deel 45

26 1 0
                                    

Perrie pov
Jade en ik stappen onder de douche en ik kan mijn ogen na die jaren nog steeds niet van haar afhouden. We stappen onder de warme stralen en ze sluit genietend haar ogen. Ik glimlach en ik pak shampoo voor haar haren. Ik doe wat op mijn hand 'kom' wenk ik haar. Ze glimlacht en komt voor mij staan met haar rug naar mij toe. Ik smeer de shampoo in haar haren en ik verneem dat ze ontspant. 'Je kan het uitspoelen' zeg ik zacht. Ze knikt en stapt weer onder de warme stralen. Ze spoelt de shampoo eruit en ik pak alvast de conditioner. Ik doe wat op mijn hand en wacht totdat ze klaar is. Ze kijkt me glimlachend aan 'ik hou van je' en ze geeft me een kus. 'Ik ook van jou' zeg ik zacht.  Ze draait zich weer met haar rug naar mij om zodat ik de conditioner erin kan smeren. Ik smeer het in en ik zie gewoon dat ze hier helemaal van geniet. Dat laat me glimlachen 'klaar' zeg ik dan. Dit moet even intrekken dus dat spoelt ze er niet gelijk uit. Ze draait zich om naar mij en geeft me een lange kus. Ik sluit genietend mijn ogen. Ik voel gewoon weer die hele dierentuin van binnen. Ze trekt weer terug en ik kijk haar met een grote glimlach aan. 'Nu jouw haar' zegt ze met een glimlach. Ze pakt wat shampoo en doet het op haar handen. 

