Emma pov
Jade en ik lopen de winkel in en gelijk staan er een stuk of 10 mensen om ons heen. 'Jade is het waar?' vraagt een fan. Jade fronst 'dat Perrie vreemd gaat?' vraagt ze. Ik zucht 'nee tuurlijk niet' en ik trek Jade mee. We pakken een kar en we lopen richting het brood. 'Wat was dat?' lacht Jade. Ik haal mn schouders op 'ik kan er niet tegen als ze zo doen' ze knikt. 'Ik bedoel Perrie gaat helemaal niet vreemd' dit keer zegt Jade niks. 'Laten we dit sowieso meenemen' en ze pakt een paar bolletjes. 'Of vindt je van niet?' ze haalt haaf schouders op. 'Geloof je hun?' vraag ik door. Ze haalt weer haar schouders op 'ik weet niet wat ik moet geloven Emm' ik frons. 'Ik bedoel die fotograaf klonk erg serieus' mijn mond valt open. 'Jij denkt echt dat Perrie vreemd gaat?' ze zegt niks. 'Laten we gewoon hier niet meer over praten' ik knik. 'Ga je Perrie het vragen?' Jade zucht. 'Emm' ik kijk haar aan 'sorry ik wou het gewoon weten' ze glimlacht. 'Ik vind het heel lief van je' en ze geeft me een knuffel. 'Ik weet nog niet of ik heg ga vragen' ik knik. 'Snap ik' ze glimlacht. We lopen verder in de winkel en halen nog wat lekkers op.We lopen de bus in en Perrie zit aan de tafel. Als wij binnen lopen kijkt ze Jade boos aan. Wat is er aan de hand? 'We hebben ontbijt' zegt Jade onhandig en ze houdt zullig de tas omhoog. Perrie zucht 'wat is er?' vraagt Jade nadat ze de tas op het aamrecht heeft gelegt en naar haaf toegelopen is. 'Serieus?' vraagt Perrie. Jade knikt 'ik snap niet wat er is' nu kijkt Perrie nog bozer. 'Kijk wat je in de fucking winkel zegt!' Jade fronst. 'Wat heb ik gezegt?' Perrie zucht. 'Dat je denkt dat ik vreemd ga!' en ze staat boos op. Jesy schiet angstig omhoog 'waar komt dat geschreeuw vandaan?' en ze kijkt slaperig om haar heen. Perrie zucht 'Jade ik ga niet vreemd' Jade kijkt naar beneden. 'Of denk je van wel?' vraagt ze zacht. Jade blijft naar beneden kijken en zegt niks. 'We laten jullie wel alleen' Jesy staat op en trekt mij mee naar de slaapkamer. 'En Leigh-Anne dan?' vraag ik zacht. 'die slaapt' ik glimlach kleintjes.
Jade pov
'Jade ik ga niet vreemd' zegt Perrie. Ik voel tranen opkomen en ik kijk snel naar beneden. 'Of je denk je van wel?' vraagt ze zacht. Ik voel een brok in me keel. 'We laten jullie wel even alleen' hoor ik Jesy zeggen. Ik hoor daarna Jesy en Emma nog wat mompelen maar daarna hoor ik ze niet meer. 'Jade?' ik kijk Perrie aan. 'Denk je dat ik vreemd ga?' ik haal me schouders op. 'Je bent al een keer vreemd gegaan' zeg ik zacht. Perrie kijkt me stil aan 'ik weet niet wat ik hier op moet zeggen' ik knik. 'Heb je geen vertrouwen meer in me?' deze vraag doet me heel zeer. Maaf raar genoeg kan ik geen jawel zeggen. 'ik denk het niet Pez' haar mond zakt open. 'Ww-wat?' stottert ze. 'Dit uh moet ik eveb verwerken' ze loopt verder zonder iets te zeggen de bus uit. Misschien kan ik haar beter niet achter na lopen en haar even laten. wat moet ik anders? Haar achter na lopen en zeggen dat ik het niet meende? Ik heb gewoon gezegt wat ik meende. Maar als ik geen vertrouwen in Perrie heb, wat betekent dat in onze relatie? Ik word uit me gedachtes gehaald door Leigh die net wakker word. 'What happend?' mompeld ze. Ik zucht 'ruzie' zeg ik enkel. Ik plof neer op de bank en ze kijkt me bezorgd aan. 'Tussen jou en Pez?' ik knik. Ik voel meteen een brok in me keel. 'Mag ik weten waarover?' vraagt ze voorzichtig. Ik knik en ik leg alles uit. Ik zucht diep als ik alles heb verteld. 'Dat is heel wat' ik knik. Ik wil wel wat zeggen maar ik krijg geen woord meer uit me keel. 'Gaat het wel?' ik knik enkel terwijl het eigenlijk helemaal niet gaat. Leigh komt naast me zitten 'je hoeft je niet groot te houden Jade' ze slaat een arm om me heen. Zonder dat ik het wil barst ik in het tranen uit. Ze trekt me strak tegen haar aan en wrijft met haar hand over me arm. 'Wil je nkg verder met Perrie?' vraagt ze uit het niets. Ik schrik van de vraag 'hoezo?' vraag ik een beetje boos. 'Jade zo bedoel ik het niet' zegt ze met een zucht. 'Laat maar' ik sta op en loop de bus uit. 'Wat ga je doen?!' roept ze. 'Perrie zoeken!' ik loop gewoon een straat in en ik kijk of ik Pez zie. Is het wel verstandig dat ik haar ga zoeken? Straks is ze boos op me en dan kom ik eraan wandelen. Maar dan zie ik haar en zij mij niet. Ze ziet naast een jongen met bruin krullend haar en ze zitten allebei te lachen. Ik voel een brok in me keel. Ik draai me om en ren zo snel als ik kan weg. Geen idee waarheen. Er lopen tranen over me wangen Perrie wil me niet meer. Ik ren steeds harder weg. Ik ren de bocht om en bots tegen iemand op. 'Kijk is uit' mompel ik. 'Nou das ook een hartlijk welkom' hoor ik een bekende stem lachen. Ik kijk verbaasd op 'Jed?' hij glimlacht. 'Hey, gaat het wel?' hij ziet waarschijnlijk mijn betraandr gezicht. Ik slik 'jawel' hij kijkt me bezorgd aan. 'Wat kom je doen?' vraag ik snel. 'Uh' mompeld Jed. Hij word rood waarom wordt hij rood? 'Ik wou even snel langskomen om te kijken' zegt hij snel. Ik glimlach 'wat ben je ook een lieverd' hij word nog roder. 'Ga je mee naar de tourbus?' hij knikt. We lopen het straatje uit en zo komen we aan bij de tourbus. 'Ga u eerst' zegt ik deftig. Hij grinnikt en stapt naar binnen. Ik veeg snel de tranen weg en ik loop ook naar binnen. Ik zie Jesy,Leigh en Emma op de bank zitten. 'Hey Jed!' roepen Jesy en Leigh. Emma glimlacht 'Hai' zegt ze zacht. 'Hey' zegt hij. 'Wat fijn om jullie weer te zien' maakt hij zijn zin af. Ze knikken 'vind ik ook' zegt Jesy. Ze kijkt me aan met een pedoface. Ik schud snel mijn hoofd 'dus wat kom je doen' lacht Jesy. 'Oh ik was benieuwd hoe het met jullie was' zegt hij. Ik glimlach 'waar zijn Bo en Michael?' vraag ik. 'Die zijn hier bij vrienden' ik knik. 'Ze weten nog niet dat ik bij jullie ben' zegt hij zacht. Ik frons 'hoezo niet' hij glimlacht. 'Ik wou als verassing ze hier heen halen morgen' ik glimlach breed. 'Dat vinf ik heel lief van je' hij word meteen weer rood. Op dat moment komt Perrie binnen. 'Hey Jed' zegt ze zacht. 'Hey' zegt hij. 'Wat doe jij hier' ze kijkt me een beetje boos aan. 'Ik kwam gewoon even langs' ze zucht zacht. 'Gewoon even langs terwijl je in Amsterdam woont' ik zucht. 'Pez!' nu zucht zij ' wat?' Dit pik ik niet 'waarom doe je zo?' ze zegt niks. 'Ik heb vanavond een afspraak' ik frons. 'Met wie?' ik begin nu een beetje jaloers te worden. Het is toch niet mef die jongen bij wie ze net was? 'Met Alex' ik frons. 'Wie the fuck is Alex' ze zucht. 'Gewoon een vriend' ze loopt langs mij de slaapkamer in. Ik zucht 'wil je wat drinken?' vraag ik aan Jed. Hij knikt 'ja lekker'
JE LEEST
adopted by little mix part 2
FanfictionTIP: LEES EERST DEEL 1 OP MIJN OUDE ACCOUNT. LittlemixfanaccNL_ Dit is deel 2 van Adopted by little mix! ik wil het anders doen in deel 2 dus hier komt het verhaal! Little mix moet op tour en Emma gaat mee. Michael en Bo blijven bij Jed vanwege scho...