deel 49

27 1 0
                                    

Emma pov
We hebben net alle cadeaus uitgepakt en het was echt gezellig. Nu moet ik me maar even gaan omkleden. Ik loop naar de badkamer. Ik was mijn lichaam en trek mijn nieuwe zwarte kanten jurkje aan. Die ik van Jade heb gekregen. Ik vind het nog steeds lief dat ze die heeft gegeven. (Jurkje van Emma in media☝️). Ik borstel mijn haren door en laat het eerst even zo. Ik loop mijn slaapkamer binnen waar Sarah nog op mijn bed zit. 'Hey' begroet ik haar. 'Hey' zegt ze vrolijk terug. Ik kom naast haar zitten 'wat ga je aandoen vandaag?' vraag ik. Ze haalt haar schouders op 'ik heb 2 jurkjes meegenomen maar ik kan niet kiezen' zegt ze met een pruillip. Ik grinnik 'oké laat zien dan kan ik meehelpen kiezen' lach ik. Ze grinnikt en knikt dan. Ze staat op en haalt de 2 jurkjes uit haar tas. Als eerst pakt ze een licht roze jurkje wat onderaan van kant is. 'Oehh' roep ik enthausiast. Ze grinnikt 'ja ik vond hem dus ook heel mooi' zegt ze vrolijk. Ik knik instemmend 'en ik heb deze' en ze haalt nog een jurkje uit haar tas. Bovenaan is hij zwart en onderaan heeft hij panterprint. 'Omg die is ook leuk' zeg ik vrolijk. Ze knikt instemmend 'ja ik kan dus niet kiezen' mompelt ze. Ik knik begrijpelijk 'snap ik want ze zijn allebei best wel mooi' zeg ik dan. Ze knikt en ik kijk nog naar allebei de jurken. Ik zucht 'man lastige keuze' lach ik. Ze grinnikt 'ja klopt' lacht ze dan weer. 'Maar je moet er natuurlijk wel een zwart jasje bij bedenken' zegt ze dan weer. Ik knik weer 'ik denk eerlijk gezegd dat een zwart jasje beter bij deze jurk past' en ik wijs naar de jurk met de panterprint. Ze knikt instemmend 'ja dat denk ik ook' zegt ze. Ik knik 'dan doe ik die' lacht ze. Ik knik weer 'kan ik hier douchen?' vraagt ze dan. Ik knik heftig 'tuurlijk kan dat' lach ik. Ze knikt dankbaar 'top dankje' lacht ze.

Jurkje Sarah☝️

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Jurkje Sarah☝️

Ik zit beneden met Jade, Perrie, Jesy en Leigh. Sarah is net weg en wij gaan straks gourmetten. Ja ik heb de meiden overgehaald om dat te gaan doen. Ze hadden eerst geen flauw idee wat het was maar toen ik uit legde wat het was waren ze gelijk heel enthousiast. Het was ook wel een hele klus om een gourmet stel te vinden maar toch is het ons gelukt. 'Kunnen we niet nu al gaan gourmetten?' zeurt Perrie. Ik schud lachend mijn hoofd 'nee Pez het is voor het avond eten' lach ik. Ze zucht 'maar ik heb honger' zeurt ze. We schieten in de lach 'ik heb wel taart' zegt Jesy met wiebelende wenkbrauwen. Gelijk springt Perrie omhoog 'wat voor soort taart?' vraagt ze snel. Jesy schiet in de lach 'aardbeien taart' lacht ze. Dan staat ze op om naar de keuken te lopen. Perrie loopt met haar mee 'wie wilt er nog meer?' vraagt Jesy. We steken alle 3 onze handen op en ze begint weer te lachen. 

We zitten allemaal met een stuk taart op de bank 'kerstfilm?' stelt Jesy voor. 'Jaaa!' roepen Perrie en ik in koor. We kijken elkaar dan aan en beginnen dan hard te lachen. De anderen schudden lachend hun hoofd 'ik ken jullie niet' lacht Leigh. Perrie en ik schieten weer in de lach 'ja dit dus' zegt Jade droog. Waardoor Perrie en ik nog harder moeten lachen. Jesy en Jade kijken elkaar aan en schudden dan hun hoofd. 'Kerstfilm?' vraagt Jade dan ineens serieus. Ik knik heftig net zoals Perrie. Jesy en Leigh zijn het er ook mee eens dus we zoeken op Netflix een kerstfilm uit. Als we er een hebben starten we hem op en eten we onze taart op. 

adopted by little mix part 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu