deel 74

20 1 1
                                    

⚠️⚠️ in dit deel komen seksuele momenten in voor ⚠️⚠️

Jade pov
We komen net uit de filmzaal en we lopen direct door naar de toiletten. Want Perrie moest nodig naar de wc. We lopen de toiletten binnen en Perrie loopt een hokje binnen. 'Ik wacht hier wel' zeg ik. Ze knikt en sluit de deur achter zich. Ineens staan er weer de meiden voor mij. 'Ik walg van jullie, weet je dat?' Zegt een van de meiden met een vies gezicht. Ik slik en ze duwt me naar achteren. Ik wil haar terug duwen maar ik krijg alweer een klap tegen mijn hoofd. Ik verlies mijn evenwicht en val hard op de grond. Ik voel meerdere klappen en ik gooi mijn handen voor mijn gezicht om mijn gezicht te beschermen. 'Jade!' hoor ik Perrie haar stem. Het klinkt zo verweg maar ook zo dichtbij. Dan schieten mijn ogen open.

Ik schiet rechtop en ik zit in ons bed. Mijn gezicht is betraand en Perrie zit bezorgd naast mij. 'Kom hier' En ze trekt me in haar armen. Ik kruip tegen haar aan en begin zacht te huilen. 'Shhh' en ze wrijft zacht over mijn rug. Ik sluit mijn ogen en luister naar haar stem. Ik neem haar geur in me op en ik voel dat ik ontspan. Ze drukt een kus op mijn hoofd en het lijkt wel of dat mij rustig maakt. Ik laat mijn ogen gesloten en geniet van het moment. Ze begint zacht te zingen en ik voel de hele dierentuin. Haar stem is werkelijk zo prachtig. Voordat ik het door heb val ik in een rustige slaap.

De volgende ochtend open ik mijn ogen. Ik zie dat ik nog steeds in Perrie haar armen lig en ik glimlach. Ze ligt nog rustig te slapen en ik kruip wat strakker tegen haar aan. Terwijl ze slaapt slaat ze haar armen strakker om mij heen. Ik glimlach breed en sluit even weer mijn ogen. Ik denk terug aan gister avond. Ik had weer een nachtmerrie over wat er is gebeurd met die meiden. Op de een of andere manier kan Perrie mij altijd rustig krijgen. Ik glimlach en neem de geur van haar in me op. Ze mompelt wat onverstaanbaars maar daarna is het al snel weer stil. Ik grinnik zacht en sluit mijn ogen weer. Voordat ik het door heb val ik weer in slaap.

Perrie en ik liggen samen op het strand. Ik ga rechtop zitten en ik zie Perrie nog op haar rug liggen. Haar bikini die perfect om haar lichaam past. Ik bijt op mijn onderlip en ik staar naar haar lichaam. Ze zet haar zonnebril af en kijkt mijn kant op. 'Ik kan zien dat je staart babe' fluistert ze. Ik bloos en staar snel naar de grond. Ze gaat rechtop zitten 'kijk me aan' zegt ze ze zacht. Ik kijk recht in haar ogen en we staren elkaar even aan. Ze bijt op haar onderlip 'kom' zegt ze zacht. Ik bloos en grijns breed.

We komen zoenend onze hotelkamer binnen. Ze duwt me achterover op het bed en komt bovenop me liggen. Ze blijft me door zoenen en ondertussen knijpt ze zacht in mijn borst. Ik kreun zacht en bijt op haar lip. Ze giechelt en zoent me gewoon weer verder. Ze trekt mijn bikini uit en we kijken elkaar aan met volle lust.

Ik open mijn ogen en ik slik. Ik ga rechtop zitten en naast mij ligt Perrie nog rustig te slapen. Ik denk weer terug aan de droom en bijt op mijn lip. Ik zucht diep en laat me weer achterover vallen. Ik sluit mijn ogen en verberg mijn gezicht onder de deken. Ik schaam me zo erg op het moment. 'Babe?' Hoor ik zacht. Ik frons en haal de deken van mijn hoofd. Ik kijk haar aan met een rood hoofd. 'U ok babe?' Vraagt ze. Ik knik snel 'ja alles gaat goed' zeg ik zacht. Ze glimlacht en we staren elkaar even aan. Ze kijkt me lief aan en ik glimlach. Ze gaat wat rechtop zitten en ik zie dat haar shirt door schijnt. Ik bijt op mijn lip en ga wat dichterbij haar zitten. Ik kan me niet meer inhouden en kruip bij haar op schoot. Ik druk mijn lippen op die van haar. Ze schrikt kort maar gaat al snel mee in de kus. Ik lik over haar lip en ze opent haar mond. Al snel zijn we aan het tongzoenen en ik voel de hele dierentuin. Ik bijt op haar lip en ze kreunt zacht. Ik trek haar shirt uit en druk meteen mijn lippen op die van haar. Ze gaat gelijk mee in de zoen en al snel wordt het een ruwe zoen. Ik knijp zacht in haar borst en ze begint zacht te kreunen. Ik trek terug en ze kijkt me aan met volle lust. Ik glimlach en laat haar op haar rug liggen. Ik kom bovenop haar liggen en ik begin kusjes te geven in haar nek. Ze giechelt en sluit genietend haar ogen. Ik ga verder en dan begint ze zacht te kreunen. Ik vind haar gevoelige plek want ze krijgt er kippenvel. Ik begin eraan te zuigen en 'Jade' kreunt ze. Ik glimlach en laat los. Ik kijk tevreden naar de plek in haar nek. Ze kijkt me blozend aan 'moest dat?' Vraagt ze lachend. Ik knik heftig en druk mijn lippen weer op die van haar. Ze gaat er meteen mee in en het gaat gelijk over naar een tongzoen. Binnen een paar seconden wordt het een ruwe zoen. Ik trek terug en ik zie de lust in haar ogen. Ik grijns en kruip naar beneden. Ik trek haar string uit en kruip tussen haar binnen. Zodra ze mijn vingers in haar voelt kreunt ze hard.

adopted by little mix part 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu