnst. Ik grinnik en Mike lacht zacht. We kijken alle 4 zijn kant vragend op 'ik vind het echt geweldig als jullie zo enthausiast zijn' lacht hij. Ik grinnik 'wij zijn leuk' zegt Perrie met een sassy face. Ik schiet hysterisch in de lach en de meiden kijken mij raar aan. Alleen ik zit helemaal in de slappe lach 'buikpijnnn!' gil ik lachend. Nog steeds kijken ze me raar aan en Jesy moet er zacht om lachen.

We komen aan bij het gebouw waar het interview is. Ik kijk naar buiten en de wolken zien er aardig donker uit. Het is echt heel raar weer want het begint zelfs zacht de sneeuwen. 'We zijn er dames' zegt Mike vrolijk. 'Dankje Mike' zeg ik vrolijk. Hij draait zich om en glimlacht 'alleen het weer zit niet mee' zucht ik. Hij knikt instemmend 'misschien wordt het straks beter' zegt hij met een glimlach. Ik knik 'ik hoop het wel' zegt Leigh. Ik knik instemmend 'nou heel erg bedankt Mike' zegt Jesy met een brede glimlach. 'Geen probleem vind het altijd gezellig' glimlacht hij. We lachen en stappen uit de auto. Gelukkig zijn er geen fotograven enzo. We lopen naar binnen en zwaaien nog naar Mike. Hij zwaait terug en rijd dan weg. Binnen komen we Josh tegen 'hey dames' zegt hij vrolijk. We begroeten hem 'we zijn een beetje krap que tijd dus loop maar mee' zegt hij een beetje gestrest. We knikken en lopen achter hem aan. Perrie en ik lopen achter Jesy en Leigh die acgter Josh lopen. Ik pak haar hand en ze kijkt me kort aan met een glimlach. Ik glimlach terug en ze kijkt weer voor zich. We lopen verder een andere gang in. 'Hier is het dames' en we lopen een ruimte binnen.

adopted by little mix part 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu