Jade pov
Emma en ik staan in de rij te wachten. Ik kijk om me heen en ineens zie ik een bekend gezicht. Het is Perrie....daar gaan de kriebels in me buik. 'Pez' mompel ik. 'Wat?' zegt Emma. Ik kijk haar aan 'huh oh ik zag Pez' zeg ik dan zacht. Emma knikt 'ja en ze is hier met een jongen' ik frons en kijk weer Perrie haar kant op. En inderdaad ze is hier met een jongen. Met die ene Alex....daar gaat me hart. Ik bedoel Perrie wou toch weer met mij? Dan ziet Perrie mij ook. Eerst kijkt ze blij maar als Alex mij ook ziet wordt ze al snel rood. 'Wacht effe Emm' zeg ik zacht. Ze knikt en ik stap op Perrie en Alex af. 'Hey' zegt ze enkel 'is ze je date?' vraag ik aan Alex. Ik negeer Perrie compleet en hij knikt. 'Nou ja soort van' mompelt hij dan. Ik kijk naar Perrie 'laat me het uitleggen' zegt ze dan. 'Pez ik weet al genoeg' mompel ik dan. Ik draai me om en loop weer naar Emma toe. Ik hoor Perrie me nog na roepen maar ik loop gewoon door. Hoe kan ze nu met hem op een date gaan? Terwijl wij eigenlijk weer soort van bij elkaar zijn. 'Gaat het?' ik knik. Ik heb het Emma nog niet eens verteld. Ik doe dat later wel 'zeker dat het gaat mam?' vraagt ze dan. Ik kijk haar glimlachend aan 'ja' ze knikt en ik trek haar in een knuffel. 'Jade' hoor ik achter me. Ik draai me om en daar staat Perrie 'please laat me het uitleggen' ik zucht. 'Wat heb je nog te vertellen Pez?' zucht ik. Ze kijkt naar beneden 'het is niet wat het lijkt' zegt ze dan. Ik knik 'laten we praten na de film' ze knikt. 'Ik ben hier met Emm en ik laat het niet verpesten' fluister ik. Ze knikt begrijpelijk en dan zie ik dat Emma ons bezorgd aankijkt. 'Ik leg het je zo uit' fluister ik. Ze knikt 'ik zie je nog' zeg ik enkel tegen Perrie. Dan zie ik dat Emma en ik eigenlijk aan de beurt zijn.Emma en ik zitten ik de zaal, verder is de hele zaal leeg. Alex en Perrie gingen naar een andere film. 'Wil je me vertellen wat er is?' vraagt Emma dan. Ik kijk haar aan en knik. 'Het leek erop dat Pez en ik weer iets gingen krijgen' mompel ik. Ze knikt 'ze zei dat ze weer iets met mij wilde' zeg ik. 'Maar blijkbaar is ze hier dan met Alex' zeg ik zacht. Ze knikt weer 'misschien is het niet als een date' zegt ze twijfelend. Ik haal me schouders op 'dan had ze het wel verteld' zeg ik dan. Weer knikt ze 'daar heb je gelijk in' ik glimlach kleintjes. 'Maar ik wil er nu niet aan denken' zeg ik dan. 'We maken er een gezellige avond van' glimlach ik.
Na de film lopen Emma en ik lachend de zaal uit. Die film was hilarisch er kwamen alleen maar grappige stukjes in voor. 'Het was een geweldige film' zegt ze als we buiten lopen naar de auto. Ik knik 'ja de leukste' ze grinnikt. Ik zie de auto al in zicht. 'Wie er als eerste is bij de auto' en ik ren lachend naar de auto. 'Mam!' gilt ze. Ik grinnik en ren door maar ik hoor dat ze al vlak achter me rent. Jezus ze is echt snel. Binnen een paar seconden heeft ze me ingehaald en zie ik haar voor me aanrennen. En dan staat ze al bij de auto 'gewonnen!' gilt ze. Buiten adem kom ik aan 'verdomme' hijg ik. Ze grinnikt 'hoe kan jij niet moe zijn?' hijg ik weer. Ze schiet in de lach 'het was maar een klein stukje' nu lach ik ook door het hijgen heen. Wat dus niet goed gaat😂. 'Kom we gaan' zeg ik dan. Ze knikt en we stappen in de auto. 'Zullen we naar de Mac?' vraag ik als we in de auto zitten. Emma schiet in de lach 'serieus?' ik knik. 'Okey' knikt ze. Nu is het mijn beurt om te lachen 'Let's go' en ik start de auto.
