Emma pov
Jesy parkeert de auto en ze zucht diep. 'Het komt goed' zeg ik zacht. Ze knikt 'ja weet ik' en ze kijkt me glimlachend aan. Ik glimlach terug 'Ze steunen je vast wel' glimlach ik. Ze knikt 'Zullen we maar naar binnen gaan?' Stel ik voor. Ze knikt instemmend en we stappen uit. We lopen naar de ingang van de studio en lopen naar binnen. We lopen naar de juiste studio en de meiden zitten al met zijn drieën op de bank. 'Heyy' zeggen ze vrolijk. 'Heyy' zeggen Jesy en ik terug. Ik loop op Jade af 'hey lieverd' en ze geeft me een knuffel. Ik knuffel haar terug en dan laten we elkaar los. Ik wil weg lopen en op de andere bank gaan zitten naast Jesy. 'Hey en wij dan?' Vraagt Perrie met een pruillip. Ik rol mijn ogen en geef haar een knuffel. Ze grinnikt en daarna geef ik Leigh ook lachend een knuffel. Ik plof naast Jesy op de andere bank. 'Maar uh jij hebt huisarrest?' En Jade kijkt me streng aan. Ik trek een wenkbrauw op 'Jesy vroeg het zelf' en ik wijs naar Jesy. 'Hey!' roept ze dan. Jade en ik schieten in de lach. Jesy schudt dan lachend haar hoofd. Ik grinnik 'maar hoe was je schooldag?' Vraagt Jade. Ik zucht 'dat wordt een lang verhaal' zucht ik. Jade, Perrie en Leigh kijken mijn niet begrijpend aan. 'Ik leg het wel uit' en ik begin het hele verhaal te vertellen. Ook wat er aan de hand is bij Davey.Ik heb alles uitgelegd 'wel heftig zeg' mompelt Jade. Ik knik 'ik weet het' zucht ik. 'Nu hopen dat zijn vader naar zo'n kliniek kan' zegt Perrie. Ik knik 'ja hoop ik dus ook' zeg ik. Ik zucht diep en zak onderuit. 'Het komt goed' glimlacht Jade. Ik knik 'vast wel' antwoord ik. Perrie glimlacht naar me en ik glimlach terug. 'Maar uh met welk nummer zijn jullie nu bezig?' Grijns ik. Jade slaat haar armen over elkaar heen 'gaan we je niet vertellen' zegt ze streng. Ik ga weer rechtop zitten 'ah kom op!' roep ik. Ze zucht diep en Perrie knikt heftig. 'Vertel het haar nou maar gewoon' zegt ze. Ik knik instemmend 'daar ben ik het dus mee eens' en ik vouw ook mijn armen over elkaar heen. Perrie schiet hysterisch in de lach. Jade en ik kijken haar raar aan en ze stopt gelijk met lachen. 'We mogen het aan niemand vertellen' zegt Jade streng. 'Kom op Jade' zegt Leigh. Jade kijkt haar aan met een opgetrokken wenkbrauw. Leigh pakt het schriftje van Jade haar shoot af en gooit het naar mij. Ik vang hem behendig en Jade kijkt Leigh zuur aan. Ik grinnik en open snel het schriftje. Ik begin te bladeren tot na het einde. Ik zie dan staan met grote letters: 'sweet melody'. Ik glimlach en lees de tekst. 'Is deze al af?' Vraag ik. Jesy kijkt met mij mee en ze knikt. 'Is ook al opgenomen' zegt hij. Ik glimlach breed en lees verder. Ook zie ik 'not a pop song' staan. Ik lees de tekst en glimlach. Ik lees nog verder en zie nog meer nummers staan. Ik wil verder bladeren maar dan grijpt Jade het schriftje van mijn schoot. 'Hey!' roep ik kwaad. Ze steekt haar tong uit 'ik heb nog niet alles gelezen' zeg ik. 'Je hebt al genoeg gezien' zucht ze. Ik rol mijn ogen en zak onderuit. Ik kijk verveeld voor me uit en ik hoor Perrie lachen. Ik kijk haar aan met een zuur gezicht wat haar nog harder laat lachen. Ik schud mijn hoofd en kijk weer voor me uit.
De meiden zijn bezig met wat songteksten op te schrijven en ik zit een beetje op de gitaar te spelen. 'Nee niet zo!' roept Perrie. Ze pakt de pen uit Jade haar handen. Ik kijk naar de vier meiden op de andere bank. Jade kijkt haar zuur aan 'doe het zelf dan' mompelt ze. Perrie kijkt haar ook zuur aan en schrijft wat op in het schrift. Jesy rolt haar ogen 'meiden?' Vraagt ze. 'Hmm?' Mompelt Perrie. Terwijl ze nog wat op schrijft in het schrift. 'Ik wil even wat bespreken' zegt ze. 'Tell us' zegt Perrie en ze gaat weer verder met schrijven. 'Als jullie alle 3 even willen stoppen met schrijven' mompelt Jesy. Perrie legt de pen weg en de meiden kijken haar aan. Jesy kijkt mij nog een keer aan met een zenuwachtig gezicht. Ik knik nog een keer naar haar en ze neemt nog eens diep adem.
Jesy pov
Jezus waarom ben ik hier zo nerveus voor? Ik neem nog eens diep adem en begin dan te praten. 'Ik zit al een poosje ergens mee' mompel ik. 'Je bent zwanger!' Roept Perrie vrolijk. 'Pez, laat haar uitpraten' zegt Emma. Ik kijk haar dankbaar aan en ze glimlacht. Perrie knikt en luistert weer. Ik slik en praat weer verder. 'Het gaat over de band' zeg ik zacht. Alle 3 de meiden kijken mij bang aan. Het blijft een poosje stil omdat ik niet weet hoe ik het verder moet zeggen. Langzaam rollen er tranen over mijn wangen. De meiden kijken mij lief aan 'ik wil stoppen met de band' snik ik zacht. Ze krijgen tranen in hun ogen 'wacht wat?' Vraagt Perrie zacht. Ik zucht diep 'sorry maar ik kan het niet meer' snik ik. Jade slaat haar armen om mij heen en ze kijkt me huilend aan. 'Hoelang dacht je hier al aan?' Huilt Leigh. Ik haal mijn schouders op 'eigenlijk al een poosje' snik ik zacht. 'Grouphug' snikt Perrie. Leigh en Perrie slaan ook hun armen om Jade en mij heen. 'Emm kom erbij' snikt Jade. Even later voel ik twee andere armen om mij heen.
JE LEEST
adopted by little mix part 2
FanfictionTIP: LEES EERST DEEL 1 OP MIJN OUDE ACCOUNT. LittlemixfanaccNL_ Dit is deel 2 van Adopted by little mix! ik wil het anders doen in deel 2 dus hier komt het verhaal! Little mix moet op tour en Emma gaat mee. Michael en Bo blijven bij Jed vanwege scho...