deel 7

60 3 1
                                    

Jade pov
Na het avondeten ga ik me gelijk onkleden en doe ik een beetje make-up. Eigenlijk tegelijk met Leigh en daarna maken we gelijk een foto samen. Daarna zet ik hem op insta en ik zet erbij: with ma sistahh💞😛. Ik grinnik en daarna huppelen we naar beneden. (Foto van Leighade in media☝❤). Perrie kijkt mij verrast aan. 'Dat was snel' lacht ze. Ik grinnik en ik geef haar een kus. 'We gaan' zeg ik na de kus. Ze glimlacht en ze geeft me een lange kus. 'Zie je later' fluistert ze. Ik glimlach en ik geef een knuffel aan Emma. 'Zie jullie later' zeggen Leigh en ik in koor. 'Tot later' zeggen Emma en Perrie rommelig door elkaar. 'Waar was Jes?' vraag ik als we buiten staan. 'I dunno' mompeld Leigh. 'Kom' en ik trek haar mee naar de auto die op ons wacht. Leigh kijkt mij fronzend aan als we bij de auto staan. 'Ik heb Bob gevraagd om ons te brengen' zeg ik vrolijk. Ze knikt en Bob stapt de auto uit. 'Nou komen jullie?' lacht hij. We knikken en we stappen in. 'Waar moet ik jullie afzetten?' vraagt hij als de auto is gestart. 'Uh het café die starten verder staat?' vraag ik kijkend op Leigh. Ze knikt met een glimlach en Bob begint te rijden. Al gauw hoor ik de radio en shout out to my ex. Ik glimlach 'jij bent een grote fan van ons hé Bob?' hij knikt trots. Leigh en ik kijken elkaar aan en we schieten in de lach. 'Jullie gaan toch binnenkort weer naar een nieuwe plek?' vraagt hij. Ik knik 'ja we gaan overmorgen naar België' zeg in trots. Leigh kijkt me glimlachend aan 'nou bel me maar als ik weer moet komen' zegt hij als de auto stopt. 'Is goed' zeggen Leigh en ik in koor. We kijken elkaar aan en we glimlachen breed. 'Dankje' zeggen we als we uitstappen. Bob glimlacht en hij rijdt weg. 'Kom dan gaan we' en we lopen naar het café. Gelukkig is dit een hele andere café als waar we vanmiddag zaten. Deze zit namelijk helemaal aan de andere kant van de stad. En ja we zijn gewoon nog in London. En ja we konden nog gewoon thuis slapen maar dit leek ons leuker. Heel random i know☺. We gaan buiten aan een tafel zitten en wachten op een ober. Na 5 minuten komt er 1 aanlopen 'wat kan ik jullie aanbieden?' vraagt hij vriendelijk. 'Uh doe mij maar een witte wijn' zeg ik glimlachend. De ober knikt en kijkt Leigh vragend aan. 'Doe mij dat ook maar' zegt ze. Hij knikt en hij loopt weer weg. 'Dus' mompel ik dan. Waarom is het ineens zo ongemakkelijk? 'Dus' doet ze me na. Ik grinnik zacht waar moet ik over praten? Dit heb ik nog nooit zo gehad met Leigh. Normaal weet ik altijd iets te zeggen. 'Zullen we anders straks naar de film gaan?' stel ik voor. Ze kijkt me aan en knikt dan. 'Welke film?' vraag ik er achteraan. 'Uhmm' ze kijkt bedenkelijk. 'Super woman?' ik knik hyper. 'Ik kijk wel hoelaat hij draait' ze knikt en op dat moment komt de ober. Hij zet de glazen neer 'dank u wel' zeggen we in koor. We kijken elkaar en doen ons best niet te gaan lachen. 'Omg' mompeld hij dan. We fronzen 'jullie zijn van little mix' mompeld hij dan. Oh nee. We kijken elkaar een beetje bang aan. 'Mag ik een handtekening van jullie?' we knikken. 'Dank jullie wel! Mn dochterje is super veel van jullie!' roept hij blij. Dat moest hij niet al te hard zeggen want nu kijkt iedereen ons raar aan. Sommige mensen kijken ons met open mond aan. 'Ik geef jullie het drinken gratis' zegt dan opeens. We kijken hem allebei raar aan 'en gratis bioscoop kaartjes' zegt hij er achteraan. We fronzen 'hoe weet u dat we naar de bioscoop gaan?' vraag ik dan. Hij word rood 'u heeft ons afgeluistert?' zegt Leigh blozend. Hij knikt ik kijk Leigh met een grijns aan. 'Maar uh mag ik een handtekening?' vraagt hij om het onderwerp te veranderen. We knikken 'ja tuurlijk' hersteld Leigh zich. 'Zij geeft wel haar nummer erbij' zeg ik snel. Leigh kijkt me zuur aan maar dan word ze al snel weer rood. 'Uh okey' zegt de ober verlegen. 'Hoe heet u?' vraagt Leigh terwijl ze de handtekening maakt. (Op een papier die hij snel op heeft gehaald) 'Sam' niet de ex van Jade! 'Leuke naam!' zegt ze opgewekt. Ze schuift het papiertje door naar mij. Ik glimlach als ik ook haar nummer erbij zie staan. Ze staam druk met elkaar te praten. 'Sam!' roept denk ik zijn baas. 'Waar ben je nou mee bezig?' vraagt hij als hij bij ons komt staan. 'Uhh' mompeld Sam. 'Oh hey' zegt de baas dan. 'Jullie zijn van little mix' zegt hij ongemakkelijk. We knikken en kijken hem een beetje stil aan. 'Nou kom mee Sam je moet verder werken' zegt hij dan. 'Ja meneer ik kom eraan' en hij kijkt ons aan met een glimlach. Leigh word rood en Sam loopt met een rood hoofd achter ons aan. 'Dus' zeg ik grijnzend. Leigh word nu nog roder 'ik vind hem niet leuk' zegt ze snel. 'Tuurlijk dat maak je mij niet wijs' zeg ik. Ze kijkt me zuur aan 'toch is het zo' zegt ze eigenwijs. 'Als jij het zegt' en ik neem een slok van de wijn. Ze kijkt ongemakkelijk om haar heen. 'Dames!' ineens komt Sam er aanrennen. Ik draai me om 'ik zal jullie nog gratis kaarjes geven voor de bioscoop' hijgt hij. 'Dat is echt niet nodig' zegt Leigh. Ik glimlach 'ik sta erop' zegt hij vrolijk. Leigh begint te blozen 'ik kom zo weer' zegt hij verlegen. Hij draait zich om en hij loopt weer weg. 'Weet je zeker dat je hem niet leuk vindt?' lach ik. Ze word nog roder 'ik ben niet verliefd' zegt ze dan snel. Ik kijk haar doordringend aan maar ze kijkt snel weg. She is soo in love! Ik grinnik en Sam komt er weer aan rennen. 'Ik heb ze!' roept hij. Hij geeft ons elk een kaartje voor Super Woman. 'Je hebt ons echt afgeluistert hé?' grinnik. Hij kijkt Leigh aan en ze worden allebei rood. 'Nou uh veel plezier' en hij loopt stil weg. 'Hij belt je nog wel' zeg ik met een grijns. Ze kijkt me met grote ogen aan 'ssst!' sist ze. Ik grinnik en we drinken onze wijn op. Daarna bel ik Bob en hij staat er al snel. 'Dat was snel' lacht hij. Ik stap lachend in en Leigh volgt mij. 'Ja' lach ik. 'Ons idee is anders gelopen' mompel ik. Bob kijkt mij vragend aan 'wil je ons afzetten bij de bioscoop?' hij knikt en hij start de auto. 'Ik stuur Pez even een appje' zeg ik met een glimlach. Ik zie Leigh nu nog roder worden en ze kijkt snel naar buiten. Ik snap haar nu echt niet. Is ze nou op hem verliefd of is nou nog op mij? Im so confused.
Ik:
Hey babe, wij gaan nu naar de film. Wil je dat ook tegen de rest zeggen? Dan weten ze dat❤ps i love you😘😘

