Emma pov
Ik zit naast Jesy voorin in de auto onderweg naar de tourbus. Leigh ligt in de slappe lach door Jade die een gek gezicht trekt. Ik schud lachend mn hoofd en ik staar naar buiten. 'Gaat het?' fluistert Jesy. Ik kijk haar aan en knik knik 'jawel' zeg ik zacht en ik kijk weer naar buiten. Ze legt haar hand op mn been 'ik ben er voor je als je ergens mee zit' ik kijk haar aan met een kleine glimlach. 'Gaat het' hoor ik ineens achter me. Ik draai me om en Jade kijkt me aan met een kleine glimlach. 'Jawel' zeg ik zacht. Ik kijk haar aan met een kleine glimlach. 'Kom je vanavond bij mij slapen?' vraagt ze. Ik glimlach en ik knik 'yayy!' en ze gooit haar armen in de lucht. Jesy en ik kijken elkaar aan en we lachen allebei. 'Wat is er' vraagt Jade. 'Het zag er gewoon grappig uit' zeg ik lachend. Ze grinnikt en gaat weer achteruit zitten. Ik ga ook weer gewoon zitten en zet de radio iets harder. Jesy kijkt me aan met een glimlach en ik glimlach terug. Ik kijk weer naar buiten en luister naar de muziek. De meiden praten met elkaar maar ik ben zo in gedachtes dat ik ze niet eens hoor.Ik word uit mn gedachtes gehaald door Jesy die de auto stopt. 'We zijn er' zegt als ze mijn verbaasde blik ziet. Ik glimlach 'ah nee' mopperd Perrie. Iedereen kijkt haar vragend aan 'een vlaag van fotograven' en ze wijst voor ons. En inderdaad er komen een paar fotograven aanrennen. 'LITTLE MIX!' roept er 1. Jade zucht 'ook dit nog' ik begin het ineens benauwd te krijgen. 'Rustig Emm' zegt Jesy die mijn bange gezicht ziet. Ik glimlach kleintjes maar zeg niks. 'Gaat het wel?' vraagt Jade die naar voren leunt. Ik knik 'anders lopen we samen?' ik knik. Dat lijkt me een slim plan. We stappen allemaal uit en ik gooi mn muts van me vest over me hoofd. Ik pak Jade haar hand stevig vast. Samen lopen we de bus in. 'Hehe' zucht Perrie. Dit keer raakte ik gelukkig niet in paniek. Ze kwamen niet zo dichtbij dus dat schilde. Ik schrik ik op als Jade haar telefoon gaat. 'Het is je opleiding die belt' zegt ze fronsend. Jade neemt op en ze ploft neer op de bank. 'Hallo met Jade Thirlwall' ik ga naast haar zitten. Jesy en Leigh komen ook net binnen. Ik kijk ze glimlachend aan 'ja dat is mijn dochter' hoor ik Jade zeggen. Ik draai me weer om en ik kijk Jade aan. 'Oh sinds wanneer?' ik frons. 'Waar hebben ze het over? Ze praat nog zo'n 5 minuten en dan hangt ze op. Ik kijk haar vragend aan. 'Wat zeiden ze' vraag ik nieuwsgierig. 'Je opleiding begint eerder' zegt ze zacht. 'Wat?' dit volg ik even niet. 'En het is niet in Engeland' zegt ze dan. Nu snap ik het helemaal niet meer. 'Maar hoe?' vraag ik. 'Het moest eerder beginnen' zegt ze dan. Dit vind ik heel appart. 'Waarom in Nederland?' vraag ik daarna. 'In Engeland was geen plek meer ofzo' aan Jade haar gezicht te zien snapt ze het ook niet. 'Dat is echt raar' zegt Jesy. We knikken 'maar wanneer moet ze beginnen dan?' vraagt Jesy terwijl ze een slokje neemt van haar drinken. We kijken Jade allemaal vragend aan 'uh volgende maand' mijn mond valt op en Jesy spuugt haar drinken uit. Het beland op haar broek en op de grond. Ik houd het niet meer in en ik schiet in de lach. Maar ik zie dan dat ik de enige ben die lacht. 'Oh' zeg ik dan zacht. 'Maar dan zijn we nog op tour' zegt Perrie. Jade knikt 'ja we moeten kijken hoe we dit gaan doen' ik knik. 'Want volgende maand zitten we in Japan' mijn ogen worden groot. 'Ww-wat?' stotter ik. Hun in Japan en ik in Nederland...dat zo verweg van elkaar. Ik weet even niet wat ik moet zeggen. Ik staar een beetje voor me uit 'ik ga even liggen' zonder op antwoord te wachten sta ik op. Ik ga op Jade haar bed liggen en ik staar naar boven. 'Gaat het?' Jade komt binnen. Ik knik 'jawel' zeg ik. 'Schuif is op' en ze komt naast me liggen. 'Ik snap dat dit moeilijk vindt' ik knik. 'De gedachte dat we dan zo verweg van elkaar zijn' zeg ik zacht. 'Ik weet het' en ze legt haar hand op mijn arm. 'Het komt goed Emma we vinden een oplossing' ik knik enkel. 'Maar wat?' vraag ik zacht. Ze trekt een bedenkelijk gezicht. 'Ik bedenk wel iets' zegt ze beslist. Ik glimlach kleintjes en ik kruip in haar armen. 'Eten jullie mee?' vraagt Perrie zacht die de deur opent. 'Wat eten we?' vraag ik zacht. 'Pizza' zegt Perrie onschuldig 'alweer?' lach ik zachtjes. Ze grijnst 'we komen zo' zegt Jade met een glimlach. Perrie glimlacht en doet de deur weer dicht. 'Emma het komt hoe dan ook goed' als ze mn verdrietige gezicht ziet. Ik knik 'jawel' zeg ik zacht. "Zullen we anders vanavond een film avond houden?' ik knik. 'Ja leuk idee' ze glimlacht. Ze gaat met haar hand door mn haar. 'Je betekent zoveel voor me Emm' zegt ze. Ik glimlach 'ik hou van je' zegt ze met tranen in haar ogen. 'Mam niet emotioneel worden' en ik veeg haar tranen weg. Ze lacht zachtjes 'ik huilse niet' zegt ze lachend. Ik schiet zachtjes in de lach 'jawel dat deed je wel' ze lacht onhandig. Ze trekt me in een knuffel 'DE PIZZA IS ER!' gilt Perrie. We kijken elkaar aan en lachen zachtjes. 'Laten we gaan anders wordt ze ongeduldig' lacht Jade. Ik knik en we staan op. Ik geef haar nog een knuffel 'niet meer huilen' ze lacht zachtjes. 'En ja dat deed je wel' ik lach zachtjes. Jade lacht zachtjes en we lopen naar de meide die al op de bank zitten. 'Jade we maken je blij' Jade fronst. 'Perrie heeft het voor elkaar gekregen om disney erop te krijgen' Jade grijnst en ze ploft neer op de bank naast Perrie. Jesy loopt naar me toe 'gaat het?' en ze geeft me een knuffel. 'Ja' zeg ik met een glimlach. Dit keer geen neppe maar een echte glimlach. Jesy glimlacht ook 'komen jullie nog?' zeurt Perrie. Jesy en ik lachen zachtjes en ik plof naast Jade op de bank. Jesy plof tussen Leigh en mij in. Ik kijk naar de tvscherm en ik zie dat Perrie 'Rapunzel' heeft uitgekozen. Ik grinnik zacht 'eetsmakelijk!' roept Perrie. We nemen allemaal een stukje van de reuze pizza die op de tafel ligt.
'Guys?' zegt Jesy wanneer we allemaal zijn uitgegeten en de film is afgelopen. We kijken haar allemaal aan 'ja?' vraagt Jade. 'Ik uh ben sinds een tijdje met iemand aan het daten' zegt ze zacht. Mijn ogen worden groot 'OMG!' gillen we alle 4 tegelijk. 'Met wie!?' roept Perrie. We kijken haar alle 4 vol spanning aan. 'Harry' zegt ze. Ik frons 'Harry styles?' ze schud lachend haar hoofd. 'Nee' ik grinnik 'heb je een foto?' vraagt Leigh blij. Jesy knikt trots 'ja een selfie van ons' we gillen en ze word rood. 'LAAT ZIENNN!' gilt Jade als een kleinkind. Ik schiet zachtjes in de lach en we wachten op Jesy die de foto opzoekt. Ze laat de foto zien en gelijk gillen de meiden.
'REGGIE!' gil ik blij. Jesy schiet in de lach. 'Wat een knapperd' zegt Perrie. Jade en Leigh zijn het met haar eens. Jesy word rood 'hebben jullie nu iets?' vraag ik blij. 'Nog niet officeel maar wel bijna' ik glimlach breed. 'Ik ben super blij voor je Jesy!' en ik knuffel haar. 'IK OOK!' gillen de 3 meiden tegelijk. Jesy lacht 'GROEPSKNUFFEL!' Gilt Perrie.
JE LEEST
adopted by little mix part 2
FanfictionTIP: LEES EERST DEEL 1 OP MIJN OUDE ACCOUNT. LittlemixfanaccNL_ Dit is deel 2 van Adopted by little mix! ik wil het anders doen in deel 2 dus hier komt het verhaal! Little mix moet op tour en Emma gaat mee. Michael en Bo blijven bij Jed vanwege scho...