deel 93

17 2 2
                                    

Emma pov
Het is nu zaterdag avond en Davey kan er elk moment zijn. Ik zit op mijn bed met het gitaar in mijn handen. Ik begin wat randoms te spelen en zing ook zacht mee. Ik zing wat harder en zelfverzekerder. Geen idee waar deze tekst van daar komt maar het komt uit het niets. Ik heb niet eens door dat Davey mijn slaapkamer binnen komt lopen. Ik begin wat sneller gitaar te spelen en wat harder te zingen. Zodra er een uithaal komt sluit ik mijn ogen en probeer hem te halen. Ik hoor dan geklap en ik stop met zingen. Ik zie Davey in de deuropening staan 'dat was prachtig' zegt hij vrolijk. Ik bloos en leg de gitaar naast mij neer. Ik loop naar hem toe 'Je kan echt prachtig zingen Emm' zegt hij trots. Weer begin ik te blozen 'dankje' zeg ik zacht. Hij glimlacht en trekt me in een knuffel. Ik knuffel hem terug en leg mijn handen in zijn nek. We trekken terug en staren elkaar aan. Zijn gezicht komt dichterbij en dan voel ik zijn lippen op die van mij. Ik ga mee in de kus en helaas trekken we even later terug. Hij kijkt me lief aan en ik glimlach. 'Laten we naar beneden gaan' zeg ik. Hij knikt instemmend en we lopen naar beneden. Daar treffen we Jesy en Ashton samen op de bank aan. Oh ja Ashton zou vanavond ook blijven eten. 'Hey' zeggen Davey en ik. 'Heyy' zeggen ze vrolijk terug. Davey en ik ploffen neer op de andere bank. 'Fijn je te zien Davey' zegt Ashton vrolijk. Davey knikt instemmend 'mee eens' zegt hij vrolijk. Ashton glimlacht vriendelijk naar hem 'we hebben net elkaar al kort kunnen spreken maar je lijkt me een aardige jongen' zegt Ashton. Davey glimlacht vriendelijk naar Ashton. 'Wat gaan we eten?' Vraag ik dan. 'Pizza' zegt Jesy vrolijk. Ik grijns breed 'Lekker' zeg ik vrolijk. Ze grinnikt 'dus ik ga zo bestellen' en ze pakt haar telefoon erbij. Ik knik 'Davey wat voor pizza wil jij?' En ze kijkt Davey vragend aan. 'Uhmm' mompelt hij. 'Anders kijk maar op mijn telefoon' en ze geeft haar telefoon door aan Davey. Hij glimlacht dankbaar naar haar. Ik kijk met hem mee en ze heeft de app van Domino's  al geopend. Hij bekijkt de pizza's en kiest er uiteindelijk een.

Na een half uurtje hebben we er allemaal een uitgekozen en wachten we totdat ze er zijn. Ik kijk naar de tv 'leuke film uitkiezen?' Stel ik voor. De rest is het er mee eens en we starten Netflix op. 'Wat voor soort film?' Vraagt Jesy. 'Actie?' Vraagt Ashton. Jesy rolt haar ogen 'ben ik mee eens' zegt Davey vrolijk. Nu rol ik ook mijn ogen 'tuurlijk ben je het daar mee eens' en ik kijk hem lachend aan. Hij grinnikt 'kom op het zijn leuke films' zegt hij met een brede glimlach. Ik geef toe en knik 'oke dan' zeg ik. Hij grijnst en ik schud lachend mijn hoofd 'shut up' lach ik. Hij grinnikt 'nu alleen Jesy nog' en Davey kijkt lachend naar Jesy. Ik begin te lachen en Jesy lacht ook. 'Oké dan' geeft ze toe. Davey en Ashton juichen 'kleine kinderen' lachen Jesy en ik. Ze kijken ons zuur aan en we beginnen  te lachen.

Het is laat in de avond en Davey en ik liggen samen in bed. Van Jesy mocht hij blijven slapen wat ik best wel fijn vindt. Ik lig met mijn hoofd op zijn borst kas. Mijn armen heb ik stevig om zijn middel geslagen. Hij heeft zijn armen beschermend om mij heen geslagen. Hij gaat met zijn hand door mijn haren heen. 'Vond je het leuk vanavond?' Vraagt hij lief. Ik glimlach 'zeker en jij?' Vraag ik. 'Ook' antwoord hij. Ik glimlach breed en geniet van het moment. 'Ik hoop dat we volgende week samen uit mogen' zegt hij uit het niets. Ik haal mijn hoofd van zijn borst kas 'ik ook' zeg ik met een glimlach. Hij glimlacht terug en ik leg mijn hoofd weer neer. Het blijft een poosje stil maar het is een fijne stilte. Je hoort enkel onze ademhalingen.

Midden in de nacht schrik ik wakker. Ik ga rechtop zitten en zucht diep. Weer had ik een droom over Davey. Ik kijk naar hem en hij ligt rustig te slapen. Ik glimlach en blijf een poosje naar hem staren. Hij maakt een snurk geluid waarvan ik schrik. Snel haal ik mijn blik van hem af en zucht diep. Ik merk dat ik nodig moet plassen dus ik sta op. Mijn voeten raken de koude vloer aan en ik ril van de kou. Ik loop mijn kamer uit en sluit zacht de deur achter mij. Ik loop naar de wc die gelukkig ook boven is. Ik doe mijn ding en spoel dan door. Ik loop weer stil mijn kamer binnen en sluit de deur weer. Ik kruip in bed en ga op mijn rug liggen. 'Waar was je?' Fluistert Davey. 'Wc' antwoord ik zacht. Ik staar weer naar het plafond. Het blijft een poosje stil. 'Ik vind je leuk Emm' zegt hij uit het niets. Ik schrik en ga op mijn zij liggen. Met mijn gezicht naar hem toe. 'Ik jou ook Davey' zeg ik zacht. Hij legt zijn hand op mijn wang. We blijven elkaar even aankijken. Ook al is het donker en zien we elkaar haast niet. Dan voel ik zijn lippen op die van mij. Ik schrik kort maar ga er mee in. Dan likt hij over mijn onderlip en ik geef hem toestemming. Ik voel weer de hele dierentuin in mijn buik. Ik ben echt gek op deze jongen, ik kan niet wachten totdat het officieel is...

adopted by little mix part 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu