deel 14

58 2 3
                                    

Sorry het deel is niet zo lang💞

Emma pov
De meiden zijn het podium opgegaan en ik hoor de fans vanaf hier gillen. Ik sla mn benen ook op de bank. Ik staar naar het plafond. Toen ik Daan een berichtje stuurde hoopte ik dat hij zou reageren. Maar hij heeft niks terug gestuurd. Hij heeft het niet eens gelezen. Ik zucht diep en ik sluit even mn ogen. 'JAAA!' hoor ik ineens iemand gillen. Ik open 1 oog en ik zie iemande kleedkamer inrennen. Claudimar? 'Claud?' vraag ik. Ik ga rechtop zitten 'ja ik weet het' grinnikt hij. Ik frons 'ik dacht dat jij vanavond niet kon?' lach ik zachtjes. Hij schud zn hoofd 'jawel ik ben alleen een beetje te laat' lacht hij. Ik facepalm VOOR DE ZOVEELSTE KEER VANDAAG😂. 'Ik kleed me snel om' en hij rent naar hun kleedkamer. Ik frons en ik klim van de bank af. Wat moet ik doen? Uhhh i dunno. Naar de show kijken? Het is een optie. 'CLAUD?!' gil ik. Even later rent hij weer de kleedkamer binnen met half zijn andere broek aan. 'Ja?' hijgt hij. Ik lach zachtjes 'ik ga zo de show kijken' lach ik. Ik kijk hem aan met een bigsmile. Nu facepalmt hij (is dat wel een werkwoord?😂). 'Ik ben zo weer' en hij rent weer weg. Ik schiet in de lach en ik val bijna op de grond. Wat een geluk dat niemand dat zag. Ik klim snel weer goed op de bank en ik kijk ongemakkelijk om me heen. En ja hoor ik zie Perrie daar staan met een bigsmile op haar gezicht. Ze is even stil maar al snel schiet ze in de lach. Ze ligt bijna op de grond van het lachen zou ik maar zeggen. Ik sta op en loop naar haar toe. 'Lukt het?' ze knikt tijdens het lachen door. 'OMG!' hikt ze. Ik frons en ik kijk droog toe hoe ze bijna omvalt van het lachen. Aardig ongemakkelijk dit. Ik sta rustig te wachten totdat ze eindelijk klaar is met lachen. 'Ik heb buikpijn' zucht ze. Ik lach zachtjes 'logisch' opeens begint ze alweer te lachen. 'Wat is er?' vraag ik. Ze kijkt me aan en ze begint nog harder te lachen. 'BUIKPIJNNN!' giert ze. Ik lach zachtjes en kijk verder toe hoe ze nu op de grond ligt. Hoort ze niet op het podium te staan? Waarom liep ze hier heen? Laat ik dat maar gaan vragen als ze uitgelachen is. Want anders kom ik niet zo ver. Ze lacht nog zachtjes maar daarna verlaat een diepe zucht haar mond. 'Hehe' en ze blijft gewoon op de grond liggen. Ken ik haar? Ik steek mn hand uit en ze neemt mn hand dankbaar aan. 'Hoor je niet op het podium te staan?' vraag ik. Ze knikt hyper 'ja maar ik gilde dat ik Claud miste' ik knik alsof ik naar haar hele verhaal luister. 'En toen zei Jade dat ik hem moest zoeken' ik knik weer. 'De fans waren het maar eens want ze begonnen hard te gillen' alweer knik ik. 'Zeg neem je me wel serieus?' ze slaat haar armen over elkaar heen. Ik knik snel 'tuurlijk wel' grijns ik. Ze zucht 'maar heb je Claud gezien?' ik knik ALWEER. 'Waar?' vraagt ze snel. 'Hij is zich aan het omkleden' dan hoor ik iemand binnen lopen nou ja rennen. 'CLAUD!' gilt Perrie. Ik draai me om en inderdaad Claudimar komt eraan rennen. 'Sorry dat ik zo laat ben' zucht hij als hij voor Perrie staat. Ze glimlacht 'geen punt Claud' hij glimlacht terug en ze trekt hem mee naar het podium. 'Hey ik wil mee!' gil ik. Ik ren ze achterna 'wil je ook zingen?' Perrie kijkt me blij aan en laat Claudimar los. Ze gaat rechtvoor me staan. Ik schud snel mn hoofd 'nee ik was eigenlijk van plan om naar de show te kijken' ik draai me om en ik wil weg lopen. Maar Perrie houdt me tegen 'ik zou het heel heel heeeeel leuk vinden als jij ook gaat zingen' zeurt ze. Ik draai me om en ik kijk haar aan. 'Meen je die?' ze knikt hyper. 'Ik dacht het niet' en ik wil weer weglopen. Maar weer is Perrie me voor. 'ALSJEBLIEFTTT?' zeurt ze. Ik zucht 'mij wil je niet horen zingen' ik trek èèn wenkbrauw op. Ze grijnst 'jawel' alweer zucht ik. 'Dus je zingt?' ze kijkt me smekend aan. Dit win ik nooit. Ik zucht diep 'oke dan' ze klapt blij in haar handen. 'YAYY!' en ze trekt me mee naar het podium. 'Pez' zeg ik zacht. Ze stopt met lopen waardoor ik zacht tegen haar aan bots. 'Ja?' vraagt ze vrolijk. 'Zeg, ik ga alvast op' en Claud rent langs ons het podium op. 'CLAUD!' hoor ik de meiden roepen. 'Wat wou je zeggen?' Perrie glimlacht. 'Ik weet niet of ik dat wel durf voor al die mensen' zeg ik zacht. Ze glimlacht lief 'ik help je' ik glimlach kleintjes. 'Maar als je echt niet durft hoeft het niet' ik glimlach dankbaar. 'Ik probeer het' ze glimlacht breedt. 'Zeker?' ik knik en ze klapt blij in haar handen. 'PEZZZ!' hoor ik Jade gillen. 'Jade wacht op je' grinnik ik. De fans beginnen hard te gillen. 'Niet alleen Jade' lacht ze. Ik grinnik en ik word mee getrokken het podium op. Het velle licht schijnt in mn gezicht. Ik knijp mn ogen dicht en ik word verder mee getrokken door Perrie. De fans beginnen hard te gillen. 'PEZZ!' gilt Jade. Perrie laat me los en ze geven elkaar een knuffel. Ik kijk naar de fans en ik begin het ineens benauwt te krijgen. 'EMM!' Jade rent op me af. Ze slaat haar armen om me heen. 'Wat doe je hier?' vraagt ze vrolijk. 'Jade je mic staat aan' lacht Jesy. Jade word meteen rood en ik schiet in de lach. 'Pez vroeg of ik wou zingen' zeg ik zacht. Jade glimlacht breed 'welk nummer wil je zingen?' vraagt ze vrolijk. Ik begin rood te worden 'uhh' ik kijk ongemakkelijk om me heen. 'Pretend its ok?' vraag ik zacht. 'DAN GAAN JADE EN EMMA MET ZN TWEËN ZINGEN!' gilt Leigh. Jade knikt hyper 'PRETEND ITS OK!' gilt ze. De fans beginnen heel hard te gillen. Ik glimlach kleintjes. Perrie loopt naar me toe en geeft me haar mic. Ik glimlach dankbaar ze glimlacht breed. Jade trekt me mee naar het midden van de podium. Ze kijkt me aan 'ready?' fluistert ze. Ik knik en ik muziek begint. Ik neem diep adem.