'Mac drive?' vraag ik als we bijna bij de Mac zijn. 'Ja is goed' ik knik en rijd verder. 'Hoelang nog voor je opleiding?' vraag ik dan. Ineens is ze een heel stuk stiller 'ik weet niet of ik die opleiding wel wil doen' mompelt ze dan. Ik weet dat dit een gevoelig onderwerp voor haar is. 'Weet je dat zeker?' vraag ik dan. Meteen knikt ze 'als je echt niet wilt' zeg ik dan. 'Je moet niet met tegenzin heen gaan' ze knikt. 'Maar je hebt al betaald' zegt ze zacht. Ik kijk haar kort aan 'dat kan ik terug krijgen' weer knikt ze. 'Anders denk er nog een nachtje overna' zeg ik. 'En als je het dan echt niet meer wilt bel ik morgen heen' ze kijkt me dankbaar aan. 'Dankje mam' zegt ze zacht. Ik glimlach 'geen probleem' ze glimlacht en kijkt weer naar buiten. 'Ik zal erover nadenken' ik knik en let weer op de weg. Dan zie ik de Mac al in zicht 'we zijn er bijna!' gil ik blij. 'Jezus mam ik schrok me rot!' gilt ze. Ik schiet in de lach en rijd het terein op. Ik rijd langs de Mac drive 'niet grappig' zegt ze zacht. Terwijl ze zelf bijna in de lach schiet. Ik zet de auto stil want we moeten nu wachten totdat we aan de beurt zijn. We kijken elkaar aan en binnen een paar seconden schieten we in de lach. 'Jesus mam' ik grinnik en ik zie dat we door mogen rijden. 'Oh shit' mompel ik. Ik start de auto snel en rijd naar voren. 'Okey wat wil je?' vraag ik. Ik zie haar denken 'een big Mac burger met een milk shake' ik knik. 'Dat neem ik ook' ze knikt en pakt haar telefoon. 'Welke smaak milk shake?' vraag ik. 'Uhm aardbei' ik knik en ik zie dat we weer door mogen rijden. Dan zijn we eindelijk aan de beurt. 'Hallo goeieavond, wat wilt u bestellen?' hoor ik de vrouw vragen. 'Uhm 2 big Mac burgers, een aardbei milk shake en een chocolade milk shake' zeg ik. 'Okey is goed rijd maar verder' zegt ze vriendelijk. 'Dank u wel' en ik rijd door. Bij de volgende moeten we betalen. Ik geef het geld en rijd dan verder. Nu moeten we weer wachten. Ik kijk naar Emma en ik zie dat ze druk aan het appen is. 'Met wie app je?' vraag ik nieuwsgierig. Ze kijkt me kort aan 'Michael' zegt ze en kijkt weer op haar telefoon. 'Hebben jullie weer iets?' vraag ik voorzichtig. Ze schud meteen haar hoofd 'nee'. Ik knik en ik zie dat we aan de beurt zijn. Ik neem het eten en drinken dankbaar aan en geef het door aan Emma. Ze neemt het aan en appt daarna weer verder. 'Eten we het thuis op?' vraagt ze. Ik knik 'ja' zeg ik. Want ze kijkt nog steeds op haar telefoon dus ziet ze niet dat ik knik. Ze knikt en appt weer verder. 'Vindt je hem nog leuk?' vraag ik na een tijdje. 'Mam!' roept ze. Ik zucht 'sorry ik ben nieuwsgierig' mompel ik. Ze lacht zacht en doet haar telefoon weg. 'Ik vind hem niet meer leuk' zegt ze dan. Ik knik 'okey'
Als we thuis komen hangen we gelijk onze jassen op en lopen we door naar de woonkamer. 'Zal ik borden pakken?' vraagt ze. Ik schud me hoofd 'nee hoeft niet' ze knikt en ik zet de zak met eten op de tafel. 'Weet je iets leuks om te kijken op Netflix?' vraag ik als we allebei op de bank ploffen. 'Uhm' mompelt ze. 'Pretty little liars?' stelt ze voor.'Weer opnieuw kijken?' grinnik ik. Ze knikt lachend 'ja' ik schiet in de lach. 'Is goed dan kijken we dat' ze knikt tevreden en ik grinnik. Ik start Netflix op op de tv en zoek de serie op. We pakken onze hamburger en kijken de serie. 'Heb je al met Pez gepraat?' vraagt ze als we onze burgers op hebben. Ik schud me hoofd 'ze heeft me al duizenden appjes gestuurd' mompel ik. 'Misschien moet je haar terug appen' zegt ze twijfelend. Ik kijk haar aan 'waarom?' vraag ik. 'Ik denk dat ze er een hele groeie reden voor had' ik knik. 'Ik weet het niet' mompel ik. 'Mam' zucht ze. Ik kijk haar aan 'ik weet dat jij van Pez houdt en zij van jou' zegt ze. Ik knik 'maar toch' zeg ik bedenkelijk. 'Waarom zou ze op een date gaan met hém terwijl ze zogenaamd met mij wil zijn' zeg ik. Ze haalt haar schouders op 'lees eerst is haar appjes' ik zucht en pak dan toch me telefoon. Ik open whatsapp en ik zie dat ze super veel appjes hebben gestuurd. Net wanneer ik wil reageren belt ze me 'ze belt me' mompel ik. 'Neem op dan' zegt ze. Ik zucht en neem dan toch op. 'Hey Jade' zegt ze opgelucht. 'Hey' zeg ik zacht. 'Kan ik misschien langs komen om het uit te leggen?' vraagt ze hoopvol. Ik zeg even niks 'Jade?' vraagt ze. 'Ja is goed' zeg ik zacht. Ik verneem gewoon dat ze nu glimlacht. 'Je weet dat ik heel veel van je hou' zegt ze. Ik glimlach 'weet ik' mompel ik. En ik voel dat ik weer vuur rood wordt. 'Ik ook van jou' zeg ik zacht. Ik hoor haar zacht giechelen wat me weer een warm gevoel geeft. 'Dan kom ik eraan goed?' ik knik maar dan heb ik door dat ze natuurlijk niet ziet. 'Ja is goed' zeg ik dan. 'Okey dan zie je me zo' en dan hangen we op. 'Ze komt er zo aan' zeg ik als Emma me vragend aankijkt. Ze kijkt me aan met een pedo face. Ik schiet in de lach 'wat is er?' vraagt ze. 'Hoe je keek' zeg ik lachend. Nu kijkt ze me nep beledigend aan 'dat kan je niet maken' zegt ze dan. Ik grinnik en dan staat ze ineens op. 'Wat ga je doen?' vraag ik. 'Naar boven' zegt ze simpel. 'Maar de serie dan?' ze grinnikt. 'Ik laat jou en Pez even alleen' ik knik. 'Dan kijken we de serie morgen wel verder' weer knik ik. Ze geeft me een knuffel 'ik zeg alvast weltrusten' ik glimlach. 'Alvast weltrusten' zeg ik. Ze geeft me nog een knuffel en ze loopt naar boven.
Ik zit achter me telefoon en dan wordt er aangebeld. Dat zou Perrie wel zijn, ik sta op en loop naar de voordeur. Ik weet niet maar toch ben ik zenuwachtig. Ik open de deur en daar staat ze. Met haar winterjas aan en haar blonde haren is door de wind helemaal door elkaar. Maar dat vind ik haar juist geweldig staan en ze ze staat te hijgen. 'Hey' zeg ik zacht. 'Hey' hijgt ze. Ik grinnik en laat haar binnen 'moe?' lach ik zacht. Ze trekt haar jas uit 'ja' hijgt ze nog. 'Hoe dat?' ze wordt wat rood. 'Nou ik ging met de fiets' ik kijk haar vragend aan. 'De auto was er niet' ik knik. 'En niemand kon je brengen van ons management?' ze schud haar hoofd. 'Maar je bent er' zeg ik. Ze knikt en we lopen naar de woonkamer. Ze gaat op de bank zitten en ik ga naast haar zitten. Het is even stil 'Jade' zegt ze zacht. 'Als ik eerst wil ik zeggen dat ik echt bij jou wil zijn en niet met Alex' zegt ze. 'Maar waarom was je dan met hem?' vraag ik dan. 'Die date was al afgesproken voordat ik dat zei' zeg ik. 'En ik weet dat als ik verliefd op jou ben dat ik dan niet op date moet gaan met hem' ik knik. 'Ik wilde het niet eens' mompelt ze. 'Waarom zei je dan ja?' ze haalt haar schouders op. 'Ik weet het niet' ik knik enkel. 'Ik weet niet wat me bezielde' zegt ze zacht. 'Ik miste je zo en ik dacht dat ik je echt nooit meer terug zal krijgen' ik kijk haar aan. 'Maar toen kwam ik bij je en je vroeg aan me of ik nog wat voor je voelde' ik knik. 'En ik had die date al maar ik wil jou' ik word weer vuurrood. Onze gezichten komen dichterbij elkaar 'why are you so cute?' ik word nu nog roder. Dan voel ik haar lippen op die van mij. Ik sluit me ogen en zoen haaf terug. Weer voel ik al die vlinders heen en weer vliegen. Dit moment mag van mij wel uren doorgaan. Dit voelt zo goed...hier wachtte ik al dagen op. Dan trekken we terug 'ik wil jou ook' fluister ik dan. Zeg ik zacht 'van i ask you something?' fluistert ze. Ik knik 'Will you be my girlfriend again?' ik knik blij. Ze glimlacht breed en drukt haar lippen op die van mij. Weer zoenen we elkaar. Ze is eindelijk weer de mijne...hoe graag ik dat wel niet wou. En nu zijn we eindelijk weer bij elkaar. Ik weet gewoon dat zij de ware is....❤️❤️
JE LEEST
adopted by little mix part 2
FanfictionTIP: LEES EERST DEEL 1 OP MIJN OUDE ACCOUNT. LittlemixfanaccNL_ Dit is deel 2 van Adopted by little mix! ik wil het anders doen in deel 2 dus hier komt het verhaal! Little mix moet op tour en Emma gaat mee. Michael en Bo blijven bij Jed vanwege scho...