'Zeg' begint Bob. Ik kijk hem vragend aan want Leigh staart nog steeds naar buiten. 'Jij en Perrie hé' gaat hij verder. Ik trek een wenkbrauw omhoog. Ik zie Leigh wat witter wegtrekken. 'Jullie zijn echt smoorverliefd op elkaar of niet?' ik begin te blozen. 'Uhh ja' stotter ik. Hij begint zachtjes te lachen. 'Nou jullie zijn er' zegt hij vrolijk. Hij stopt voor de bioscoop 'dankje' zeg ik. Hij glimlacht en Leigh stapt uit en ik volg haar. We lopen naar binnen en we laten ons kaartje zien. Ze knikken en we lopen naar de goeie zaal. 'Wat is er toch?' vraag ik. 'Niks' zegt ze snel. Ik houd haar tegen 'Leigh ik kan zien dat er iets is' zeg ik. Ze zucht 'okey' mompeld ze. 'Ik ben verliefd' zegt ze dam blozend. Laat het niet op mij zijn...'op Sam' zegt ze dan zacht. Ik neem opgelucht adem 'maar dat is toch juist leuk' roep ik blij. 'Jade!' roept ze. 'Wat?' lach ik. Ze schud lachend haar hoofd en ze trekt me mee naar de zaal. We gaan zitten op de goeie stoelen en we wachten tot de film begint. Ik zie dat ik een appje heb van Perrie. Ik begin meteen te glimlachen en ik open snel het appje.

