Hier is een extra lang hoofdstuk!❤😊
Emma pov
Eenmaal weer in de auto doet Davey een blinddoek bij me op. 'Maar nu kan ik niks zien' mompel ik. 'Dat is het doel babe' lacht hij. Ik verneem dat ik rood wordt 'slimpie' lacht Jade. Perrie lacht hard mee 'heel grappig hoor' mompel ik. 'Weet ik' zegt Jade betwerig. 'Lijk ik echt op jou?' Vraag ik. 'Ja, dat is toch geweldig' zegt Jade. Perrie en ik schieten in de lach 'nah, wat is daar grappig aan?' Vraagt ze. Weer schieten we in de lach 'nou zeg' hoor ik haar mompelen. Ik grinnik 'grapje babe' hoor ik Perrie zeggen. Ik voel een hand op mijn been en ik schrik kort 'je hoeft niet te schrikken' fluistert Davey. Ik glimlach en wordt weer rood. 'Beetje zin in?' Vraagt Perrie. 'Ik weet niet waar we heen gaan maar goed' lach ik. Ik hoor haar grinniken 'dat is waar' geeft ze toe. 'Ik weet zeker dat je het leuk zal vinden' hoor ik Davey zeggen. 'Oh ja?' Vraag ik plagend. Hij lacht 'ja dat weet ik zeker' en hij pakt mijn hand vast. Ik glimlach en leg mijn hoofd op zijn schouder. Mijn ogen vallen dicht en voordat ik het weet val ik in slaap.Ik wordt heen en weer geschud 'wakker worden babe' hoor ik Davey zacht zeggen. Ik ga rechtop zitten 'zijn we er?' Vraag ik slaperig. Hij lacht zacht 'ja we zijn er' zegt hij. Ik glimlach en ik hoor auto deuren open en dicht gaan. 'Kom maar' hoor ik Davey zeggen. Hij pakt mijn hand vast en helpt me de auto uit. Ik hoor ook de anderen en ik hoor weer auto deuren dicht vallen. 'Heyy!' hoor ik ze. Geen idee waar het weg komt maar goed. 'Heyy' zeg ik vrolijk. De rest schiet in de lach want het ziet er denk ik best komisch uit. 'We gaan naar de ingang' zegt Davey. Ik knik en hij houdt me nog steeds stevig vast. Ik voel aan mijn andere arm ook iemand 'ik ben het' hoor ik Jade zeggen. Ik glimlach en ze houden mij samen vast. Zodat ik nergens tegen aan loop of val. Geen idee waar we zijn maar ik loop rustig met ze mee. Even later stoppen we met lopen. 'We zijn er' hoor ik Davey zeggen. Ik voel dat hij achter mij komt staan. 'Ready?' Vraagt hij. 'Ja' antwoord ik. De blinddoek wordt van mij afgehaald en ik moet knipperen tegen het velle zonlicht. Dan zie ik dat we voor het trampoline park staan. 'Omg!' roep ik blij. Ze beginnen allemaal te lachen 'echt super leuk!' roep ik enthausiast. Jade glimlacht breed 'ja, vindt je het leuk?' Vraagt ze. Ik knik heftig 'zeker weten' zeg ik vrolijk. Ze knikt enthausiast 'dan gaan we naar binnen' zegt ze met een grijns. Ik knik heftig en we lopen met zijn allen naar binnen.
We hebben ons gemeld en lopen de zaal in. 'Maar ik heb een rokje aan' lach ik zacht. Perrie begint te lachen 'ik heb een trainingsbroek voor je mee' zegt ze met een glimlach. Ik glimlach dankbaar en ze geeft hem aan mij. 'En we hebben de hele zaal voor ons zelf' zegt Ashton vrolijk. Ik glimlach breed 'nice' zeg ik vrolijk. Ze knikt 'zal ik mee lopen naar de kleedkamer?' Stelt Jade voor. Ik knik dankbaar en ik loop haar achterna. Als we eraan komen trek ik mijn schoenen, panty en rokje uit. Ik trek de trainingsbroek aan 'dit kun je wel hier laten liggen' zegt ze. Ik knik en laat het er liggen. We lopen de kleedkamer uit en lopen naar de zaal. Iedereen zit op een stoel hun schoenen uit te trekken. Jade gaat ook op een stoel zitten en trekt haar hakken uit. Ik kijk naar de rest hoe ze hun schoenen uittrekken.
Davey rent lachend achter mij aan en ik gil hard. Hij haalt mij bijna in en ik voel zijn handen om mijn middel. Hij tilt me op en gooit me op zijn schouder. 'DAVEY!' gil ik hard. Hij lacht en rent met mij over zijn schouder. Hij lacht hard 'Stop!' roep ik hard. Hij lacht en stopt. Hij laat me vallen op een trampoline. Ik val recht voor Jade haar voeten. Ik stuiter een paar keer op en neer. Ze kijkt me droog aan. 'Hey' zeg ik als ik stil kom te liggen. Ze schiet in de lach en ik lach met haar mee. Perrie kijkt ons raar aan en ik hoor Davey ook hard lachen. 'Kom' en Jade helpt me met op staan. Ze trekt me omhoog en we kijken elkaar lachend aan. 'Je bent echt een dochter van mij he' lacht ze. Ik grinnik 'jup' lach ik. Ze grinnikt en Davey komt vrolijk bij ons staan. In de verte zie ik André Leigh optillen. Ze gilt hard en hij rent er vandoor met haar op zijn schouder. Ik begin te lachen en Jade kijkt mij raar aan. Ik wijs naar de twee en ze kijkt ook die kant op. Leigh gilt hard en ze rennen net langs ons en we lachen hard. Ik kijk lachend toe 'familie he' lach ik. Jade kijkt me aan met een brede glimlach. Ik glimlach terug en ze geeft me uit het niets een knuffel. Verbaasd knuffel ik haar terug en even later laten we elkaar weer los. 'Dat was random' lach ik. Ze grinnikt 'ik vind het gewoon mooi dat je hun ziet als familie' glimlacht ze. Ik glimlach 'het is gewoon zo' zeg ik vrolijk. Ze glimlacht 'ahhh Pez!' hoor ik hard. We draaien ons alle 3 die kant op waar het weg komt. Perrie is bij Jesy op de rug gesprongen en Jesy wil gaan rennen. Wat mis gaat en ze vallen op de grond. Ze schieten beide in de lach en ik lach zacht mee. Ik kijk naae Jade die hun jaloers aankijkt. 'Dat is alleen vriendschap he' zeg ik zacht. Ze kijkt me aan en knikt 'weet ik' zegt ze zacht. Ik glimlach en haar blik gaat weer naar de twee die nog op de grond liggen. Jesy probeert op te staan maar Perrie laat haar struikelen. Jesy valy weer op de trampoline en ze beginnen allebei weer hard te lachen. Jade zucht hard en loopt een andere kant op. Ik wil haar achterna lopen maar Davey houdt mij tegen. 'Laat haar maar' zegt hij zacht. Ik knik en besluit het dan anders te doen. Ik ren op Jesy en Perrie af 'Heyyy!' gil ik hard. Ze stoppen allebei met lachen en kijken mij aan. Ik spring bovenop Jesy die nog op de grond ligt. 'EMMA!' Gilt ze hard. Perrie lacht hard en ik lach ook. Jesy lacht mee en duwt me van haar af. Hijgend en lachend lig ik naast haar. We stoppen even met lachen en kijken elkaar aan. Dan schieten we zomaar weer in de lach. Perrie staat op en rent richting Jade. Die bij Andre en Leigh staat. Ik zie Davey en Ashton samen saltos maken. Ik glimlach en ga rechtop zitten. Jesy volgt mijn voorbeeld en kijkt ook naar de twee. 'Ze kunnen het goed samen vinden he?' Vraagt ze. Ik knik 'gelukkig wel' zeg ik vrolijk.
JE LEEST
adopted by little mix part 2
FanfictionTIP: LEES EERST DEEL 1 OP MIJN OUDE ACCOUNT. LittlemixfanaccNL_ Dit is deel 2 van Adopted by little mix! ik wil het anders doen in deel 2 dus hier komt het verhaal! Little mix moet op tour en Emma gaat mee. Michael en Bo blijven bij Jed vanwege scho...