deel 52

23 1 0
                                    

Jade pov
We lopen het zwembad uit en stappen in de auto van Jesy. Jesy rijdt en Leigh zit naast haar. Perrie en ik zitten achterin. 'Ik ga zo eerst douchen' lach ik. De meiden knikken instemmend 'ja maar recht al die chloor' grinnikt Leigh. Ze kijkt me lachend aan en ik grinnik. 'Wat gaan jullie nog vanavond doen?' vraagt Jesy. Ik kijk Perrie vragend aan 'nog geen idee' lacht ze. Ik knik 'en jullie?' vraagt ze. 'Ik ga met André naar zijn ouders' glimlacht Leigh. 'Oehh leuk!' roep ik vrolijk. Ze knikt heftig 'ja best wel' lacht ze. Ik grinnik en kijk dan naar Jesy. 'Ik heb een date' zegt ze blozend. 'Omg leuk!' roepen we alle 3 in koor. Jesy giechelt 'ja hij is echt leuk' zegt ze blozend. Ik glimlach breed 'ik wil wel straks een foto zien hoor' lach ik. Ze grinnikt 'is goed' lacht ze. De andere 2 meiden knikken heftig 'ja nu ben ik wel heel benieuwd' lacht Perrie. Leigh knikt ook 'ja hoe heet ie?' vraagt ze. Jesy bloost 'uhm jullie kennen hem wel' zegt ze zacht. Ik frons 'wie?' vraagt Perrie nieuwsgierig. Ze giechelt weer 'Ashton van 5sos' zegt ze blozend. 'Omg!' roep ik vrolijk. 'Goed gedaan' lacht Leigh. Jesy bloost nog steeds 'ja we praten eigenlijk al een tijdje' lacht ze. Ik knik goedkeurend 'ben blij voor je Jes' zeg ik vrolijk. Ze glimlacht 'dankje Jadey' zegt zs vrolijk. Ik glimlach breed 'ja echt leuk Jes' zegt Perrie vrolijk. We rijden de straat in van Jesy 'dankje girls' zegt ze vrolijk. We stoppen voor haar huis en we stappen uit. We lopen naar binnen en hangen onze jassen op. We gaan op de bank zitten behalve Jesy. 'Willen jullie wat drinken?' vraagt ze. We knikken 'cola?' stelt ze voor. We knikken en ze loopt naar de keuken. Ik sta op en help haar mee. Ze schenkt vier glazen in met cola. Ze neemt er 2 mee en ik neem er 2 mee. Ze geeft het ene glas aan Leigh en het andere glas voor haar zelf. Ik geef een glas aan Perrie en ze glimlacht dankbaar. Ik ga weer naast haar zitten op de bank. Ik neem een slok van mijn cola 'wat gaan jullie doen als date?' vraagt Perrie. 'We gaan uit eten' zegt Jesy vrolijk. 'Oehh nice girll' zegt Leigh met een sassy face. Ik grinnik en Jesy schiet in de lach. 'En wat ga je aan doen?' vraagt Perrie. Ze zucht 'dat weet ik dus niet' mompelt ze. 'Misschien willen jullie mee helpen uitzoeken?' vraagt zs hopend. We knikken alle 3 heftig 'tuurlijk!' zegt Perrie met een sassy face. Jesy lacht weer hard 'show us your cloths' lacht Leigh. We lachen en Jesy staat op. We lopen haar achterna naar boven. We lopen haar slaapkamer binnen. We ploffen alle 3 op haar bed en Jesy staat voor haar kast. Ze opent haar kast en kijkt twijfelend naar haar kleding. Perrie staat op en komt naast haar staan. Ze kijkt tussen de jurken. 'Oehh deze!' roept Perrie vrolijk. Ze houdt een zwart jurkje waar een paar knoopjes zitten omhoog. 'Jaaa!' roepen Leigh en ik in koor. Perrie kijkt Jesy vragend aan 'deze?' vraagt ze dan. Jesy knikt heftig 'oké nu nog de schoenen' zegt Perrie bedenkelijk. Leigh staat op en loopt naar de kast. Onderaan pakt ze een paar hakken onderweg. 'Deze' grijnst ze. Ik knik heftig 'ja sws' zeg ik vrolijk. Perrie knikt 'ja die zou er geweldig onder staan' zegt ze vrolijk. Jesy lacht zacht 'oké dan doe ik dit aan' zegt ze vrolijk. We knikken instemmend 'kunnen jullie nog wachten of gaan jullie nog wel?' vraagt ze. Ik kijk op de klok 'als we maar 6 uur thuis zijn' lach ik. Ze knikt 'oke dan ga ik even douchen' zegt ze. We knikken 'willen jullie me daarna helpen met me haar en make-up?' vraagt ze hopend. Ik grinnik 'tuurlijk' zegt Leigh met een brede glimlach. Jesy glimlacht 'thnx guys' zegt ze. Ik glimlach 'geen probleem Jes we doen het graag' zegt Perrie. Ik knik instemmend 'ja daar ben je zussen voor' grijns ik. Jesy grinnikt 'top dan ga ik nu douchen' lacht ze. Ze knikt en ze pakt haar kleding. Ze loopt de slaapkamer uit 'wachten we hier?' vraag ik. De meiden knikken 'haar make-up ligt toch hier' zegt Perrie. Ik knik 'Dat is waar' lach ik.

Jesy komt de slaapkamer weer binnen lopen en we zitten alle 3 rustig te wachten op haar bed. 'Youre beautiful hun' zeg ik vrolijk. Ze wordt rood en glimlacht breed. 'Thnx Jadey' lacht ze. Ik glimlach breed en de andere 2 meiden zijn het met me eens. 'Het staat je echt geweldig Jes' zegt Perrie met een brede glimlach. Leigh knikt 'ja ik weet zeker dat je hem zo goed kunt versieren' grijnst Leigh. Jesy schud lachend haar hoofd 'thnx' lacht ze. Leigh lacht nu ook 'maar dat kan je sws je bent prachtig Jes' zegt ze lief. Jesy word rood 'dankje Lee Lee' glimlacht ze. Perrie staat op 'oké nu je haar en make-up' zegt ze. Jesy knikt en loopt naar haar bureau. Waar al haar make-up en haar spullen liggen. 'Go sit down girl' zegt Perrie. Jesy grinnikt en gaat dan zitten. 'Eerst je haar drogen' zegt Perrie vastbesloten. Ze knikt en Perrie pakt de föhn. Ze begint haar haren te drogen. 'Zullen wij alvast wat make-up uitkiezen?' vraagt Leigh aan mij. Ik knik 'Ja goed idee' glimlach ik. Ze knikt en pakken haar make-up tas. We kijken er tussen en ik haal er een paar oogschaduw palleten uit. Ik bekijk ze een voor een. 'Oeh deze kleur is mooi' en ik laat hem zien aan Leigh. Ze knikt 'ja inderdaad' zegt ze vrolijk. Ik knik heftig 'een rustige maar toch mooie kleur' zeg ik tevreden. Ze knikt instemmend en Perrie kijkt mijn kant op. Ik glimlach en laat haar dan de kleur zien. Ze knikt goedkeurend 'die doen we' zegt ze vastbesloten. Ik knik 'ja goed idee' zegt Leigh dan weer. Ik knik en we kiezen de rest van haar make-up uit. 'Mag ik zelf ook wat kiezen?' vraagt Jesy lachend. Ik grinnik 'tuurlijk we laten je straks alles zien en dan kun je zeggen of je dat wel of niet wilt' zeg ik. Ze knikt instemmend 'goed idee' ik knik weer.

adopted by little mix part 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu