deel 55

22 0 0
                                    

Jesy pov
Ik open zuchtend mijn ogen als mijn telefoon af gaat. Ik pak mijn telefoon en neem op zonder te kijken wie het is. 'Hallo met Jesy' zeg ik slaperig. 'Hey Jes we moeten onverwachts naar een interview' hoor ik Jade zeggen. Ik zucht 'je bent net wakker of niet?' lacht ze. Ookal ben ik moe moet ik toch om haar lachen. 'Ja je hebt me letterlijk wakker gebeld' lach ik. Ze lacht 'oeps sorry' giechelt ze. Ik schud lachend mijn hoofd 'maar hoelaat moeten we daar heen?' vraag ik. Ik ga ondertussen rechtop zitten 'rond 12 uur' zucbt ze. Ik zucht nu ook 'dan ben ik wel met een uurtje bij jullie' zeg ik. 'Is goed Leigh is er dan ook bij ons' zegt ze. 'Maar uh hoe was de date gisteren?' vraagt ze enthausiast. Ik glimlach en denk gelijk weer terug aan gister avond. Het was zo gezellig met Ashton en ik voel me zo goed bij hem. 'Ja leuk' giechel ik. 'Oehh' lacht ze. Ik lach ook 'ik wil straks wel alle details weten' lacht ze. Ik grinnik 'is goed ik vertel jullie straks alles' lach ik. 'Top dan zie ik je met een uurtje' zegt ze vrolijk. Ik grinnik 'tot zo' lach ik. Ze lacht nog en dan hangen we op. Ik open Whatsapp en reageer nog op het appje van Ashton. Dan is het tijd om te gaan omkleden. Gelukkig hoef ik niet te douchen want dat heb ik gisteren al gedaan. Ik sta zuchtend op en loop naar mijn kledingkast. Ik sta er twijfelend voor. Dan kies ik voor mijn zwarte tuinbroek. Ik pak hem en leg hem op mijn bed. Ik kleed me om en dek mijn bed weer netjes op. Ik vouw mijn pyjama en leg hem op mijn kussen. Ik kijk tussen mijn schoenen en ik kies dan voor mijn vans. Ik pak wat sokken en ga op bed zitten. Ik trek de sokken aan en daarna mijn schoenen.
Outfit van Jesy staat in media^
Ik sta dan op en loop naar beneden. Mijn haar enzo doe ik wel na het ontbijt. Ik loop de woonkamer binnen en loop gelijk door naar de keuken. Ik doe water in de waterkoker en zet hem dan aan. Ondertussen maak ik een kom klaar met yoghurt met daarin: aardbeien en cruesli. Ik roer alles door elkaar en dan voel ik wat tegen mij aan springen. Ik draai me om en daar staan Reggie en Oscar vrolijk op en neer te springen. Ik grinnik 'Ja jullie krijgen ook wat eten' lach ik. Ze blaffen en ik aai ze allebei over hun kopjes. Ik pak hun voorbakjes en doe er wat brokjes in. Ik zet ze allebei op de grond en ze lopen er vrolijk op af. Ik lach en ik hoor dat de waterkoker klaar is. Ik zet een kop thee voor mijzelf. Ik loop met mijn ontbijt naar de bank. Ik zet de tv aan en begin te eten. Ik kijk ondertussen naar de tv en neem af en toe een hap.

Zodra ik mijn ontbijt op heb loop ik naar boven. Ik borstel mijn haren door en ik laat het vandaag gewoon los. Ik poets mijn tanden en doe dan nog een beetje make-up op. Ik doe ook nog een lekker geurtje op en ren dan de trap af. Ik heb nog even voordat ik naar Jade moet. Ik trek mijn jas aan en pak de riemen van Reggie en Oscar. Ze komen vrolijk op me af rennen en ik begin te lachen. Ik maak ze allebei vast aan de riem en loop dan naar buiten. Ik sluit de deur achter me en gelijk komen er fotograven op mij af. Ik krijg weer vragen over gister avond. Ik besluit er maar niet op te reageren. Als ik niet reageer geven ze het vanzelf wel op. Hoop ik. En ik heb gelijk want ze lopen weg. Ik zucht opgelucht en besluit een kleine ronde te lopen. Omdat ik straks al bij Jade zal zijn.

Als ik een klein rondje heb gelopen loop ik weer het huis binnen. Ik sluit de deur achter me en maak de riemen los bij de hondjes. Ik kijk op de klok en ik zie dat ik alweer weg moet. Ik aai de hondjes nog snel 'tot zo lieverds' zeg ik zacht. Ik pak alles wat ik nodig heb en loop dan naar buiten. Ik sluit de deur achter me en loop naar de auto. Ik stap in en rijd de straat uit. Ik hoor dat 'touch' van ons op de radio draait. Ik zet hem wat harder en zing zacht mee. Ik stop voor het stoplicht en blijf door zingen. Ik begin zelfs een beetje mee te dansen. Ik lach zacht en ik zie dat het dan groen licht is. Ik rijd door en niet veel later kom ik aan bij Jade. Ik parkeer de auto en stap uit. Ik bel aan en niet veel later doet Perrie open. 'Heyy Pez!' roep ik vrolijk. Ze kijkt me met een big smile aan 'heyy Jes!' lacht ze. Ik grinnik en ze trekt me in een knuffel. Ik knuffel haar terug en ik loop naar binnen. Ik trek mijn jas uit en hang hem op de kapstok. 'Heyy!' roep ik tegen Jade en Leigh. 'Heyy!' roepen ze in koor. Ik grinnik en Jade staat op. Ze geeft me een knuffel en ik knuffel haar terug. Daarna geef ik Leigh een knuffel.

adopted by little mix part 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu