deel 54

32 1 0
                                    

Cute pic of Jesy^❤

Jesy pov
Jade en Perrie zijn net weg en Leigh is er nog. Ik heb straks de date met Ashton en ik ben echt bloed nerveus. 'Calm down Jes' zegt Leigh rustig. Valt het zo erg op dat ik nerveus ben. 'Ga nou is zitten' zegt ze met een glimlach. Ik knik en ga naast haar zitten op de bank. Ze legt haar hand op mijn been 'het komt echt allemaal goed Jes' zegt ze lief. Ik glimlach dankbaar 'dankje Leigh maar ik ben gewoon bang dat ik niet zo ben als dat hij hoopt' zucht ik. Leigh kijkt me gelijk streng aan 'Jessica Nelson je bent hartstikkke leuk en als hij dat niet ziet is hij gewoon super dom' zegt ze streng. Ik lach zacht 'dankje Leigh' en ik geef haar een knuffel. Ze grinnikt 'het is wel zo hij moet je gewoon accepteren om wie jij bent' zegt ze als we elkaar los laten. Ik glimlach 'echt heel lief Leigh' ze glimlacht breed.  'Wil je dat ik wacht tot dat hij er is?' vraagt zd lief. Ik grinnik en schud dan mijn hoofd. 'Nee hoor hoeft niet perse' lach ik. Ze knikt 'zeker?' vraagt ze. Ik knik heftig 'ja tuurlijk André wacht op je' grijns ik. Ze bloost en schud haar hoofd. Ze staat op 'dan ga ik naar huis' ik knik en sta ook op. Ik loop haar achterna naar de gang. Ze pakt haar jas van de kapstok en trekt hem aan. Ze geeft me een knuffel 'heel veel plezier' zegt ze als we elkaar los laten. Ik glimlach dankbaar 'dankje jij ook' ze glimlacht. Ze opent de voordeur en gelukkig zien we geen paparazzi. Ze loopt naar buiten 'wel laten weten hoe het was' zegt ze. Ik knik snel 'ja tuurlijk' glimlach ik. Ze lacht zacht en loopt dan naar auto. Ze zwaait nog en ik zwaai terug. Ik sluit dan de deur en plof weer neer op de bank. Mijn telefoon trilt en ik zie dat het Emma is. Ik glimlach en open het appje.
Emma💖: hey hoorde dat je een date had. Heel veel plezier en ik hoop dat het wat wordt❤
Ik glimlach breed en hier smelt mijn hart van. Ik typ snel een bericht terug.
Ik: dankje lieverd! Heel lief van je😘😘
Emma💖: wel laten weten hoe het was❤
Ik: komt goed!❤
Ik glimlach en leg mijn telefoon weer weg. Dan gaat de deurbel en ik voel me weer nerveus worden. Ik pak alles wat ik nodig ben en loop naar de gang. Ik trek mijn jas aan en open de voordeur. Daar staat Ashton met een brede glimlach op zijn gezicht. Ik bloos en glimlach ook. 'Hey Jes' zegt hij vrolijk. 'Hey' zeg ik vrolijk terug. Hij grinnikt 'zullen we gaan?' vraagt hij. Ik knik en loop naar buiten. Ik sluit de deur achter me en nu is er wel ineens paparazzi. Ik zucht en Ashton slaat berschermend een arm om mij heen. Wat mij weer laat blozen. We stappen zijn auto in en daarna rijd hij weg.

'Hoe is het?' vraagt hij. Ik knik 'ja wel goed en met jou?' vraag ik. Hij knikt ook 'Ja ook goed' lacht hij zacht. Ik knik goedkeurend 'mooi' lach ik. 'Heb je er een beetje zin in?' vraagt hij. Ik knik meteen 'zeker en jij?' vraag ik. Hij knik ook meteen 'Jaa ook' lacht hij. Ik lach zacht 'vandaag nog wat leuks gedaan?' vraagt hij door. Wat is het ook een schat. Ik knik 'ja ben met de meiden wezen zwemmen' lach ik. Hij knikt lachend 'klinkt leuk' glimlacht hij. Ik knik 'Ja dat was het ook' zeg ik lachend. 'En jij vandaag?' vraag ik. Hij haald zijn schouders op 'had vandaag een rustige dagje' zegt hij. Ik knik 'ook wel fijn toch?' glimlach ik. Hij knikt weer en we stoppen voor een restaurant. Ik kijk naar buiten naar het restaurant. 'Gaan we hier eten?' vraag ik ongelovig. Hij knikt vrolijk 'ja zeker' lacht hij. Ik glimlach breed 'echt heel leuk Ashton' zeg ik vrolijk. Hij glimlacht weer en hij stapt uit. Hij opent voor mij de auto deur 'nawh' lach ik. Hij grinnikt en steekt zijn hand uit. Ik pak hem aan en stap uit. Ik zie gelijk weer de paparazzi en ik zucht. 'Kom maar' fluistert Ashton. Hij slaat zijn arm beschermend om mij heen en we lopen richting de ingang. De fotograven lopen op ons af en stellen een paar vragen. 'Hebben jullie een relatie?' vraagt er een. We negeren het en lopen gewoon door. 'Zijn jullie op een date?' vraagt de ander. Weer zeggen we niks en we lopen het restaurant binnen. 'En we staan morgen weer in een roddelblad' lach ik. Ashton knikt lachend 'ach ja we kunnen er niks aan doen' zegt hij. Ik knik instemmend en er loopt een ober op ons af. 'Hebben jullie gereserveerd?' vraagt hij. Ashton knikt en geeft zijn naam door. De ober knikt en zoek iets op op de tablet in zijn handen.'Ik zie het' zegt hij dan met een glimlach. Hij legt de tablet weg 'geeft mij maar uw jas' zegt hij vriendelijk tegen ons. We knikken en geven onze jassen. Hij glimlacht vriendelijk en neemt ze aan. 'Een moment ik ben er zo weer' zegt hij netjes. We knikken en hij loopt naar achteren met onze jassen. Ik denk naar een kapstop waar alle jassen hangen.

adopted by little mix part 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu