Outfit Emma^
In dit deel komt een seksueel stukje voor⚠️
Emma pov
De zon schijnt in mijn gezicht en ik open zuchtend mijn ogen. Ik kijk naast me en ik lig nog steeds in Da an zijn armen. Ik glimlach en leg mijn hoofd op zijn borst. Hij slaat zijn armen strakker om mij heen. Wat mij een brede glimlach oplevert. Ik denk terug aan gister avond. We waren aan het zoenen en ik vernam dat Daan verder wou.We liggen naast elkaar op bed en we zoenen elkaar. Hij heeft zijn hand op mijn heupen liggen en ik geniet van het moment. Ik ga met mijn hand door zijn haren heen. We trekken terug en hij kijkt me met volle lust aan. Ik glimlach kleintjes en hij knijpt zachtjes in mijn heup. 'Wil je wel verder?' fluistert hij. Ik zucht en kijk naar beneden. Hij legt zijn vinger onder mijn kin en laat mij hem aan kijken. 'Hey als je het niet wilt dan doen we het niet' glimlacht hij. Ik bloos en glimlach 'Ik wacht tot dat je eraan toe bent' zegt hij lief. Ik bloos nu nog meer en trek hem in een knuffel. 'Ik ben echt gek op je Daan' fluister ik.
Als ik er weer over terug denk glimlach ik. Wat voelde dat goed. Hij begreep mij gewoon zo goed en hij respecteerde het ook. Ik hoor hem zuchten en ik kijk omhoog. Daan wordt wakker en kijkt me glimlachend aan. 'Goedemorgen' zeg ik zacht. We gaan allebei op onze zij liggen en kijken elkaar aan. 'Goedemorgen' zegt hij lief. Ik glimlach breed en bij geeft me een lange kus. 'Heb je lekker geslapen?' Vraagt hij. Ik knik 'zeker en jij?' Vraag ik. Hij glimlacht en knikt 'ik ook' zegt hij zacht. Ik glimlach en geef hem weer een kus. 'Wat wil je doen vandaag?' vraagt hij. Ik denkt even na 'nog geen idee' lach ik zacht. Hij lacht ook 'weet jij iets?' vraag ik. Ik zie hem denken 'komen Jade en Perrie vandaag weer?' vraagt hij. Ik haal mijn schouders op 'weet ik nog niet heb vandaag nog niks van haar gehoord' zeg ik. Hij knikt 'we kunnen nog wel even kijken wat we gaan doen' zucht hij. Ik knik instemmend 'eerst knuffelen' lacht hij. Hij pakt me vast en hij legt me bovenop hem. Ik gil hard en hij lacht 'rustig babe' lacht hij. Ik begin te blozen door de bijnaam die hij me geeft. Ik sla mijn armen om zijn nek heen en verberg mij gezicht in zijn nek. Hij lacht zacht 'je bent echt cute weet je dat?' lacht hij. Ik verneem dat ik nog roder wordt en ik giechel. Wat Daan nog wat harder laat lachen. 'Je mag me niet uitlachen' en ik haal mijn gezicht uit zijn nek. Ik kijk hem zuur aan en hij schiet weer in de lach 'niet grappig' zeg ik nepboos. Hij steekt zijn tong uit en ik doe het zelfde 'gekkie' zegt hij lachend. Ik grinnik en geef hem een lange kus 'van jou geleerd' zeg ik als we terug trekken. Hij trekt een gek gezicht en ik schiet in de lach 'jij spoort echt niet hè' lach ik. Hij steekt zijn tong uit en ik doe het ook. Hij lacht en ik grinnik. Mijn telefoon gaat af en Daan en ik kijken elkaar aan. Ik klim van hem af en pak mijn telefoon van het nachtkastje. Ik zie dat Jade mij belt en ik neem snel op. 'Heyy mam' zeg ik vrolijk. Ik hoor haar zacht lachen 'Hey lieverd, hoe gaat het?' vraagt ze. Ik glimlach 'ja hier gaat het goed en bij jullie?' vraag ik. 'Ja hier gaat het ook goed' zegt ze vrolijk. Ik lach zacht 'en het weer daar?' vraag ik. 'Het weer is hier weer goed dus we komen vandaag weer thuis' zegt ze vrolijk. 'Yayy!' roep ik vrolijk. Ze lacht hard en Daan kijkt me raar aan 'weet je hoelaat jullie er weer zijn?' Vraag ik. 'Wat dan? Ben je iets van plan?' vraagt ze plagend. 'Mam!' Roep ik. Ze schiet in de lach 'grapje!' Roept ze lachend. 'Jaja' zeg ik. Ze lacht 'nee ik denk dat we sowieso voor het avond eten er weer zijn maar ik houd je nog wel op de hoogte' zegt ze. 'Is goed' antwoord ik. 'Dan spreek ik je later' zegt ze vrolijk. 'Is goed tot later' zeg ik vrolijk terug. 'Doegg!' Roept ze. 'Doeii!' Roep ik terug. We lachen allebei en hangen dan op.
