Perrie pov
Ik kom weer thuis aan en stap de auto uit. Weer zijn er fotograven en ik zucht. Ik pak de tas uit de kofferbak en ineens staan er veel fotograven om mij heen. 'Heb je weer wat met Alex?' Vraagt er een. Ik kijk hem aan met een opgetrokken wenkbrauw 'wat? Nee tuurlijk niet' zeg ik. Ik loop bij ze weg en ze lopen me een klein stukje achterna. Ik zucht en loop naar de voordeur. Ze blijven staan en ik loop naar binnen. Ik sluit de deur achter me en zet de boodschappen tas op de grond. Ik hang mijn jas op en pak de tas weer. Ik loop de woonkamer binnen 'hey' hijg ik. Ik loop met de tas naar de keuken en zet de boodschappen tas op het aanrecht neer. 'Hey' en ik voel Jade haar armen om mijn middel heen. 'Hey' zeg ik vrolijk. Ik draai me om en kijk recht in haar ogen. Ik kan het ook niet laten om flink te glimlachen. 'Alles kunnen halen?' Vraagt ze. Ik knik 'zeker' zeg ik. Ze knikt 'waar is Emma?' Vraag ik. 'Die is boven aan het douchen' glimlacht ze. Ik knik en druk mijn lippen op die van haar. Ze gaat gelijk mee in de kus. Ik lik over haar onderlip en al snel geeft ze mij toestemming. Ik leg mijn handen in haar nek en ze legt haar handen op mijn heupen. Ze knijpt er zacht in en ik kreun zacht. Ik ga dichter tegen haar aan staan en ik geniet van het moment. Even later trekken we terug en kijken elkaar glimlachend aan. 'Ik houd zoveel van je' zeg ik. Ze bloost en glimlacht breed 'ik houd ook veel van jou' zegt ze lief. Ik glimlach breed en geef haar nog een kus. 'Ik ga de boodschappen even opruimen' zeg ik. Ze knikt en ik draai me om. Ik pak alles uit de tas en Jade legt een paar spullen in de koelkast en ik glimlach dankbaar naar haar. Het eten voor vanavond laat ik op het aanrecht liggen want dat hebben we toch straks nodig. 'Wil je wat drinken?' vraag ik als we alles hebben opgeruimd. 'Doe maar wat water' antwoord ze. Ik knik en pak 2 glazen ondertussen ruimt Jade de tas op. Ik vul de twee glazen met water en neem ze mee naar de woonkamer. Ik zet ze neer op tafel en ga op de bank zitten. Jade komt met een glimlach naast me zitten 'hoe voel je je?' vraag ik. 'Ja wel goed' zegt ze lief. Ik glimlach 'nog moe?' vraag ik. 'Op het moment niet' zucht ze. Ik knik en leg mijn hand op haar been 'gelukkig' zeg ik. Ze glimlacht en knikt 'dan ga ik overmorgen wel mee naar het interview, goed?' vraagt ze. Ik knik 'als je maar wel rustig aan doet' glimlach ik. Ze knikt 'tuurlijk' zegt ze. Ik knik goedkeurend en druk een kus op haar wang. Ze bloost en ik lach zacht. Ik haal mijn hand van haar been en pak mijn glas drinken. Ik neem een slok en Jade volgt mijn voorbeeld.Even later komt Emma ook beneden 'hey Pez ' zegt ze vrolijk. 'Hey' zeg ik vrolijk terug. Ze gaat op de andere bank zitten 'hoe voel je je?' vraag ik aan haar. Ze knikt 'ja wel goed' zegt ze met een glimlach. Ik glimlach ook 'nog ergens last van?' vraag ik. 