Emma pov
Als ik me ogen open zie ik Jade, Perrie en Claud naast me bed zitten. 'Hey' zeggen ze. Ik glimlach kleintjes 'hey' zeg ik zacht. 'Lekker geslapen?' vraagt Jade. Ik knik 'jawel' ze knikt. 'Hoe gaat het nu?' vraagt Claud. Ik knik 'wel goed' hij glimlacht. 'Mooi' ik glimlach. De dokter komt de kamer binnen 'het spijt me maar het bezoek moet naar huis' ze knikken. 'Geen zorgen ik blijf slapen' zegt Jade als ze mijn angstige gezicht ziet. Ik zucht opgelucht 'ja wij zorgen wel voor nog een bed' zegt de dokter en hij loopt de kamer uit. Ik kijk Jade aan 'we moeten gaan' zegt Perrie met een pruillip. Ik kijk Claud en Perrie verdrietig aan. 'We komen morgen weer' zegt Claud. Ik glimlach 'gelukkig' hij grinnikt. Perrie geeft me een knuffel 'slaap lekker straks' zegt ze zacht. Ik knuffel haar terug 'slaap lekker' ze glimlacht en kijkt twijfelend om haar heen. Ze weet niet of ze Jade een knuffel moet geven. Ik grinnik 'Perrie geef Jade een knuffel' zeg ik. Ze worden allebei vuurrrood. Geweldig dit! Ik stoot Claud aan als ze allebei elkaar een knuffel geven. Hij kijkt me lachend aan en hij geeft me een knuffel. 'Slaap lekker Emm' ik glimlach en knuffel hem terug. 'Slaap lekker Claud' zeg ik zacht. Hij glimlacht en laat me los en hij loopt naar Jade. Hij geeft haar een knuffel en ik Perrie er jaloers naar kijken. Ik tik Perrie aan en glimlach. 'Die 2 zijn niet verliefd' fluister ik. Ze schud lachend haar hoofd 'zullen we gaan?' vraagt ze aan Claud. Hij laat Jade los 'ja is goed' hij glimlacht naar Jade. Ze lopen naar de deur 'Claud' zeg ik zacht. Hij draait zich om 'nog bedankt' zeg ik zacht. 'Waarvoor?' vraagt hij. 'Dat je me redde' hij glimlacht. 'Daar hoef je me niet voor te bedanken' ik knik. 'Tot morgen' en ze lopen de kamer uit. 'Waar was Simon eigenlijk?' vraag ik als Jade de deur dicht doet. 'Hij wou komen' zegt ze. Ik wacht verder op wat ze gaat zeggen. 'Maar anders werd het te druk voor jou' zegt ze. Ik frons 'volgens wie?' vraag ik. 'De dokter' zegt ze als ze op het bed gaat zitten. Ik knik 'laten we zo gaan slapen' stelt ze voor. Ik knik 'als ze het bed hebben gebracht' lacht ze. Ik grinnik en ze staat op. 'Ik heb onze pyjama's meegenomen' ik glimlach. 'Thnx'Een poosje later liggen we allebei op bed. Het is donker en ik staar naar boven. Ik zit nog steeds met me gedachtes bij de haat comments. Is het waar wat ze zeggen? En is het waar wat die meiden zeiden op de wc? 'Emm?' vraagt Jade. Ik schrik op uit me gedachtes 'uh ja?' antwoord ik. 'Mag ik weten wat er is gebeurt?' vraagt ze zacht. Ik bijt op me lip 'morgen?' mompel ik. Ze is even stil 'is goed' ik knik. Ik heb nu pas door dat ze het niet kan zien 'zullen we gaan slapen?' vraag ik. 'Ja is goed' ik ga anders liggen 'weltrusten' mompel ik. 'Weltrusten' zegt ze terug. Ik sluit me ogen en het duurt niet lang dat ik in slaap val.