We zetten de douche uit en stappen eronder weg. We drogen ons af en kleden ons dan weer om. Ik kijk glimlachend naar haar hoe ze zich aankleed. 'You like what you see?' vraagt ze met een grijns. Ik verneem dat ik rood wordt en ze komt voor me staan. 'I love you so freaking much' en ze drukt haar lippen op die van mij. Ik zoen haar gelijk terug en leg mijn handen in haar nek. Ze legt haar handen op mijn heupen. Even later trekken we terug 'ik hou ook van jou' zeg ik dan. Ze glimlacht  en geeft me nog een kus. We pakken allebei een fohn en gaan onze haren fohnenen. Ja we hebben er 2 want we wonen met 3 vrouwen in 1 huis dus dat is wel zo handig. Als onze haren droog zijn ruimen we de fohn op. We ruimen alles op in de badkamer en lopen dan samen naar beneden. Ik zie dat Emma nog nergens te bekennen is dus ik denk dat ze op school is. Ik kijk op de klok en ik zie inderdaad dat het nu pas 3 uur is. Dus ze is nu vrij en ze moet nog een halfuur fietsen. We ploffen allebei neer op de bank 'hoelaat moesten we bij Jesy zijn?' vraag ik. '6 uur' antwoord ze. Ik knik 'dan hebben we nog tijd genoeg' zucht ik. Ze knikt en ze kruipt tegen mij aan en ik sla mijn armen om haar heen. 'Ben je moe?' vraag ik. Ze knikt 'ja ik heb net zitten sporten met mijn leuke vriendin' zegt ze droog. Ik wordt rood en begin te lachen. 'En was het leuk?' vraag ik zo serieus mogelijk. Ze grinnikt 'ja het voelde echt geweldig' zegt ze vrolijk. Ik wordt rood 'ah je bloost' en ze geeft me een kus. 'Ik ben echt stapel verliefd op je Pez' ik wordt nog roder. 'En ik wist niet dat ik zoveel van iemand kon houden' ze gaat rechtop zitten en kijkt e aan. Ik verneem dat ik emotioneel wordt 'ik hou ook heel veel van jou' zeg ik zacht. 'Nawh babe' en ze trekt me in een knuffel. Ik sla mijn armen om haar middel heen en leg mijn hoofd op haar borst. Ik huil zacht 'waarom moet je nou huilen?' vraagt ze bezorgd. Ik haal mijn schouders op 'ik ben niet eens verdrietig maar het is zo lief wat je zegt' zegt ik huilend. 'Nawhh' en ze trekt me strakker tegen haar aan. Ik stop met huilen en ga nu op rechtop zitten en ze kijkt me glimlachend aan. 'Jade ik weet dat we in onze relatie veel downs hebben gehad maar vooral ups en ik weet zeker dat wij dit kunnen' zeg ik trots. Ze glimlacht breed 'ik denk ook dat onze relatie stekker is geworden nadat we weer bij elkaar zijn gekomen' zegt ze. Ik knik instemmend 'dat vind ik ook' en ik geef haar een kus. 'Het klinkt heel stom hoe ik dit zeg maar ik denk ook dat die ruzie's onze relatie sterker heeft gemaakt' zeg ik. Ze knikt 'ja dat denk ik ook wel want als je een relatie hebt waar ik geen ruzie hebt is ook niet goed' merkt ze op. Ik knik weer 'daarom want dan geef je dus niet je eigen mening' zeg ik weer. Ze is het met me eens en geeft me een lange kus. Ik hoor de voordeur open gaan en dan weer dicht vallen en we trekken terug uit de kus. 'Ben thuis' hoor ik Emma zegge. Ze ploft neer op de bank 'heyy' zeggen Jade en ik in koor. We kijken elkaar aan en geven elkaar lachend een high five. Emma schud lachend haar hoofd 'had dit kunnen verwachten' zegt ze lachend. We knikken trots 'maar hey' zegt ze vrolijk. We lachen 'hoe was het op school?' vraagt Jade. Emma knikt vrolijk 'ja wel goed we mochten in tweetallen de teksten van elkaar lezen' legt ze uit. 'Klinkt leuk' zeg ik vrolijk. Ze knikt enthousiast 'en jij zeker met Daan' grijnst Jade. 'Mam!' roept Emma met een rood hoofd. Jade en ik beginnen allebei te lachen 'maar ja ik was samen in een tweetal met Daan' zegt ze dan met een roodhoofd. Jade en ik lachen alweer 'maar je vindt hem nog leuk?' vraag ik nieuwsgierig. Ze wordt nu nog roder ookal dacht ik dat dat niet mogelijk was. Ze haalt haar schouders op 'ik dacht dat ik over hem heen was maar toen ik hem weer zag voelde ik me heel raar' verteld ze. Ik glimlach en kijk Jade aan 'vlinders in je buik?' vraagt Jade met een brede glimlach. Emma begint te lachen 'ja ik denk het' zegt ze dan. 'Ik vind het in iedergeval heel fijn om bij hem te zijn' zegt ze met een glimlach.  'oehh mijn dochter is verliefd!' roept Jade blij. Emma kijkt met een rood hoofd onze kant op 'mam stop it' lacht ze zacht. Jade grinnikt 'sorry ik zou het gewoon heel leuk voor je vinden dat je weer wat met hem krijgt' zegt ze vrolijk. Emma glimlacht 'hij is een hele lieve jongen' merk ik op. Ze knikken allebei instemmend 'en hij woont nu wel in London' zegt Emma lachend. Ik grinnik 'ja hoe eigenlijk zo eens?' vraagt Jade. Emma fronst 'dat hij nu London woont' legt Jade dan uit. Emma knikt 'voor Emma' zeg ik droog. Emma kijkt mij zuur aan en Jade begint te lachen. 'grapje!' roep ik dan lachend. Emma grinnikt 'nee zijn moeder heeft hier een goede baan aangeboden gekregen en ja deze opleiding leek hem heel leuk' legt Emma dan uit. Jade en ik knikken 'nou juist leuk toch' zeg ik dan. Emma knikt vrolijk 'ik had al gezegd toch dat ik dit weekend met hem afgesproken heb?' vraagt ze dan. 'Volgensmij wel' zegt Jade bedenkelijk. Ze knikt 'oke en anders bij deze we hebben dit weekend afgesproken' lacht ze dan. We lachen 'morgen?' vraag ik. Ze knikt 'ja hij kwam hier heen' verteld ze dan. Jade knikt 'hoelaat moeten we weg?' vraagt Emma dan. 'We moeten om 6 uur bij Jes zijn dus tegen half 6 hier weg' legt Jade uit. Emma knikt 'dan ga ik me even snel douchen' en Emma staat op. We knikken en ze geeft Jade ene knuffel. Ze wilt daarna de woonkamer uit lopen en ik kuch. Ze draait zich om en ik gooi mijn armen in de lucht als teken dat ik ook een knuffel wil. Ze schud lachend haar hoofd en loopt dan op mij af. Ze geeft me ook een knuffel 'yay!' roep ik blij. Ze schiet in de lach en laat me los. 'Nou tot zo' en ze loopt naar boven. 

adopted by little mix part 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu