Dit is is het laatste deel, dus hierbij ook een extra lang deel.
Pov Perrie
Het is nu een paar weken later en vandaag ga ik mijn verassing doen. Ik sta voor de spiegel en ik heb een wit jurkje aan. Ik check nog een keer mijn haren en knik dan. Ik loop de slaapkamer uit en loop naar beneden. Waar Emma beneden op de bank zit 'heeft Davey, Jade al weggebracht?' Vraag ik. Ze knikt 'ja ze zijn al onderweg naar het strand' zegt ze met een glimlach. Ik knik en begin zenuwachtig op mijn nagels te bijten. Emma staat op en loopt naar mij toe. 'Pez, het komt goed' zegt ze. Ik knik en stop met nagelbijten. Ik zucht diep 'ik ben gewoon bang dat het niet goed gaat' zucht ik. Ze glimlacht 'Pez, die komt echt goed' zegt ze. Ik glimlach 'ze zou dit echt geweldig vinden' zegt ze met een glimlach. Ik knik 'we moeten nu ook gaan' zeg ik. Ze knikt 'kom' en ze trekt me mee naar buiten. 'Mag ik rijden?' Vraagt ze. Ze heeft nu sinds een paar dagen haar rijbewijs. Ik grinnik en knik 'tuurlijk, ga je gang' en ik gooi de sleutels naar haar. Ze vangt ze op en we lopen naar de auto. Ze stapt achter het stuur en ik kom naast haar zitten. Ze start de auto en ze begint te rijden. Ik ben zo zenuwachtig voor de verassing.Jade pov
Davey brengt me nu weg en geen idee waarheen. 'Kom' zegt Davey. 'Maar ik wil gedag tegen Pez zeggen' en ik wil naar boven lopen. Hij houdt me tegen 'je ziet haar zo' glimlacht hij. Ik zucht diep 'oké dan' mompel ik. Hij grinnikt 'kom' en hij trekt me mee naar buiten. 'Tot zo he' lacht Emma. Ik kijk haar lachend aan 'tot zo' lach ik terug. We lopen naar Davey zijn auto. Hij stapt achter het stuur en ik ga naast hem zitten. 'Klaar voor?' Vraagt hij. Ik knik en hij begint te rijden.Ik zie dat we aankomen bij het strand. 'Het strand?' Mompel ik. Hij knikt en ik glimlach. Hij pakt iets en het is een blinddoek. 'Je moet deze even op' zegt hij. Ik zucht diep 'oké dan' en hij doet hem bij me op. 'Zie je niks meer?' Vraagt hij. Ik schud mijn hoofd 'nope, het is pikkedonker' zeg ik. 'Top, je moet blijven zitten oke?' Vraagt hij. Ik knik 'en niet stiekem kijken!' zegt hij streng. Ik grinnik 'ik ben heel even weg maar duurt niet lang' zegt hij. Ik knik 'moet ik hier wachten?' Vraag ik. 'Ja ik ben er zo weer' zeg hij. Weer knik ik en ik hoor de auto deuren. Dat zou Davey wel zijn die uitstapt. Ik zucht diep want ik weet echt niet wat er aan de hand is. Waarom moet ik hier wachten? En waarom moet ik er mooi voor uit zien? Ik moest van Perrie een wit jurkje aan doen. Ik vraag me af waarom. Zenuwachtig speel ik met mijn handen.
Ik hoor de deur open gaan en ik schrik kort. Ik hoor Davey lachen 'Je hoeft niet te schrikken' lacht hij. 'Haha heel grappig' zeg ik droog. Hij grinnikt 'kom je mee?' Vraagt hij. Ik knik en hij pakt mijn arm vast. Hij helpt me mee uit de auto te komen. 'Ik begeleid je wel' zegt hij. Ik knik en houdt zijn arm goed vast. Ik loop langzaam met hem mee en ik voel dat we op zand lopen. Zijn we op het strand? Uiteindelijk komen we tot stilstand 'we zijn er' zegt hij. Hij komt achter mij staan en de blinddoek wordt bij me weg gehaald. Ik knipper een paar keer tegen het zonlicht. We zijn inderdaad op het strand. 'Je moet hier straks rechtsaf en dan zie je wel waar je heen moet' zegt hij. Ik knik en begin te lopen. Ik ga rechtaf zoals hij zei en ik zie in de verte Perrie staan. Ze staat in een mooi witte versierde tent. Ik loop wat sneller zodat ik snel bij haar ben. Er hangen allemaal lichtjes en mooie bloemen aan de tent. Mijn ogen worden groot 'hey babe' zegt Perrie zacht. Ik glimlach 'hey' zeg ik zacht. Ze pakt mijn hand vast en trekt me wat dichter naar haar toe. We staan tegenover elkaar en ze heeft mijn handen vast. Ze kijkt me lief aan met haar vel blauwe ogen. 'Jade, ik kan niet beschrijven hoeveel ik van je houdt' ik bloos. 'Je betekent zoveel voor mij' gaat ze verder. 'Elke keer als ik jou aankijk weet ik dat ik hier thuis hoor' zegt ze. Weer bloos ik 'ik weet dat wij ups en downs hebben gehad, Maar dat laat wel zien hoe sterk onze relatie is' zegt ze. Ik knik met tranen in mijn ogen 'we zijn nu al een aantal jaar samen en ik geniet nog steeds elke seconde van je' en weer laat ze me blozen. 'Nog elke keer weer laten we elkaar blozen' en we beginnen allebei zacht te lachen. We blijven elkaar aankijken 'je bent hier voor een reden Jadey' zegt ze. Ik glimlach 'ik wil je iets vragen' en ze knielt voor me neer op 1 knie. Ik sla mijn handen voor mijn mond 'Lieve Jade, wil je met me trouwen?' Vraagt ze. Met tranen in mijn ogen knik ik 'ja tuurlijk, heel graag!' huil ik. Ze glimlacht met tranen in haar ogen 'ja?' Vraagt ze. Ik knik 'Ja' zeg ik. Ze staat op en ze drukt een lange kus op mijn mond. Dan trekt ze me in een knuffel en ik verberg mijn gezicht in haar nek. We beginnen allebei te huilen en laten elkaar los. Ze pakt mijn gezicht vast 'ik houdt zoveel van je' huilt ze. 'Ik ook van jou' huil ik. Ze glimlacht en geeft me nog een kus. 'Omg!' ik hoor gegil. Ik draai me om en ik zie Emma en Davey aan komen rennen. Ik grinnik 'Heeft ze ja gezegd?!' gilt Emma vrolijk. 'Nee lijkt alleen maar zo' zegt Davey droog. Emma kijkt hem zuur aan en ik giechel. 'Ja ze heeft ja gezegd' zegt Perrie met een brede glimlach. Ik knik vrolijk 'Mag ik de ring zien?' Vraagt Emma. 'Heb je die nog niet gezien?' Vraag ik. Ze schud haar hoofd 'mocht nog niet van Perrie' en ze kijkt nep boos naar Perrie. Perrie begint te lachen en ik grinnik. Ik laat trots de ring zien 'omg die is echt prachtig' zegt ze vrolijk. Ik knik en geef Perrie een kus. 'En ik heb nog een verassing' zegt ze. Mijn mond zakt open 'nog een?' Vraag ik. Ze knikt 'we gaan uit eten' zegt ze vrolijk. 'Echt?' Vraag ik vrolijk. Ze knikt 'jup' glimlacht ze. Ik geef haar een knuffel 'dankjewel' fluister ik. We laten elkaar los en ze glimlacht. 'Kom dan gaan we' zegt ze. Ik knik 'veel plezier' zegt Emma. Ik glimlach 'dankjewel' zeg ik blozend. Ze glimlacht en ik geef haar nog een knuffel. 'Tot vanavond!' roepen ze. 'Tot vanavond!' roepen Perrie en ik terug. We lopen hand in hand naar haar auto.
JE LEEST
adopted by little mix part 2
FanfictionTIP: LEES EERST DEEL 1 OP MIJN OUDE ACCOUNT. LittlemixfanaccNL_ Dit is deel 2 van Adopted by little mix! ik wil het anders doen in deel 2 dus hier komt het verhaal! Little mix moet op tour en Emma gaat mee. Michael en Bo blijven bij Jed vanwege scho...