Jade pov
Ik word wakker van de huilende baby's en ik zucht. Ik open me ogen en ik zie dat Emma nog ligt te slapen. Ik glimlach ik hoop dat ze vandaag weer naar huis mag. Maar ja dat bepalen ze vandaag. Ik pak me telefoon en zie dat het pas half 8 is. Ik zucht en ga naar instagram en zoek fanaccounts op. Ik bekijk de tekeningen die ze maken. Wat ze maken is echt mooi! Ik reageer op een paar en scroll dan weer verder naar een andere. Sommige reageren direct terug en ik glimlach om hoe blij ze zijn. Dat is gewoon zo geweldig om te zien!De zuster komt binnen en ze kijkt me aan met een glimlach. 'Slaapt ze nog?' ik knik. 'Ze was gister ook best wel moe' zeg ik. Ze knikt 'dan kom ik later even terug' ik knik en ze loopt de kamer uit. Ik kijk weer op me telefoon en ik zie dat Perrie belt. Ik bloos en neem snel op 'hey' zeg ik zacht. 'Hey' zegt ze zacht terug. 'Hoe gaat het nu?' vraagt ze. 'Wel goed' mompel ik. 'Met jou?' vraag ik direct er achteraan. 'Ook wel goed' mompelt ze. 'Gelukkig' zeg ik. 'En met Emm?' vraagt ze. 'Ze slaapt nu nog' zeg ik. 'oh' mompelt ze. 'Dus je weet niet of ze vandaag naar huis mag?' vraagt ze. 'Nee' en ik kijk naar Emma. 'Laat je het meteen weten als je het weet?' ik glimlach. 'Ja doe ik' antwoord ik. 'okey dankjewel dan ga ik snel douchen' zegt ze. 'Is goed' en even later hangen we op. Ik zucht en staar voor me uit. Ik denk dat ik met Emma naar huis wil en niet naar de tourbus. We hebben nog een paar concerten maar ik kan Emma nu echt niet in de tourbus laten. Ze moet nu echt thuis zijn, dat heeft ze nu nodig. Want ik voel aan dat ze zich niet lekker in haar vel voelt. Ik weet niet wat het is maar ze wil er niet over praten. Ik hoop vandaag want ik wil niet dat ze er alleen mee rond loopt. 'Mam?' ik kijk naar Emma en ik zie dat ze wakker is. 'Hey' zeg ik zacht. Ik stap uit bed en loop naar haar toe. Ik geef haar een knuffel en een kus op haar voorhoofd. 'Heb je lekker geslapen?' vraag ik. Ze haalt haar schouders op 'valt mee' glimlacht ze kleintjes. Ik leg me hand op haar wang 'hoe voel je je?' vraag ik dan. 'Wel wat beter' mompelt ze. Ik glimlach 'het komt vast allemaal wel goed' ze knikt. Ze schuift wat op en ik lach zachtjes. 'Je mag hier liggen mam' zegt ze zacht. Ik glimlach en ga naast haar liggen. Ze komt tegen me aan liggen en sla me arm om haar heen. 'Ik ben er altijd voor je wat er ook is' zeg ik. Ze zegt even niks 'ik weet het gewoon even niet meer' zegt ze uiteindelijk. Ik slik 'mag ik nu weten wat er is gebeurt?' vraag ik voorzichtig. Ze is weer even stil 'ja' zegt ze zacht. 'Je weet toch nog wel die foto's die je voor het laatst met de meiden en mij hebt geplaatst op instagram?' ik knik langzaam. 'Ik heb de reacties gezien' ik slik. 'Er waren zoveel haat reacties' ze barst bijna in het tranen uit. Ik trek haar trakker tegen me aan en wrijf met mn vingers door haar haren. 'Later ging ik naar de wc' zegt ze uiteindelijk. 'En daar waren 2 meiden' gaat ze verder. 'En ik denk dat zij ook van die reacties hadden geplaatst' ik frons. 'Ze hebben me in elkaar geslagen' en ze barst in het tranen uit. Me hart breekt 'ww-wat?' stotter ik. Ik knuffel haar nog meer en ze knuffelt me terug. 'De reacties waren zo erg' huilt ze. 'shh' troost ik haar.
sorry sorry sorry!
het duurde weer zo lang dat ik weer een deel plaatste...
ik had het heel druk met werk en dat heb ik nog steeds...
ik probeer steeds te schrijven maar word best druk,,,
JE LEEST
adopted by little mix part 2
FanfictionTIP: LEES EERST DEEL 1 OP MIJN OUDE ACCOUNT. LittlemixfanaccNL_ Dit is deel 2 van Adopted by little mix! ik wil het anders doen in deel 2 dus hier komt het verhaal! Little mix moet op tour en Emma gaat mee. Michael en Bo blijven bij Jed vanwege scho...