Emma pov
Ik schrik wakker als me telefoon gaat 'urgg' mompel ik. Ik draai me om en wil opnemen 'wie is dat?' mompelt Perrie. 'Leigh' zeg ik enkel. 'Hey' zeg ik als ik opneem. 'Heyy Emm ik heb je toch niet wakker gebeld?' Ik frons. 'Nee hoor' zeg ik zacht. 'Gelukkig' grinnikt ze. Ik glimlach 'maar is Jade er ook?' Vraagt ze. Ik kijk om me heen en zie geen Jade in de slaapkamer. 'Ik kijk even' en ik sta op. Loop naar de woonkamer en daar zie ik haar ook niet. In de badkamer en wc is ze ook niet. 'Ik zie haar niet' mompel ik. Ik loop langs het aanrecht 'oh weet je misschien waar ze is?' vraagt ze. Ik zie ineens een briefje liggen op het aanrecht 'uh' mompel ik. 'Oh ze is naar de winkel met Jesy' zeg ik dan. Ze lacht zachtjes 'okey thnx!' Ik lach zachtjes. 'Geen probleem' Perrie komt de woonkamer binnen. 'Dan kom ik er zo aan' zegt Leigh. 'Is goed' 'tot zo' en we hangen op. 'Wat zei Leigh?' vraagt Perrie. Ze loopt langs me naar de keuken. 'Waar Jade was' zeg ik zacht. 'Naar de winkel met Jes' ik zucht zacht. 'I know' mompel ik. 'Mag ik weten wat er is?' vraagt ze. Ik kijk haar aan en frons. 'Je doet zo boos tegen me' zegt ze dan. 'Er is niks' zeg ik dan. Ze zucht 'waarom doe je dan zo?' nu zucht ik. 'Misschien omdat je mam haar hart hebt gebroken?' zeg ik boos. Ze loopt naar me toe 'dat heeft toch niks met jou te maken?' ik knik enkel. 'Emm ik ben erg close met je want je voelt als me kleine zus' ik glimlach. 'En dat wil ik niet kwijtraken omdat het uit is met Jade' ik knik. 'Ik ook niet' ze glimlacht en trekt me in een knuffel. 'Awh' zegt Leigh als ze binnen komt. Perrie en ik lachen allebei en laten elkaar los. 'Dus de 2 meiden zijn naar de winkel' ik knik. 'Hoezo eigenlijk?' vraag ik. Leigh lacht nerveus en ik frons. 'Leigh wat is er?' vraagt Perrie en ze loopt naar haar toe. 'Okey er zijn video's online van Jade' zegt ze zacht. Perrie en ik kijken elkaar aan 'Watvoor video's?' vraagt Perrie. 'Dat ze tekeer gaat tegen de paparazzi' Perrie en ik kijken haar verschrikt aan. 'Waarom?' vraagt Perrie. 'Het ging over jou Pez' zegt Leigh zacht. Perrie wordt rood 'Pez wat is er aan hand tussen jou en Jade?' vraagt Leigh. 'Ik laat jullie wel even' voordat ze reageren loop ik al naar de slaapkamer.Perrie pov
'Pez wat is er aan de hand tussen jou en Jade?' vraagt Leigh. 'Ik laat jullie wel even' voordat Leigh en ik iets kunnen zeggen loopt ze al naar de slaapkamer. Ik zucht en ga op de bank zitten en Leigh komt naast me zitten. Ze kijkt me vragend aan 'Okey het is uit tussen Jade en mij' zeg ik zacht. Leigh haar ogen worden groot 'waarom?' vraagt ze. 'Ik heb het uitgemaakt' zeg ik. 'Maar waarom?' vraagt ze weer. 'Er is gewoon te veel gebeurt tussen ons' mompel ik. Ze kijkt me niet begrijpend aan 'dat ik vreemd ben gegaan met Jes' zeg ik dan. 'Jade vertrouwde me niet meer' zeg ik zacht. 'Vindt je het gek?' zegt ze een beetje boos. Ik schrik van haar antwoord 'je hebt gelijk' zeg ik. Ik zucht 'ik heb er gewoon zoveel spijt van' zeg ik. Leigh kijkt me aan 'ik bedoel ik heb niet eens gevoelens voor Jesy en ook nooit gehad' zeg ik boos tegen mezelf. 