Daan en ik kijken elkaar aan 'dat was mam' deel ik mee. 'Ja had ik door' lacht hij. Ik grinnik 'ze komen vandaag weer thuis en ze dacht sowieso voor het avondeten maar ze hield me nog op de hoogte' zeg ik. Hij knikt 'misschien als ze dus wel thuis eten kunen we voor ze koken' stel ik voor. Hij knikt heftig 'leuk idee' zegt hij vrolijk. Ik glimlach en knik 'dat dacht ik' lach ik. Hij grinnikt 'zullen we maar gaan ontbijten?' Stelt hij voor. Ik knik 'goed idee' zeg ik. Hij knikt en geeft me een kus. We stappen uit bed en lopen naar beneden. Gelijk komen Hachi en Travis op ons afrennen. Ik lach zacht en begin ze allebei te aaien. Daan doet het zelfde en daarna lopen we de woonkamer binnen. 'We hebben nog wel van die afbakbroodjes, we kunnen die wel maken?' Vraag ik. 'Duurt toch maar iets van 5 minuten ofzo dat ze in de oven moeten' voeg ik eraan toe. Hij knikt 'lekker' antwoord hij. Ik knik en we lopen naar de keuken. 'Als jij de broodjes pakt dan pak ik drinken voor ons' zegt Daan. Ik knik instemmend en pak de broodjes uit de kast. Ik leg ze op het aanrecht neer en verwarm de oven voor. Ondertussen pak ik 2 bordjes en leg ze op tafel neer. Ik pak ook 2 messen en broodbeleg en zet het dan neer op tafel. Ik loop weer terug naar de keuken en Daan zet voor ons 2 koppen thee neer op tafel. Ik doe de broodjes in de oven en ga dan tegenover Daan aan de eettafel zitten. 'We kunnen vandaag wel wat lekkers gaan bakken?' Stelt hij voor. Ik knik 'wat wil je bakken dan?' Vraag ik. 'Misschien cupcakes of een taart ofzo?' Vraagt hij. Ik knik 'cupcakes klinkt wel lekker' grijns ik. Hij grinnikt 'dan wordt het cupcakes' lacht hij. Ik knik en lach ook 'moeten we nog wel naar de winkel' zeg ik. Hij knikt 'we moesten ja toch naar de winkel voor het avond eten' zegt hij. Ik knik 'oh ja' lach ik onhandig. Hij lacht 'wat wou je eten dan vanavond?' Vraagt hij. 'Ik dacht misschien konden we wel lasagne maken?' Stel ik voor. Hij lacht 'zelf maken?' Vraagt hij ongelovig. 'Ja! Heb ik vaak genoeg gedaan met mam' zeg ik. Hij knikt 'dan doen we dat' zegt hij. Ik knik en de wekker gaat af van de oven. Ik sta snel op en doe de oven open, ik haal de broodjes eruit en leg ze op een bord neer. Met het bord loop ik weer terug naar de tafel en zet het bord neer op tafel.
JE LEEST
adopted by little mix part 2
FanfictionTIP: LEES EERST DEEL 1 OP MIJN OUDE ACCOUNT. LittlemixfanaccNL_ Dit is deel 2 van Adopted by little mix! ik wil het anders doen in deel 2 dus hier komt het verhaal! Little mix moet op tour en Emma gaat mee. Michael en Bo blijven bij Jed vanwege scho...