Jade pov
Leigh en ik stappen in haar auto en ze start de auto. Ik staar naar buiten terwijl we rijden. 'Heb je nog contact gezocht met Pez?' Vraagt ze. Ik kijk haar kant op en schud mijn hoofd. 'Ik mis haar vreselijk erg maar ik blijf het maar voor me zien dat ze met die meid zoent' zucht ik. Ze knikt 'Ik snap het' zeg ik. 'Dat is ook niet makkelijk om zomaar te vergeten' zucht ik. Ik knik 'komt Jes ook trouwens?' Vraag ik. Ze knikt 'ja die komt ook' zegt ze met een glimlach. Ik knik en staar weer naar buiten. 'We moeten die dansmoves echt nog oefenen' zucht ze. Ik knik 'mee eens' mompel ik. Ik zet de radio wat harder en ik begin zacht mee te zingen. Leigh zingt ook zacht mee en ik glimlach kleintjes.Even later komen we aan bij de danszaal. Leigh parkeert de auto en we stappen uit. Ik zie de auto van Jesy al staan en we lopen naar binnen. We lopen richting de zaal en we openen de deur. Ik zie Jesy staan met Perrie, ze zijn in een gesprek. Ik draai me om en wil weglopen maar Leigh houdt me tegen. 'Je zei dat Pez er niet zou zijn' sis ik. Ze zucht 'Jade jullie moeten elkaar toch ooit weer zien' zegt ze. Ik zucht diep en ze trekt me mee de zaal in. Perrie kijkt onze kant op en we kijken elkaar aan. Ik blijf stil staan en we blijven elkaar aan staren. Mijn hele lichaam tintelt en ik voel weer de hele dierentuin. Ze kijkt weg en kijkt Jesy aan. Ze zegt iets maar ik kan het niet verstaan. 'Jullie moeten elkaar toch ooit weer onder ogen komen' zegt Jesy. Perrie zucht en Leigh trekt mij mee naar hun toe. Ik sta recht tegenover Perrie en we staren elkaar weer aan. 'Dus we hebben jullie allebei mee genomen want jullie kunnen elkaar niet voor eeuwig ontwijken' zegt Jesy. Leigh knikt instemmend 'Jullie horen gewoon bij elkaar' zegt Leigh. Ik zucht diep en staar naar de grond. 'Dus we gaan oefen' zegt Jesy. Perrie en ik kijken haar allebei tegelijk aan. 'Ik start de muziek wel' zegt Leigh. Ze sluit haar telefoon aan op de muziekbox en start daarna de muziek. We gaan op onze plek staan en beginnen te dansen.
Nadat we het een paar hebben geoefent zitten we alle 4 moe op grond. Ik neem een paar slokken uit mijn fles water. Perrie komt naast mij zitten en ik zet de fles water op de grond. We kijken elkaar aan en ze legt haar hand op die van mij. 'Ik mis je Jade' zegt ze zacht. 'Ik jou ook' fluister ik. Ze glimlacht en knijpt zacht in mijn hand. Ik bloos en staar naar grond. Het blijft even stil en ik hoor alleen Jesy en Leigh in gesprek. 'Kunnen we binnenkort praten?' Vraagt Perrie zacht. Ik kijk haar kant op en knik dan 'mooi' zegt ze zacht. Ik glimlach en ik staar in haar vel blauwe ogen. Ze glimlacht lief naar me 'kun je vanavond?' Voor dat ik het doorheb, heb ik het al gevraagd. Ze glimlacht en knikt 'zal ik bij jou komen?' Stelt ze voor. Ik glimlach en knik 'ik kom wel tegen 8 uur' zegt ze. 'Is goed' zeg ik zacht. Ze glimlacht en ik kijk naar onze handen en ik bloos weer. Waarom zet ik me altijd zo voor gek? Ik zucht diep en ik hoor Jesy en Leigh gillen. Leigh heeft Jesy haar telefoon en Jesy rent er gillend achteraan. 'Leigh geef terug!' Gilt ze. Perrie en ik beginnen zacht te lachen. 'Oehh ja je praat met Ashton hè!' Gilt Leigh. 'Shut up!' Gilt Jesy terug. Perrie en ik kijken elkaar aan en beginnen weer te lachen. 'En jullie zeggen dat wij 2 kleuters zijn' zegt Perrie droog. Leigh stopt met rennen en staat stil en kijkt onze kant op. Jesy Let niet op en botst tegen Leigh op. Wat er echt hilarisch uitziet. Perrie en ik schieten hysterisch in de lach 'ahaa!' Gilt Jesy die haar telefoon terug pakt. 'Verdimme!' Roept Leigh. Waardoor Perrie en ik nog harder moeten lachen. Jesy loopt trots onze kant op en gaat bij ons op de grond zitten. Leigh komt met een pruillip bij ons zitten, Jesy, Perrie en ik lachen. 'Niet grappig' zegt ze droog. 'Echt wel' zeggen we alle 3 in koor. We kijken alle 3 elkaar aan en schieten weer in de lach. Leigh schudt haar hoofd 'dat ik met jullie in een band zit' zegt ze droog. 'Ja je hebt er zelf voor gekozen' zucht Jesy. Leigh knikt 'Klopt en ik heb er totaal geen spijt van' zegt ze vrolijk. We kijken haar alle 3 vrolijk aan. 'We zijn ook een goed team met zijn vieren' zeg ik. De meiden knikken 'mee eens' en Perrie kijkt me met een brede glimlach aan. Ik bloos en ik hoor Jesy en Leigh lachen. Ik kijk ze zuur aan waardoor ze nog harder moeten lachen.
JE LEEST
adopted by little mix part 2
FanfictionTIP: LEES EERST DEEL 1 OP MIJN OUDE ACCOUNT. LittlemixfanaccNL_ Dit is deel 2 van Adopted by little mix! ik wil het anders doen in deel 2 dus hier komt het verhaal! Little mix moet op tour en Emma gaat mee. Michael en Bo blijven bij Jed vanwege scho...