'Alleen een beetje moe maar verder nergens last van' zegt ze. Ik knik en zucht opgelucht 'gelukkig maar' antwoord ik. Ze knikt 'zullen we dan zo samen het eten klaar gaan maken?' vraag ik. Ze lacht zacht 'weet jij hoe het gemaakt moet worden dan?' lacht ze. Ik schud mijn hoofd 'daarom maken we het ook samen' lach ik. Ze lacht hard 'oke dan' en ik grinnik. Jade schud haar hoofd 'gaat goed dit' lacht ze. Ik grinnik 'nou en of' lach ik. Emma en ik kijken elkaar aan en schieten dan tegelijk in de lach. Jade zucht diep 'ik ken jullie niet' lacht ze. Ik grinnik 'uh nou eigenlijk heb ik dit van jou geleerd' zegt Emma droog. Ik begin hard te lachen en Jade kijkt Emma zuur aan. Emma trekt een gek gezicht en dan begint Jade ook te lachen. Ik sta op 'nou kom dan gaan we koken' zeg ik tegen Emma. Ze knikt en staat ook op. 'Kan ik ook helpen?' vraagt Jade. Ik schud mijn hoofd 'maar wat moet ik dan doen?' vraagt ze. 'Ga maar lekker een film kijken babe' zeg ik met een glimlach. 'Maar ik wil helpen' zegt ze met een pruillip. Ik glimlach weer 'babe hoeft echt niet, rust maar lekker uit' zeg ik. Ze zucht diep ' ik ben helemaal niet moe' probeert ze nog. 'Je blijft gewoon even zitten' zegt ze streng. Ze rolt haar ogen 'oke dan' mompelt ze. 'Goedzo' en ik geef haar een kus. Ze lacht zacht en Emma en ik lopen naar de keuken. 'Oke wat moet ik doen?' vraag ik aan Emma. 'Als jij eerst de aardappels schilt?' vraagt ze. Ik knik 'ja dat kan ik wel' en ik lach zacht. Emma begint zacht te lachen 'beter van' lacht ze.
Als al het eten op staat besluit ik naar de wc te gaan. Ik loop richting de gang en loop dan langs de bank. Ik zie Jade slapen en ik lach zacht 'ze was niet moe zei ze' zeg ik zacht tegen Emma. Ze lacht zacht en ik loop door naar de gang waar de wc is. Ik doe mijn ding en spoel dan door. Ik loop weer terug naar Emma die op de andere bank zit. 'Wat moeten we nu doen dan?' vraag ik. 'Wachten totdat het klaar is' lacht ze. Ik grinnik en ga naast haar zitten. 'Ze was dus wel moe' lacht ze zacht. 'Zeg dat wel' lach ik. Ik sta op en pak de zachte deken. Ik leg hem over Jade heen en ze mompelt wat zacht. Ik grinnik en ga weer naast Emma zitten. 'Ze wil gewoon niet toegeven dat ze moe is' zucht ik. Emma knikt instemmend 'klopt inderdaad, dat wil ze nooit toegeven' zucht ze. Ik knik 'klopt' zucht ik. Ik neem een slok van mijn drinken en Emma doet het zelfde. Ze zet het glas op tafel en staat op. Ze loopt naar de keuken en kijkt bij het eten. Al snel loopt ze deze kant weer op 'nog niet klaar' zucht ze. Ik knik en ze komt weer naast me zitten. 'Duurt het nog lang dan, dat het klaar is?' vraag ik. Ze lacht zacht 'je hebt trek of niet?' lacht ze. Ik knik en zucht diep 'best wel ja' lach ik zacht. Ze grinnikt 'ik ga morgen wel weer naar school trouwens' zegt ze ineens. Ik kijk haar aan 'weet je dat zeker?' vraag ik. Ze knikt 'ja ik ga vanavond gewoon op tijd slapen' zegt ze. Ik knik 'ik ben alleen nog wat moe en verder niks' zegt ze. Ik knik instemmend 'als je maar gewoon belt als het niet gaat' zeg ik. Ze knikt en glimlacht 'komt goed doe ik' zegt ze. Ik knik 'ik breng je morgen wel' zeg ik met een glimlach. Ze glimlacht dankbaar 'dankje Pez' zegt ze. Ik glimlach 'geen probleem, doe het graag' zeg ik met een glimlach. Ze glimlacht en staat weer op. Ze loopt naar de keuken 'yes we kunnen verder' zegt ze. Ik sta op en loop naar haar toe.
JE LEEST
adopted by little mix part 2
FanfictionTIP: LEES EERST DEEL 1 OP MIJN OUDE ACCOUNT. LittlemixfanaccNL_ Dit is deel 2 van Adopted by little mix! ik wil het anders doen in deel 2 dus hier komt het verhaal! Little mix moet op tour en Emma gaat mee. Michael en Bo blijven bij Jed vanwege scho...