Emma pov
Davey en ik komen thuis aan. Hij zet de scooter aan de kant en we stappen af. We lopen naar de voordeur en ik open hem. 'Ben thuis!' roep ik. 'Zijn in de tuin!' Hoor ik Perrie roepen. Ik kijk Davey lachend aan en we lopen richting de achtertuin. Daar vinden we Jade en Perrie op de trampoline. Davey en ik beginnen te lachen. Ze lachen en komen van de trampoline af. Ze komen bij ons staan 'hoe was school?' Vraagt Perrie. Ik knik 'wel prima' antwoord ik. Ze knikt 'hoe gaat het met je vader Davey?' Vraagt Jade. Davey knikt 'wel goed maar ik zie hem niet zo vaak' antwoord hij. Jade knikt 'fijn om te horen' zegt ze. Davey knikt instemmend 'klopt' zegt hij terug. 'Hoelang moet hij daar nog blijven?' Vraagt ze. Hij haalt zijn schouders op 'dat is nog niet helemaal duidelijk' antwoord hij. Ze knikt 'komt vast goed' glimlacht ze. Hij knikt instemmend 'ja vast wel' zegt hij. 'Wij gaan naar boven' zeg ik dan. Jade en Perrie kijken tegelijk onze kant op 'is goed' zegt Jade. Ik glimlach en samen loop ik met Davey weer naar binnen. Ik draai nog een keer om en Perrie wiebelt met haar wenkbrauwen. Ik schud mijn hoofd en kijk weer voor me. Davey en ik lopen door naar de keuken 'wil je wat drinken?' Vraag ik. 'Doe maar cola' antwoord hij. Ik knik en schenk cola voor hem in. Voor mezelf schenk ik ice tea in. Ik wil de twee glazen meenemen naar boven 'kom maar' en Davey neemt dd twee glazen over. 'Dankje' zeg ik blozend. Hij loopt achter mij aan naar boven.We komen mijn kamer binnen en hij zet de twee glazen neer op het bureua. Ik plof op het bed en hij komt naast me zitten. 'Wanneer ga je weer naar je vader?' Vraag ik. 'morgen' zucht hij. Ik knik 'na schooltijd?' Vraag ik weer. Hij knikt en het blijft een poosje stil. Hij is de gene die weer begint te praten 'wil je anders mee?' Vraagt hij. Ik glimlach en knik 'ja graag' zeg ik. Hij glimlacht tevreden en ik geef hem een kus. 'Het spijt me nog steeds' zeg ik weer. Hij zucht 'het is oké, ik snap je wel' glimlacht hij. Ik glimlach terug 'laten we het gewoon vergeten oké?' Vraagt hij. Ik knik 'is goed' antwoord ik zacht. Hij glimlacht en drukt zijn lippen op die van mij. Ik ga meteen mee in de kus en hij drukt me achterover. Hij komt bovenop mij liggen en onze zoen gaat ondertussen verder. Ik ga met mijn hand door zijn haren heen. Uiteindelijk trekken we terug en blijven we elkaar aanstaren. 'I love you' fluistert hij. Ik schrik en hij ziet het. 'Shit' mompelt hij. 'Sorry misschien was het te snel' mompelt hij. Ik schud mijn hoofd 'i love you to' en ik geef hem een kus. Ik zie hem blozen en hij glimlacht breed. 'Je betekent zoveel voor mij' zegt hij zacht. Ik bloos en geef hem nog een kus. 'Jij ook voor mij' fluister ik. Hij glimlacht en ik glimlach terug. 'Filmpje kijken?' Stelt hij voor. Ik knik 'goed idee' zeg ik. Hij glimlacht en klimt van me af. We gaan allebei rechtop zitten en ik zet de tv aan die voor mijn tv aan de muur hangt. Ik start Netflix op en Davey slaat zijn arm om mij heen.
Na de film is Davey tegen mij aan in slaap gevallen. Ik grinnik en pak mijn telefoon. Ik maak een foto maar vergeet de flits uit te doen. 'Shit' mompel ik. Ik kijk naar Davey die langzaam wakker wordt. Ik zucht diep en hij gaat rechtop zitten. Hij kijkt me slaperig aan 'sorry' zeg ik zacht. Hij lacht zacht 'Is niet erg' zegt hij. Ik glimlach en geef hem een kus. 'Wel lekker geslapen?' Vraag ik. Hij knikt en rekt zich nog uit 'ja best wel' zegt hij. Ik knik en dan wordt er op mijn deur geklopt. 'Kan ik binnen komen?' Hoor ik Jade zeggen. Ik grinnik 'ja hoor, kom maar binnen!' roep ik. Even later komt ze binnen 'blijf je eten Davey?' Vraagt ze. Ik zie hem denkem 'uh ja is goed' antwoord hij. Ze knikt 'dan zijn Pez en ik even naar de winkel' glimlacht ze. Ik knik 'moeten jullie verder nog iets van de winkel?' Vraagt ze. 'Zure matten' antwoord ik gelijk. Ze grinnikt 'neem ik dat mee, jij nog iets Davey?' Vraagt ze. Hij schud zijn hoofd 'nee hoor, hoeft niet' zegt hij met een glimlach. Ze knikt 'dan zijn we er zo weer' glimlacht ze. We knikken en loopt weer mijn kamer uit. Ze sluit de deur achter zich en ik hoor haar de trap af lopen. 'Wat wil je gaan doen?' Vraag ik. 'Eerst knuffelen' zegt hij. Ik bloos 'Dat vind ik een goed idee' zeg ik vrolijk. Hij glimlacht en we gaan allebei liggen. Hij ligt op zijn rug en ik ga met mijn hoofd op zijn borstkas liggen. Ik sla mijn armen om zijn middel heen en ik voel zijn armen stevig om mij heen geslagen. Ik bloos en verberg mijn gezicht in zijn shirt. Ik hoor hem zacht lachen wat mij nog meer laat blozen. Hij gaat met zijn hand door mijn haren heen en ik sluit genietend mijn ogen. Niet veel later val ik in slaap, zonder dat ik het door heb.
Ik hoor geklop en ik mompel wat. 'Jongens, wakker worden' Hoor ik. Ik open mijn ogen en ik knipper een paar keer. Jade staat in de deuropening 'we gaan eten' zegt ze. Ik kijk naast me en ik zie dat Davey ook net wakker wordt. 'We komen eraan' mompel ik. Ze lacht zacht 'tot zo dan' en ze loopt weer de kamer uit. Ik hoor haar de trap af lopen en ik laat me weer achterover vallen. Ik zucht diep en Davey lacht zacht. Ik kijk hem zuur aan 'nog moe?' Lacht hij. Ik grinnik en knik 'best wel' geef ik toe. Hij grinnikt 'laten we maar naar beneden gaan' zegt hij. Ik knik instemmend en hij staat op. Ik volg zijn voorbeeld en samen lopen we naar beneden. Jade en Perrie zitten al aan tafel te wachten. Ik zie pannenkoeken op tafel staan. 'Oehh lekker' zeg ik. Perrie lacht zacht en ik ga tegenover Jade zitten. Davey komt naast mij zitten wat tegenover Perrie is. Jade legt bij ons allemaal een pannenkoek op het bord 'Eetsmakelijk' zegt ze vrolijk. 'Eetsmakelijk' zeggen we terug. We doen wat op de pannenkoek en beginnen dan te eten. 'Lekker geslapen?' Vraagt Jade lachend. Ik grinnik 'best wel' lach ik. Ze grinnikt en eet weer verder. 'Wij gaan zo naar de studio, willen jullie straks dan de hondjes uitlaten?' Vraagt Perrie. Ik knik 'komt goed' antwoord ik. Davey knikt instemmend 'top dankje' glimlacht ze. Ik glimlach en we eten weer verder.