Jade:
What would you do? What would you say?
How does it feel? Pretend it's OK
My eyes deceive me, but it's still the same
Pretend it's OK

Emma:
I remember the day when we were out all night
I wish that I could get the day back and tell you it's alright
Cause we all do the same thing, we just don't realize
That we're living on borrowed time

Both:
What would you do? What would you say?
How does it feel? Pretend it's OK
My eyes deceive me, but it's still the same
Pretend it's OK

Both:
I see the light that I'm chasing
A memory, but it's fading
And when it's gone I'll be waiting
Knowing it's too late (knowing it's too late)
You chose the road that I'm walking
Now it's your soul that I'm caught in
And you're not hearing when I'm calling
Calling your name

Jade:
One breath, one step, one life, one heart
Two words, two eyes, new beginning, new start
Too deep, too narrow, too short, too wide,
I'm better with you, here by my side

Both:
What would you do? What would you say?
How does it feel? Pretend it's OK
My eyes deceive me, but it's still the same
Pretend it's OK

Emma:
Nothing here, no one talking, knowing it's too late
But sometimes it can get so hard pretending it's OK
Nothing here, no one talking, nothing's gonna change
But sometimes it can get so hard pretending it's OK

Bij de uithaal kijkt Jade mij trots aan als ik klaar ben. Ik word meteen rood en we beginnen weer samen te zingen.

