*De feestdagen zijn nu allemaal geweest. Het is nu het nieuwe jaar*
Jade pov
De zon schijnt in mijn ogen en ik open ze met een kreun. Ik zucht en ik kijk naast me. Perrie ligt nu rustig te slapen. Ik glimlach en blijf naar haar staren. Het is misschien een beetje creepy maar ik kan het gewoon niet laten. Ze is zo mooi ik ben gewoon stapel verliefd op haar. Ik ga wat dichter naar haar toe liggen en ik sla mijn arm om haar heen. Ze opent haar ogen en kijkt me aan. Een glimlach siert haar lippen. Ik glimlach terug 'goodmorning beauty' fluister ik. Ze bloost 'awh Pez moet blozen' Zeg ik plagend. Ze wordt nog roder 'stop Jadey' en ze komt tegen me aan liggen. Ze verbergt haar gezicht in mijn nek en ik sla mijn armen stevig om haar heen. 'Heb je lekker geslapen?' vraag ik zacht. Ze knikt en ze haalt haar gezicht uit mijn nek. 'En jij?' vraagt ze lief. Ik glimlach en knik dan. 'Ja ook wel' zeg ik dan. Ze knikt en legt haar gezicht weer in mijn nek. Ik glimlach en ik geniet van het moment. 'Hebbben we vandaag nog een interview?' mompelt ze. 'Nee vandaag is een vrije dag' Zeg ik. 'Gelukkig' mompelt ze. Ik knik 'ga je zo mee naar beneden?' stel ik voor. Ze haalt haar gezicht uit mijn nek en knikt dan. 'Goed idee' lacht ze. Ik grinnik en ik geef haar een kus. We kijken elkaar aan en ik begin te blozen. Ze wordt ook rood en ik giechel. Ze geeft me een lange kus en ik sluit genietend mijn ogen. Even later trekken we terug 'ga je mee naar beneden?' vraagt ze. Ik knik en we laten elkaar los. We staan op en lopen de trap af.In de woonkamer zie ik Emma al op de bank zitten. Het is weekend dus ze hoeft niet naar school. 'Goedmorgen' zeg ik vrolijk. Ze kijkt op 'goedemorgen' zegt ze met een glimlach. Ik geef haar een knuffel 'lekker geslapen?' vraag ik. Ze knikt 'ja en jij?' vraagt ze. Ik knik 'ja ook wel' en ik loop naar de keuken. 'Wil je ook thee?' vraag ik aan Perrie die naast Emma op de bank gaat zitten. Ze knikt en ik zet de thee klaar. Ik vraag niet aan Emma want ik zie dat ze nog drinken heeft.
Even later loop ik de woonkamer binnen met 2 koppen thee. Ik geef er een aan Perrie en ze glimlacht dankbaar. Ik glimlach terug en ik ga naast haar zitten. Ik neem een kleine slok van mijn thee. 'Heb je al plannen voor vamdaag Emma?' vraag ik. Ze glimlacht breed 'ja ik ga vandaag afspreken met Daan' zegt ze vrolijk. Ik glimlach 'wat gaan jullie doen?' vraag ik. 'We gaan een film kijken' lacht ze. 'Wedden dat jullie niks mee krijgen van de film' lacht Perrie. Ik stoot haar aan 'wat?' lacht ze. Ik schud lachend mijn hoofd 'gaan jullie naar de bios of bij iemand thuis?' vraag ik. 'Hij komt hierheen vanmiddag' zegt ze vrolijk. Ik knik 'dan gaan Perrie en ik straks wel weg' lach ik. Ze knikt lachend 'oeh wat gaan we doen?' vraagt Perrie vrolijk. Ik grinnik 'wat wil je doen?' vraag ik dan. Ze kijkt even bedenkelijk 'laat me daar even over nadenken' lacht ze. Ik grinnik 'denk maar rustig na' lach ik. Ze grinnikt en neemt een slok van haar thee. 'Hoelaat is hij hier?' vraag ik aan Emma. Ze kijkt op de klok 'om 1 uur' zegt ze dan. Ik knik en kijk ook op de klok. Dat is dus meg twee uurtjes. Ik wacht wel totdat hij hier is en dan gaan we weg. Ik heb hem al een paar gezien en ik weet dat het een goede jongen is dus dat scheelt. 'Maar hebben jullie nu al wat?' vraag ik dan. Ze zucht 'officieel nog niet' antwoord ze. Ik knik 'komt vast nog wel' zeg ik. Ze knikt 'vast wel' lacht ze zacht. Ik knik 'komt goed lieverd' glimlach ik. Ze glimlacht dankbaar 'heb je al ontbeten?' vraag ik. Ze schud haar hoofd 'nee ik dacht ik wacht op jullie' zegt ze lief. Ik glimlach 'lieverd ben je ook' ze glimlacht. 'Laten we dan maar gaan ontbijten' Zeg ik. Perrie en Emma knikken 'Goed idee' lacht Perrie. Ik grinnik en we staan alle 3 op. Ik pak brood en 3 borden en zet het op tafel. Emma pakt wat broodbeleg en zet het op tafel neer. Perrie pakt bestek en ons drinken.
We gaan aan tafel zitten en ik pak een broodje. De andere 2 meiden volgen mijn voorbeeld. Ik smeer er wat boter op en doe er dan chocolade pasta op. Ik neem een hap en het is stil. Het is wel een fijne stile tho. Ik kijk naar Perrie die rustig haar brood aan het smeren is. Ik kijk naar Emma die haar brood ook op eet. Ze kijkt mij ook aan en glimlacht. Ik glimlach terug en neem weer een hap van mijn broodje. Ik luister naar de tv die nog zacht aan staat. 'Anders kunnen we vandaag gaan zwemmen?' stelt Perrie voor. Ik knik 'misschien kunnen we wel regelen dat we hem dan afhuren' zeg ik. Perrie knikt 'ja anders wordt het te druk' zucht ze. Ik knik instemmend 'misschien willen Jes en Leigh ook wel mee?' vraagt ze. Ik knik 'leuk idee' glimlach ik. Ze glimlacht breed 'als een van ons straks dan naar het zwembad belt dan belt de ander naar Jes en Leigh' stel ik voor. Perrie knikt en neemt een hap van haar broodje.
JE LEEST
adopted by little mix part 2
FanfictionTIP: LEES EERST DEEL 1 OP MIJN OUDE ACCOUNT. LittlemixfanaccNL_ Dit is deel 2 van Adopted by little mix! ik wil het anders doen in deel 2 dus hier komt het verhaal! Little mix moet op tour en Emma gaat mee. Michael en Bo blijven bij Jed vanwege scho...