Na het eten geef ik de hondjes eten en Davey zet alles in de vaatwasser. Jade en Perrie zijn net naar de studio. Ze wouden ons nog helpen maar ik zei dat ze wel alvast naar de studio konden gaan. De hondjes lopen vrolijk op hun eten af en ik grinnik. Davey is ook net klaar en hij zet de vaatwasser aan. 'Wil je wat te drinken?' Vraag ik. Hij knikt 'wat wil je?' Vraag ik terwijl ik voor de koelkast sta. 'Ice tea' antwoord hij. Ik knik en vul 2 glazen met ice tea. Daarna lopen we samen naar de woonkamer en ploffen neer op de bank. De twee glazen heb ik op de tafel gezet. 'Straks na het wandelen, even naar de skatepark?' Vraagt hij. Ik glimlach en knik 'ik vind het prima' antwoord ik. Hij knikt tevreden en pakt zijn glas. Hij neemt er een slok van en ik glimlach. Ik pak ook mijn glas en neem er ook een slok van. 'Maar uh wil je wel of niet naar Sarah?' Vraagt hij. Ik zucht diep en zet mijn glas weer op tafel neer. Hij doet het zelfde 'ik weet het niet' mompel ik. Hij knikt 'wat dan?' Vraagt hij. Ik zucht diep 'Ik ben bang dat jij en Daan weer ruzie krijgen' mompel ik. Hij zucht 'als jij er graag heen wilt, zorg ik ervoor dat er geen ruzie komt' glimlach ik. 'Echt?' Vraag ik. Hij knikt 'Ja, ik zie aan je dat dit belangrijk voor je is' glimlacht hij. Ik glimlach 'nawh echt lief' en ik geef hem een kus. Hij glimlacht 'Vraag anders maar of ze vrijdag avond kunnen ofzo' zegt hij. Ik knik en pak mijn telefoon erbij. Ik open Whatsapp en zoek Sarah op. 'Weet je het zeker?' Vraag ik. Hij glimlacht en knikt 'Ja zeker weten' antwoord hij. Ik knik en begin te typen naar Sarah. Al snel krijg ik antwoord 'ze kunnen vrijdag' zeg ik. Hij knikt en ik reageer nog snel op Sarah. Daarna leg ik mijn telefoon weg 'er is geen alcohol en drugs' lach ik zacht. Hij grinnikt 'dat heeft Sarah belooft' zeg ik. Hij knikt en kijkt me lief aan. 'Alleen maar beter' zegt hij. Ik knik instemmend en we drinken snel ons glas leeg.
Samen lopen we met Hachi en Travis buiten. Hij heeft Hachi vast en ik Travis. Met onze vrije hand houden we elkaars hand vast. Gelukkig zijn er geen fotograven waar ik echt blij mee ben. Met een brede glimlach kijk ik om me heen. Ik kijk naar Davey die mij net ook aankijkt. Hij glimlacht en ik glimlach terug. Daarna kijkt hij weer voorzich en ik doe het zelfde.
Sorry dit deel is erg kort. Maar hier is toch een deel. Ik denk dat hierna nog 2 delen komen en dan is helaas het boek afgelopen. Ik hoop dat jullie het einde leuk zullen vinden.
Ik zou langer door willen gaan met dit verhaal, maar ik heb niet zoveel inspiratie meer voor dit verhaal. Ik blijf sws schrijven!Ik wil 2 verhalen gaan schrijven, eentje dat gaat over Little Mix en eentje dat niet over Little Mix. Willen jullie weer een verhaal of jerrie? Of willen jullie iets anders? Laat het me weten, dan kan ik daar rekening mee houden ❤
JE LEEST
adopted by little mix part 2
FanfictionTIP: LEES EERST DEEL 1 OP MIJN OUDE ACCOUNT. LittlemixfanaccNL_ Dit is deel 2 van Adopted by little mix! ik wil het anders doen in deel 2 dus hier komt het verhaal! Little mix moet op tour en Emma gaat mee. Michael en Bo blijven bij Jed vanwege scho...