Both:
What would you do? (what would you do?)
What would you say? (what would you say?)
How does it feel? Pretend it's OK
My eyes deceive me, but it's still the same
Pretend it's OK

Both:
What would you do? (what would you do?)
What would you say? (what would you say?)
How does it feel? Pretend it's OK
My eyes deceive me, but it's still the same
Pretend it's OK

Both:
Oh yeah
What would you do? What would you say?
Pretending it's OK
What would you do? What would you say?

Als we klaar zijn beginnen alle fans te gillen. Er lopen langzaam tranen naar beneden. Jade ziet mij en ze slaat haar armen om me heen. De fans beginnen nog harder te gillen. 'Ik ben trots op je' fluistert ze in mn oor. Ik glimlach kleintjes en ik knuffel haar terug. De andere 3 meiden komen eraan ook aangerent en ze knuffelen ons. De fans gillen nóg harder. Ookal dacht ik dat het niet kon. Even later laten we allemaal los. Ik geef de mic weer aan Perrie. Ze glimlacht 'je deed het super' fluistert ze. Ik glimlach dankbaar en ze slaat een arm om me heen. Ik grinnik en ik kijk naar de fans. Ik begin toch weer bang te worden. 'Im so proud of you' zegt Jesy die ineens naast me staat. Ik glimlach 'ik ga terug' zeg ik zacht. Ze glimlacht en ze geven me alle 4 nog een knuffel. Ik zwaai naar de fans en ze gillen hard. Ik grinnik en ik ren snel het podium af. Dat was serieus het engste wat ik ooit heb gedaan. Bob kijkt me aan met een bigsmile als ik eraan kom lopen. 'Dat deed je super!' en hij geeft een highfive. 'Dankje' zeg ik zacht. Hij glimlacht 'ik ga even wat drinken' hij knikt en ik loop naar de plek waar al het eten en drinken staat. Ik loop niet naar de slaapkamer want daar staat het drinken niet. Ik loop door de lange gang en ik kom Simon tegen. Ik glimlach maar hij negeert me en loopt snel door. Ik frons, hij leek heel boos. Heb ik iets verkeerds gedaan? Ik begin me langzaam druk te maken. Is hij boos op me? Ik zucht en ik slof naar het drinken. Ik neem een bekertje met cola en ik loop weer naar de kleedkamer. Ik plof neer op de bank en ik neem een slok. Ik begin na te denken wat ik verkeerd heb gedaan. Zou Simon boos op me zijn? Wat heb ik misgedaan? Ik zet mn bekertje weg en ik sta op. Ik loop heen en weer. Waarom leek hij zo boos? Ik zucht. Ik moet me niet zo'n zorgen maken. Ik loop weer naar de bank en ik plof neer. Ik zet de tv aan die hier staat en ik kijk live mee naar de show.
Ik hoor de meiden gillen en even later lopen ze de kleedkamer binnen. 'EMM!' Jadr rent op me af. Ze ploft naast me neer en trekt me tegen haar aan. 'Je deed dat echt super goed' zegt ze trots. Ik glimlach kleintjes 'dankje' zeg ik zacht. 'Emm je moet echt wat met zingen doen!' Perrie komt aan de andere kant naast mij zitten. 'Ik weet het niet' zeg ik zacht. 'Net zoals die ene keer' beginr Jade. Ik frons 'welke ene keer?' ze glimlacht. 'Toen ik jou good enough hoorde zingen' ik word meteen rood. 'Toen had je er toch naar gekeken?' vraagt ze vrolijk. Ik knik 'ja' ze glimlacht.

Sorry het duurde weer heel lang dat er een nieuw deel kwam💞

adopted by little mix part 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu