deel 53

27 1 2
                                    

Sorry in dit hoofdstuk is er een seksueel stukje❗⚠️

Jade pov
Perrie duwt me zacht tegen de muur en zoent me weer. Ze laat haar hand over mijn lichaam glijden en ik laat haar de leiding nemen. Wat geweldig voelt. Ze trekt terug en kijkt me aan. Ze maakt mijn bh los en trekt hem uit. Ze bijt op haar onderlip en ik bloos. Ik trek ook haar bh uit en we kleden ons verder uit. Ik stap onder de douche en ik trek haar mee. We gaan staan onder de warme stralen en ik sluit mijn ogen. Ik voel weer haar lippen op die van mij. Ze trekt terug en ik open mijn ogen. Ze kijkt me met een glimlach aan 'je betekent zoveel voor me Jadey' zegt ze zacht. Ik bloos 'jij ook voor mij Pez' en ik geef haar een lange kus. We trekken terug en kijken elkaar liefdevol aan. Ze bloost en ik glimlach breed. Ik pak de zeep voor haar haren en ik maak een teken dat ze zich om moet draaien. Ze snapt de hint en ze draait zich met haar rug naar mij om. Ik smeer de shampoo in haar haren en ik zie hoe ze ontspant. Ik glimlach 'je kan het uitspoelen' fluister ik. Ze knikt en ze stapt onder de warme stralen. Ze sluit haar ogen en ze spoelt de shampoo eruit. Ik smeer daarna de conditioner erin. 'Alleen dit nog even in laten trekken' zeg ik. Ze knikt en ze maakt het teken dat ik nu om moet draaien. Ik knik en draai me met mijn rug naar haar toe. Ze smeert de shampoo bij mij in en even later spoel ik het uit. Dan smeert ze de conditioner ook bij mij in.

Na het douchen drogen we ons af en trekken we allebei onze onesie aan. 'Wat wil je doen?' vraagt Perrie die voor me komt staan. Ik haal mijn schouders op 'geen idee wat wil jij doen?' vraag ik. Ze grijnst en ik weet al waar ze heen wil. Ik glimlach en ze drukt haar lippen op die van mij. Ik ga mee in de zoen en ik leg mijn handen in haar nek. Ze legt haar handen op mijn heupen en ze knijpt er zachtjes in. Waarom voelt dit zo goed? We trekken terug en kijken elkaar aan. Ik zie de lust in haar ogen staan en ik grijns. Ik duw haar tegen de deur aan en zoen haar weer. Ik ga met mijn hand door haar haren heen en ze legt haar hand op mijn billen. Ze knijpt erin waardoor ik zacht kreun. We trekken weer terug 'kom' fluistert ze. Ze opent de badkamer deur en ze trekt me mee naar onze slaapkamer. Ik sluit de deur achter me dicht en ze duwt me tegen de muur aan. Ze drukt haar lippen weer op die van mij en ik ga gelijk mee in de kus. Ze trekt weer terug en ze gaat verder naar mijn nek. Ze geeft er kleine kusjes en ik sluit mijn ogen.

Perrie pov
Ik geef kleine kusjes in haar nek en ze sluit genietend haar ogen. Ik glimlach en ik zie dat er kippenvel ontstaat in haar nek. Ik grijns en ik zuig aan de plek. Ze kreunt hard en ik trek terug. Ik kijk haar met een grijns aan 'hoe moet ik ooit al die zuigzoenen uitleggen' lacht ze. Ik grinnik 'ja sorry ze mogen zien dat je van mij bent' grijns ik. Ze bloost en ik geef haar een kus. Ik rits haar onesie los en ik trek hem uit. Ze heeft er enkel een string onderaan en ik slik. Waarom ziet ze er zo verdomd goed uit? 'You like what you see?' grijnst ze. Ik bloos en ik zoen haar weer. Ik knijp zacht in haar borst en ze kreunt. Ik til haar op en vrijwel meteen slaat ze haar benen om mijn middel heen. Ik leg haar neer op bed en ik hang boven haar. We trekken terug uit de kus en we kijken elkaar aan met liefde maar ook met lust. Ze gaat wat rechtop zitten en ristst ook mijn onesie los. Ik grinnik en ik sta op zodat ik hem uit kan trekken. Ze bekijkt mijn lichaam en bijt op haar onderlip. Ik bloos en ze gaat rechtop zitten. Ik ga op haar schoot zitten en sla dan mijn benen om haar middel heen. Ze kijkt naar mijn borsten en ze wordt vuurrood. 'Wordt je nou verlegen?' fluister ik. Ze kijkt me aan en bloost 'nawh Jadey' giechel ik. Ze giechelt zacht en ik geef haar een kus. 'Don't be shy' fluister ik in haar oor. Ik zie dat er gelijk kippenvel ontstaat in haar nek. Ik grijns en ik duw haar achterover waardoor ze op haar rug ligt.

Ik ga bovenop haar liggen en ik begin haar weer te zoenen. Ik trek terug en geef kusjes langzaam naar beneden. Ik kom uit bij haar borsten een geef er wat kusjes op. Ik begin dan te zuigen aan haar tepel 'Pez' kreunt ze. Ik grijns en ga gewoon verder. Ik weet dat ik haar hiermee teas dus ja. Ze knijpt in het dekbed overtrek en ik trek terug. Ze kijkt me met volle lust aan. Dat zegt mij genoeg wat ik moet doen. Ik trek haar string uit en ik begin haar te zoenen. Ondertussen vind ik met mijn hand de weg naar haar vagina. Zodra ze mijn vinger in haar voelt kreunt ze. Ik zoen haar ondertussen gewoon verder en ik gebruik een tweede vinger. Ze kreunt nu nog harder en haar ademhaling begint zwaarder te worden. Ze knijpt hard in het dekbedovertrek 'Pez' weet ze uit te brengen. Ze sluit genietend haar ogen en gooit haar hoofd achter over. Ik verhoog het tempo en ik verneem aan haar dat ze elk moment kan komen. 'Fuck' kreunt ze. 'Pez ik ga ko' verder komt ze niet en kreunt hard. Ik stop en kom grijnzend naast haar liggen. 'Omg' weet ze uit te brengen. Ze kijkt me aan en ze bloost. 'That was amazing' zegt ze hijgend. Ik glimlach breed en ze geeft me een kus.

Ze grijnst en komt bovenop me liggen. Ze zoent me en ik zoen haar terug. De zoen wordt ruig en ik voel de hele dierentuin in mijn buik. Ze trekt terug en gaat door naar mijn nek. Ze geeft er kleine kusjes en ik sluit genietend mijn ogen. Even later zuigt ze eraan 'Jade' kreun ik. Ze trekt terug en grijnst. Ik bloos en ze geeft kusjes naar beneden toe. Over mijn borsten heen en dan over mijn buik. Ze stopt net voor mijn string en ik bijt op mijn onderlip. Ze trekt hem uit en gooit hem op de grond naast het bed. Ze gaat ervoor liggen en begint me te likken. Mijn benen beginnen te trillen 'ff-uck' stotter ik. Zodra ik haar vingers in mijn voel kreun ik hard. Ze legt haar andere hand op mijn heup en knijpt er zacht in. 'Jade' weet ik uit de brengen.

Jade komt naast me liggen en ik kruip tegen haar aan. Ik sla mijn armen om haar middel heen en leg mijn hoofd op haar borst. Ze slaat haar armen beschermend om mij heen. 'Ik hou van je' fluistert ze. 'Ik ook van jou' fluister ik. Ze gaat met haar hand door mijn haren en ik sluit mijn ogen. Ik ga strakker tegen haar aan liggen en ik hoor haar giechelen. Waardoor er een glimlach op mijn gezicht verschijnt. 'Wat wil je straks doen?' vraag ik met nog steeds mijn ogen dicht. 'Eerst nog knuffelen' zucht ze. Ik knik 'same' zeg ik zacht. Ze lacht zacht 'misschien daarna een Disney film kijken' giechelt ze. Damn waarom is ze zo cute. Ik lach zacht 'goed idee' geef ik toe. Ze lacht weer zacht en legt haar hoofd op die van mij. 'Alleen welke?' vraagt ze dan. 'Uhm kunnen we anders straks wel kijken?' stel ik voor. 'Is goed' zegt ze lief. Ik glimlach en het blijft stil. Ik geniet van de stilte en luister naar het bonken van haar hart. Ze gaat met haar hand van mijn haar naar mij rug. Ze tekent met haar vinger kleine cirkels op mijn rug. 'Iehh' giechel ik. Ze lacht 'your'e so cute' giechelt ze. Ik begin te blozen en open mijn ogen. 'Het kietelt' zeg ik onschuldig. Ze lacht en gaat gewoon verder. Dit keer geniet ik van het gevoel en sluit mijn ogen weer. Het kietelt niet meer zo erg en voelt nu juist wel fijn. Ik zucht diep 'ik geniet hier zo van' zucht ik. Ze giechelt en gaat gewoon verder.

Willen jullie misschien aangeven of jullie het erg vinden dat er seksuele stukjes in voor komen? Anders pas ik me daaraan aan. ❤

adopted by little mix part 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu