Emma pov
Het is nu vrijdag middag en de lange schooldag is eindelijk voorbij. Samen loop ik over het schoolplein met Davey. Hij pakt voorzichtig mijn hand en ik voel dat ik bloos. Hij kijkt me lief aan en ik glimlach. We lopen naar zijn scooter en hij laat dan mijn hand los. Hij pakt zijn scooter en start hem. Ik stap bij hem achterop en dan begint hij te rijden. We rijden het terrein af en rijden richting mijn huis.We rijden onze straat in en hij stopt voor mijn huis. Ik stap af 'wil je mee naar binnen?' Vraag ik. Hij schud zijn hoofd 'je hebt huisarrest en ik moet zo thuis zijn' glimlacht hij. Ik knik 'nog wat gehoord verder over die kliniek?' Vraag ik. Hij zucht diep en schud zijn hoofd. 'Helaas niet' zucht hij. Ik glimlach kleintjes naar hem 'komt nog wel' zeg ik zacht. Hij knikt 'ja en zodra ik iets hoor laat ik het je weten' glimlacht hij. Ik knik tevreden 'top' glimlach ik. Hij glimlacht terug 'dan ga ik naar binnen' zeg ik. Hij knikt 'is goed' antwoord hij. Ik geef hem een knuffel 'heel erg bedankt voor het brengen' fluister ik in zijn oor. We laten elkaar los en hij glimlacht. 'Doe ik graag' zegt hij lief. Ik glimlach en we blijven elkaar even stil aan kijken. Dan druk ik toch een kus op zijn lippen. Hij kijkt me verbaasd aan en ik bloos. 'Ik zie je morgen' zeg ik zacht. Hij glimlacht 'ja tot morgen' zegt hij verbijstert. Ik grinnik en loop richting de voordeur. Hij rijdt weg en toetert. Ik zwaai nog en open dan de voordeur. Ik loop naar binnen en laat de deur achter me dicht vallen. Ik trek mijn jas uit en hang hem aan de kapstok. Ik leg mijn rugtas op de trap 'Heyy' zeg ik tegen Jesy die op de bank zit. 'Hey' zegt ze vrolijk terug. Ik geef haar een knuffel en plof naast haar neer. 'Hoe was school?' Vraagt ze vrolijk. Ik zucht diep en haal mijn schouders op. 'Beetje saai' lach ik zacht. Ze grinnikt 'en hoe was jouw dag?' Vraag ik. Ze knikt 'lekker rustig' glimlacht ze. Ik knik 'hoelaat komt Ashton?' Vraag ik daarna. 'Met ongeveer een uurtje' antwoord ze. Ik knik 'daarom wou ik zo naar de winkel, ga je mee?' Vraagt ze. Ik knik 'is goed' antwoord ik. Ze knikt 'wat gaan we eten dan?' Vraag ik. 'Ik zat te denken aan aardappels, een salade en wat vlees' glimlacht ze.
Even later zitten Jesy en ik in de auto. Ondertussen staar ik naar buiten. Meteen gaan mijn gedachtes naar Davey en zijn vader. Ik hoop zo dat ze zo snel mogelijk een kliniek kunnen vinden. Jesy haalt mij uit mijn gedachtes. 'Gaat het?' Vraagt ze. Ik kijk haar geschrokken aan en knik dan. 'Ja alleen wat in gedachten' zeg ik zacht. 'Waar dacht je aan?' Vraagt ze terwijl ze op de weg let. Ik zucht diep 'over Davey en zijn vader' antwoord ik zacht. 'Dat komt echt wel goed' en ze kijkt me kort aan met een glimlach. Ik glimlach terug en ze let weer op de weg. 'Het komt ook wel goed' antwoord ik. Ze knikt en ik zie dat we het terrein op rijden van de supermarkt. Ze parkeert de auto en ik zucht diep. Ik zie een hoop fotograven onze kant op lopen. 'Ohh nee he' mompel ik. Jesy zucht ook diep 'dat is het laatste waar ik zin in heb' zucht ze. Ik knik instemmend 'mee eens' mompel ik. Ik blijf even naar de fotograven staren. 'Nou kom dan gaan we' en ze slaat zacht op mijn been. Ik knik 'Is goed' en ik stap uit. Jesy stapt ook uit en loopt naar mij toe. Ze pakt mijn arm vast en samen lopen we langs de fotograven. 'Jesy wat gaan jullie doen?' Vraagt er een. Ze negeert het en we lopen door naar de ingang. De anderen blijven haar naam roepen maar weer negeert ze het.
We lopen de supermarkt in en gelukkig blijven de fotograven buiten. Jesy pakt een kar. We lopen verder naar binnen en pakken alles wat we nodig zijn. 'Ook nog wat lekkers voor vanavond?' Vraagt ze. Ik grijns en knik heftig. 'Goed idee' zeg ik vrolijk. Ze grinnikt 'oké wat wil je voor lekkers?' Vraagt ze. Ik denk even na 'chips' antwoord ik uiteindelijk. Ze knikt en we lopen richting de chips. 'Welke wil je?' Vraagt ze. Ik kijk rond en pak een zak. 'Deze?' Vraag ik. Ze knikt 'is goed doe maar in de kar' glimlacht ze. Ik doe wat ze zegt en gooi hem in de kar. We pakken nog wat andere chips en nog wat lekkers. Daarna lopen we naar de kassa. We gaan in de rij staan en wachten totdat we aan de beurt zijn. 'Zin om Ashton te ontmoeten?' En ze kijkt me met een glimlach aan. Ik glimlach breed en knik meteen. 'Tuurlijk' zeg ik vrolijk. Ze grinnikt 'je mag hem zeker weten' glimlacht ze. Ik glimlach 'dat denk ik ook wel ja' zeg ik. We leggen onze boodschappen op de band en wachten.
JE LEEST
adopted by little mix part 2
FanfictionTIP: LEES EERST DEEL 1 OP MIJN OUDE ACCOUNT. LittlemixfanaccNL_ Dit is deel 2 van Adopted by little mix! ik wil het anders doen in deel 2 dus hier komt het verhaal! Little mix moet op tour en Emma gaat mee. Michael en Bo blijven bij Jed vanwege scho...