'Waarom zoende je haar dan?' vraagt ze. Ik haal me schouders op 'dat weet ik juist niet' zeg ik dan. 'Ik vind het gewoon dom van mezelf' Leigh knikt. Ze slaat een arm om me heen 'het komt allemaal goed' ik knik enkel. 'Ik hoop het'. Jesy en Jade komen pratend de tourbus binnen met 2 volle boodschappen tassen. 'Jesus hoeveel' lacht Leigh. Ze beginnen allebei te lachen 'Jed komt met Bo en Michael' zegt Jesy. Ik kijk ze stil aan 'wat leuk!' zegt Leigh. Jesy kijkt mij aan 'leuk' zeg ik enkel. 'Ik ga me douchen' en ik sta op en loop naar de slaapkamer. Emma kijkt me aan 'Hey Pez' zegt ze. Ik glimlach 'Hey' en loop naar me koffer. Ik pak er wat schone kleren uit 'wat ga je doen?' vraagt ze. 'Douchen' glimlach ik. Ze knikt en ik loop naar de woonkamer. Jesy en Leigh kijken me aan en glimlachen. Ik glimlach terug en loop door naar de badkamer. Ik draai de deur op slot en haal de knot uit me haar. Er wordt op de deur geklopt en ik haal de deur van het slot af. Ik open de deur en zie Jesy staan. Ik kijk haar vragend aan en ze stapt naar binnen en trekt de deur achter haar dicht. 'Wat is er?' vraag ik. 'Waarom vindt je het erg dat Jed komt?' vraagt ze. Ik wordt rood 'ik vindt het niet erg' zeg ik snel. Ze fronst 'waarom ging je dan ineens zo snel weg?' ik zucht. 'Omdat ik wou douchen' ze kijkt me raar aan. 'Volgensmij vindt je Jade nog leuk' ik zucht en open de deur. Ze kijkt me vragend aan 'ik wil douchen' zeg ik dan. Maar ze blijft staan 'Jes laat me' ze zucht en loopt de badkamer uit. Ik zucht en draai de deur weer op slot.Als ik uit de douche kom maak ik weer een knot in me haar. 'PEZ!' hoor ik Jade roepen. Ik kijk op 'JA?' roep ik. 'Kan ik binnen komen?' vraagt ze. Ik sla snel de handdoek om me heen en open de deur. Jade kijkt me met grote ogen aan 'uh' mompelt ze. We worden allebei rood 'kom binnen' en ik trek haar naar binnen. 'Wat is er?' vraag ik als de hele tijd stil blijft. Ze wordt nog roder 'uh we hebben vanavond een onverwachte interview' zegt ze. Ik knik 'sorry ik dacht dat je al klaar was' zegt ze zacht. 'Is niet erg' zeg ik zacht. We blijven elkaar een poosje aanstaren. Haar mooie bruine ogen staren me aan. Een kleine glimlach vormt in haar gezicht en ik glimlach terug. Alle vlinders in me buik vliegen heen en weer. We komen steeds dichtbij elkaar. Onze gezichten komen steeds dichterbij elkaar. Onze lippen raken elkaar bijna 'JADIEE!' gilt Jesy. We schrikken en trekken onze gezichten snel weg bij elkaar. Ze loopt naar de deur en kijkt me nog aan. We kijken elkaar aan met een ongemakkelijk gezicht aan. 'Sorry' fluistert ze. Voordat ik kan antwoorden is ze al de badkamer uit en heeft de deur achter haar dicht gedaan. WHAT THE FUCK DEED IK???!
Heyyy
Sorry dat de delen niet zo heel lang zijn.Maar ik heb een vraagje...
Welk couple hebben jullie liever?
Jade en Perrie?
Of Jade met Jed?
Laat het weten!!💕
JE LEEST
adopted by little mix part 2
FanfictionTIP: LEES EERST DEEL 1 OP MIJN OUDE ACCOUNT. LittlemixfanaccNL_ Dit is deel 2 van Adopted by little mix! ik wil het anders doen in deel 2 dus hier komt het verhaal! Little mix moet op tour en Emma gaat mee. Michael en Bo blijven bij Jed vanwege scho...