Jade pov
We hebben net het eerste interview gehad en we kregen vooral vragen over het nieuwe album. We konden daar niet zoveel over antwoorden want dat mocht natuurlijk niet van Josh. We hebben nu een uurtje tot dat het volgende interview begint. Josh heeft een klein restaurantje geregeld waar we wat kunnen lunchen. We zitten nu in de auto onderweg naar het restaurantje 'dus nog 2 interviews te gaan' zucht Josh. 'Dat valt nog wel mee' zucht Jesy. 'Klopt we hebben wel eens drukkere dagen gehad' merkt Perrie op. Jesy knikt instemmend 'we zijn er bijna' deelt Mike mee. 'Top' zegt Josh. 'Als jullie alvast willen doorgeven wat jullie willen, dan kan ik straks direct bestellen' zegt Josh. We knikken en geven onze bestelling. Josh knikt en schrijft alles op in zijn notities op zijn telefoon. 'En jij Mike?' Vraagt hij. Hij kijkt even bedenkelijk en geeft dan ook zijn bestelling door. Josh schrijft ook zijn bestelling op en dan ook zijn eigen.We rijden het straatje in van het restaurant en er staan al heel wat fans te wachten voor het restaurant. 'Oh tuurlijk het is al weer door verteld dat jullie hier zouden komen' zucht Josh. We kijken allemaal naar de fans die buiten staan te wachten. 'Nou ja dames we moeten er wel langs' zucht Josh. We knikken 'en dames we hebben nu geen tijd om foto's te gaan maken met de fans' waarschuwt Josh ons. We knikken ondanks we dat we het heel erg jammer vinden. We houden ervan om met de fans op te foto te gaan. Josh opent de deur voor ons en we stappen uit. De fans beginnen hard te gillen en er lopen zelfs fotograven op ons af. Mike loopt achter ons aan en zorgt ervoor dat de fotograven op afstand blijven. We lopen het restaurant binnen waar het gelukkig weken rustig is 'dames zoeken jullie maar alvast een plek' zegt Josh. We knikken en gaan aan een tafel zitten waar we allemaal aan kunnen zitten. Ik zit naast Perrie en leg mijn hand op haar been en ze kijkt me glimlachend aan. Ik glimlach terug en volg het gesprek tussen Jesy en Leigh. 'Er werd nog niet zoveel gevraagd over jou en Ashton' zegt Leigh. Jesy knikt 'ben ik wel blij mee gelukkig' lacht Jesy zacht. 'Ik denk dat het ook komt door het vorige interview waar Leigh vroeg om die vraag over te slaan' leg ik uit. Ze knikken beiden 'denk ik ook inderdaad' zegt Leigh bedenkelijk.
Nadat we hebben gegeten gaan we weer naar het volgende interview. We bedanken de mensen in het restaurant en we lopen naar buiten. De fans staan er nog steeds te gillen, ze hebben hier dus steeds zitten wachten. Ik houd Josh tegen en hij kijkt me vragend aan. 'Hebben we nu wel even snel tijd om foto's te maken met de fans?' Vraag ik. Hij glimlacht en lacht zacht 'nou heel snel dan' lacht hij. Ik grijns en de meiden kijken mij lachend aan. Ik loop naar de fans en ik zwaai naar ze. Ze beginnen helemaal hysterisch te gillen en Perrie, Jesy en Leigh lopen mij achterna. Ik loop naar een meisje die zelfs begint te huilen 'gaat het?' Vraag ik. Ze knikt snel 'zullen we anders een selfie maken?' Stel ik voor. Ondertussen is Perrie er bij komen staan en het meisje knikt snel. Ze pakt haar telefoon en Perrie en ik komen naast haar staan. We slaan onze armen om haar heen en we glimlachen richting de camera. Ze maakt de foto en daarna laten we haar los. 'Echt bedankt' zegt het meisje. We glimlachen 'geen probleem joh we vinden het erg leuk' zeg ik met een glimlach. Ze glimlacht en we lopen daarna naar wat andere fans .
Nadat we een aantal foto's hebben gemaakt stappen we weer de auto in. We zwaaien nog naar de fans en ze gillen weer. We lachen en gaan in de auto zitten. Mike start de auto en we rijden richting het interview. 'Dat was echt leuk' lacht Leigh. Ik knik instemmend 'dat is het altijd met fans' zeg ik vrolijk. Jesy knikt heftig 'ze zijn gewoon zo vrolijk' zegt ze. Ik knik 'en ze hebben gewoon de hele tijd op ons zitten wachten' zeg ik. Ze knikken 'en dan kon ik het niet laten om ze zomaar voorbij te lopen' zeg ik. Perrie knikt begrijpelijk 'je bent ook veelste lief hè' lacht ze. Ik glimlach 'Ik kon het gewoon niet' lach ik zacht. 'Oh ja Josh' begin ik. Hij kijkt vragend achterom 'ja?' Vraagt hij. 'Hoelaat denk je dat we er ongeveer weer zijn?' Vraag ik. Hij kijkt even bedenkelijk 'ik denk rond half 6 sowieso wel' zegt hij. Ik knik 'top dan app ik Emma even' zeg ik. Hij knikt en gaat weer goed zitten en praat weer verder met Mike. Ik pak mijn telefoon en app Emma dat we gewoon thuis eten. Al snel krijg ik antwoord dat zij en Daan wel voor het eten zorgen. Ik glimlach en reageer terug. Daarna leg ik mijn telefoon weer weg. 'Emma en Daan zorgen voor ons eten' zeg ik vrolijk tegen Perrie. Ze glimlacht 'lief' zegt ze vrolijk. Ik knik heftig en Jesy en Leigh lachen. 'Ik heb al geregeld dat Andre eten gaat bestellen' lacht Leigh. Ik grinnik 'slim bedacht' lach ik. Ze knikt heftig 'en jij Jes?' Vraag ik. 'Mam vroeg of ik bij haar kwam eten' zegt ze met een glimlach. Ik knik 'gezellig' zeg ik met een glimlach. Ze knikt 'zeker' zegt ze vrolijk.
JE LEEST
adopted by little mix part 2
FanfictionTIP: LEES EERST DEEL 1 OP MIJN OUDE ACCOUNT. LittlemixfanaccNL_ Dit is deel 2 van Adopted by little mix! ik wil het anders doen in deel 2 dus hier komt het verhaal! Little mix moet op tour en Emma gaat mee. Michael en Bo blijven bij Jed vanwege scho...