Perriebabe😍😍❤: okee babe, veel plezier! Ik heb het tegen Emma gezegt. Jesy is namelijk op een date. Ik zie je later.❤ Ps i love you too😘😘

Ik glimach en de lichten gaan uit. (En ja we hebben ook eten en drinken). Dan begint de film en Leigh en ik kijken elkaar tegelijk aan. Ik glimlach en ik kijk naar de film.

Na de film is het al half 1. 'Laten we maar naar de bus gaan' zeg ik met een glimlach. Ze knikt en we lopen richting de uitgang. Daar bel ik direct Bob op en binnen 5 minuten staat hij er al. 'Hoe was de film?' vraagt hij als we instappen. 'Leuk' zeggen we in koor. Hij glimlacht 'mooi' en hij start de auto. Hij rijd de straat uit onderweg naar de bus. Onderweg is het aardig stil. Ik heb geen idee maar het is geen akward stilte. Het is een fijne stilte. Net wanneer ik bijna in slaap val zijn we er. 'Meiden we zijn er' ik schrik wakker en ik kijk om me heen. Leigh kijkt me lachend aan. Ik grinnik 'dankje' zeggen we in koor. Bob glimlacht 'geen probleem, ik hoop dat het leuk was' we glimlachen breed. 'Dat was het zeker' zeg ik trots. Hij knikt en we lopen naar de bus. 'Zouden ze slapen?' vraag ik. Leigh haalt haar schouders op 'geen idee' ik glimlach en ik open de deur. De lichten zijn uit en ik zie niemand. Logisch als het licht uit is😂. We lopen naar binnen 'zullen wij ook gaan slapen?' stel ik voor. Ze knikt en ik geef haar een knuffel. 'Night' zeg ik zacht. 'Night' zegt ze zacht. Ze loopt naar hun slaapkamer en ik loop naar die van Perrie en mij. (Ik weet dat dat waarschijnlijk niet kan in een tourbus maar okey😂). Ik loop de slaapkamer binnen en ik zie Perrie op de grond zitten achter haar telefoon 'hey' zeg ik zacht. 'Hey' zegt ze terug. Ik glimlach en ze staat meteen op. Ze geeft me een kus en ze slaat haar armen om me heen. Ik geniet van het moment en ik sluit mn ogen. Even later laten we elkaar langzaam los en ik gooi mn jas aan de kant. 'Ik uh heb met Jes gepraat' zegt ze zacht. Ik kijk haar vragend aan 'en wat zei ze?' Vraag ik snel. 'Uh ze is nog boos' en ze kijkt naar beneden. Ik pak haar hand vast 'hey je hebt het wel geprobeerd dus het is niet jou schuld' en ik geef haar een kus. Ze word een beetje rood 'dankje' ik glimlach en ik geef haar nog een kus. 'Zullen we slapen? Ik ben moe' zegt ze zacht. Ik knik en ik trek mn pyjama aan. Perrie heeft hem al aan dus ze ligt al in bed. Wanneer ik naast haar kom liggen kruipt ze meteen tegen me aan. Ze slaat haar armen om mijn middel en laat haar hoofd rusten op mijn borst. 'Weet je?' fluister ik. 'Hmm?' mompeld ze. Waarschijnlijk slaapt ze bijna. 'You are cute when youre the little spoon' zeg ik zacht. Ik hoor een klein lachje en ik weet dat ze nu bloost. 'I love you' zegt ze ineens. 'I love you too' en ik geef een kus op haar hoofd. Even later hoor ik aan haar ademhaling dat ze in slaap gevallen is. Ik glimlach she's so cute.

adopted by little mix part 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu