deel 19

55 2 2
                                    

Emma pov
Ik open mijn ogen en ik zie dat ik op de bank lig. De andere meiden liggen nog te slapen zie ik. Ik kijk naar Jade en ik zie hoe ze langzaam wakker word. Ze knippert haar ogen en kijkt om haar heen. Ze ziet mij en er verschijnt een glimlach op haar gezicht. Ze wurgt zich uit de greep van Perrie en ze staat op. Ze geeft me een knuffel 'goeiemorgen' zegt ze zacht. Ik glimlach 'goeiemorgen' ik trek me langzaam terug uit de knuffel. 'Lekker geslapen?' ik knik 'jij?' ze knikt. 'Wil je thee?' ik knik. 'Ja lekker' ze loopt naar het keukentje. Ik sta op en ga bij haar staan. 'Kan ik je helpen?' vraag ik. Ze schud haar hoofd en ik knik. Ik kijk hoe ze wacht tot het water kookt. Even later zit ze tegenover me aan de tafel. 'Emma ik heb misschien een idee met je opleiding' zegt ze. Ik frons 'een idee?' ze knikt. 'Omdat je opleiding eerder begint' ik knik langzaam. 'Jed is voor een paar jaar in Nederland samen met Bo en Michael' mijn mond valt open. 'Je wilt dat ik voor een poos bij mijn en jou ex ben?' ze knikt voorzichtig. Ik schud zuchtend mijn hoofd 'dat kan je niet van me vragen' ze word rood. 'Emma ik probeer ook iets te bedenken' ik zucht. 'Ja maar dit?' ze knikt. 'Ja Emma' ik zucht en staar naar de grond. 'Ik doe dit voor jou Emm' ik zucht. 'Het zal wel' en ik sta op. 'Wat ga je doen?' vraagt ze lichterlijk geiriteerd. Ik haal me schouders op 'alvast me spullen pakken' zonder op antwoord te wachten loop ik naar de slaapkamer. Ik pak me koffer en ik prop me kleren erin. 'Emma' Jade komt de kamer binnen. Ik kijk haar kort aan en ga daarna verder. 'Kom op Emm' ik zucht. 'Je doet alsof het niks is voor mij dat daar heen ga' zeg ik boos. Ze zucht 'Emma dat doet me juist heel veel' ik kijk haar alleen aan. 'Ik vind dit ook moeilijk' ik knik. 'Maar dit is de enigw optie' ik knik. Ze ploft neer op haar bed. Ze klopt naast haar en ik kom naast haar zitten. 'Emma ik probeer dit allemaal voor jou te regelen' ik knik. 'Het spijt me dag het bij jou overkwam dat het mij niks deed' ik glimlach kleintjes. 'Maar ik vind het een vreselijk idee dat wij ij Japan zitten en jij in Amsterdam' ik knik. 'Ik dus ook' ze knikt. 'Daarom heb ik een idee' zegt ze. Ik frons 'ik ga met je mee' nu snap ik het niet meer.  'En de tour?' mompel ik. 'Ik ga niet mee op tour' zegt ze beslist. Mijn mond valt open 'dat kun je niet doen' mompel ik. 'Emma jij bent zo belangrijk voor mij' ik glimlach kleintjes. 'Jou opleiding heel belangrijk' ik knik. 'Ja maar jou band ook' ze glimlacht. 'Weet ik maar er is maar 1 kans voor jou opleiding' ik knik. 'Jou opleiding is niet zomaar een opleiding' ik knik. 'Je bent zo talentvol en dat moet je niet mis lopen' ik glimlach kleintjes. 'Maar Perrie dan?' vraag ik zacht. Ze fronst 'het is de liefde van je leven' zeg ik. Ze glimlacht 'Perrie en ik houden wel contact' ik knik. Ze slaat haar arm om mij heen 'Emm het komt echt allemaal goed' ik knik. 'Moet ik vandaag Jed bellen?' ik kijk haar aan en ik knik. 'Misschien moet je dan Simon ook bellen' ze knikt. 'Ja' ik glimlach. 'Kom we gaan ons aankleden' ik frons. 'We gaan ontbijt halen' ik grinnik. 'Moet jij douchen?' ik schud mn hoofd. 'Oke dan spring ik snel onder de douche' ik knik. 'Ik zoek dan wat kleren uit' ze knikt. Ze geeft me een knuffel 'het komt allemaal goed Emm' ik knik. 'Ja' en we trekken ons langzaam uit de knuffel. Ze staat op en pakt wat kleren. 'Tot zo' zegt ze. Ik grinnik 'tot zo' en ze verdwijnt in de douche. Ik sta op en pak wat kleren. Ik pak een grijze trui en een witte skinny jean en een paar grijze gympen. (outfit van Emma in media👆❤)Ik kleed me om en borstel me haren. Ik kijk in de spiegel wat zal ik doen met me haar? Ik kijk in me koffer en ik zie me grijze muts liggen. Ik glimlach en ik pak hem. Ik doe hem op en ruim me spullen op. Jade komt de slaapkamer binnen. 'Leuke outfit!' roept ze blij. Ik grinnik 'dankje' ze glimlacht. 'En wat vindt je van mij outfit?' ze draait een rondje en schiet in de lach. 'Leuk!' grinnik ik. Ze glimlacht 'zullen we gaan?' ik knik en ik sta op.

Jade haar outfit👆❤

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Jade haar outfit👆❤

We lopen de slaapkamer uit en nog steeds ligt iedereen te slapen. Jade en ik kijken elkaar aan en grinniken. 'Kom' fluistert ze. Ik knik en we trekken allebei onze jas aan. 'Waar gaan we ontbijt weg halen?' vraag ik als we buiten staan. 'Bij de supermarkt?' ik knik. 'Oh nee' mompeld Jade. Ik frons maar dan zie ik het ook. De fotograven komen op ons af. 'Kom' Jade pakt mijn hand stevig vast. Ze weet dat ik slecht tegem fotograven kan. 'Mijn auto staat hier dichtbij' ik knik. We draaien ons om en lopen deze straat uit. Als we de bocht omlopen die ik haar auto al. 'Jade!' roept 1 van de fotograven. Jade kijkt kort om 'nu niet sorry' zegt Jade vlug. 'Maar dit gaat over Jerrie' Jade lacht zachtjes. 'Het gaat goed tussen Perrie en mij' ik glimlach. Ze zijn ook een perfect stel. 'Maar er gaan roddels rond dat Perrie vreemd gaat' zegt hij. Mijn ogen worden groot en ik voel dat Jade stopt met lopen. 'Wat?' ze draait zich om. 'Luister Perrie zou nooit vreemd gaan' ze houdt nog steeds mijn hand stevig vast. Wat me opvalt is dat de fotograaf helemaal niet filmt of foto's maakt. 'Maar waarom zie ik dan allemaal foto's op het internet?' ik zie dat Jade niet weet wat ze mo3t zeggen. 'Watvoor foto's?' vraagt ze.

Jade pov
'Maar waarom zie ik dan allemaal foto's op het internet?' Mijn hart begint sneller te kloppen. 'Watvoor foto's?' vraag ik. De fotograaf fronst 'heb je die niet gezien' ik schud mijn hoofd. 'Wil je ze zien?' ik kan geen antwoord geven want er komen meer fotograven aan. 'Sorry maar ik heb hier nu geen tijd voor' en ik trek Emma mee naar de auto. Ik versnel mijn passen en Emma doet dat nu ook. 'Mam gaat het?' ik knik. Ik voel een brok in me keel. Zou Perrie echt vreemd gaan? Over welke foto's had hij het? 'Perrie gaat echt niet vreemd' ik knik. 'Mam ik weet het zeker' zegt Emma als we bij de auto zijn.Ik knik 'je hebt gelijk' zeg ik. Ik kijk achter me en het valt me op dat de fotograven ons niet achterna lopen. We stappen in 'het komt goed mam' ik knik. Ik start de auto en rijd richtint de winkel.

adopted by little mix part 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu