Jade pov
Ik open mn ogen en kreun meteen als de zon in mn ogen schijnt. Ik zucht en ik sta op. Ik trek mn schoenen aan en ik sta op. Ineens loopt Perrie de kamer binnen. Ik kijk haar verlegen aan 'we moeten praten' zegt ze dan. Ik knik voorzichtig gaat ze het uitmaken? Ik ga op het bed zitten en ze komt naast me zitten. 'Sorry dat ik zo deed' zegt ze als het even stil is. Ik kijk naar beneden 'ik had moeten respecteren dat je niet echt meer vertrouwen in me hebt' ik kijk haar aan. Ik zeg helemaal niks...'ik snap je nu wel Jade' zegt ze met een kleine glimlach. Ik glimlach kleintjes 'het spijt mij dat ik dacht dat je met Jesy zou nemen' ze glimlacht. 'Jade je moet weten dat ik dat nooit zal doen' ik knik. 'Ik wil voor altijd bij jou blijven' ik begin te blozen. 'Maar dan moeten we wel een paar dingen veranderen' gaat ze verder. Ik knik instemmend 'sowieso minder ruzie' glimlach ik. Ze knikt snel 'ja' ik glimlach kleintjes. Het is even is stil maar dan geeft ze me een lange kus. 'Dat moest even' glimlach ze. Ik glimlach terug en ik geef haar ook een kus. 'Laten we naar de andere gaan. Emma heeft een verassing voor je' ik glimlach breed. We staan op en we lopen naar de woonkamer. Iedereen kijkt ons aan 'mam ik heb koekjes!' roept Emma blij. Ik grinnik 'lekker!' roep ik blij. Ze staat op en ze rent naar de keuken. Ze pakt een bred en dan rent ze weer naar ons met de bred. Ondertusssen zitten wij bij Leigh en Jesy op de bank. Emma zet trots de bred met koekjes op tafel. 'Oehh' zeg ik met een grijns. Ik pak er 1 en ik neem een hap. Ik sluit mn ogen 'hmm' zucht ik. Ik hoor Emma hard lachen 'daarom wou ik dit dus maken' ik kijk haar lachend aan. 'Laten we een film gaan kijken' stelt Leigh voor. Ik knik en Perrie klikt gelijk Netflix aan op de tv. 'Watvoor film?' vraagt Perrie. Ik leun tegen haar aan en ik kijk naar de tv. 'Disney?' vraag ik. Jesy schiet in de lach maar ik negeer het. Ik kijk Perrie aan en ze kijkt me glimlachend aan. Alle vlinders vliegen alle kanten op in mn buik. 'uh aarde aan Jerrie!' roept Leigh. Ik schud mn hoofd en ik kijk snel Leigh aan. Emma ploft naast Leigh op de bank. 'Disney is goed' zegt Emma. Ik kijk haar glimlachend aan 'dan kan Jade zich goed concentreren voor vanavond' zegt ze Perrie met een grijns. Ik knik tevreden 'Aladin?' vraagt Jesy. Ik knik hyper 'uh die staat niet op netflix' zegt Perrie zacht. Ik kijk haar aan 'o' mompel ik. 'FROZEN!' gilt Emma blij. 'Okee' zeggen we alle 4 in koor. Perrie en ik kijken elkaar aan en we schieten in de lach. Perrie klikt hem aan en de film begint. 'Wacht!' en Perrie staat op. Ik kijk haar vragend aan net zoals de rest. 'We hebben nog geen drinken' zegt Perrie. Ze pakt 5 glazen en ze vult ze met cola. Ze zet ze op een bred en neemt het mee. Ze zet het op tafel en ploft weer naast mij neer. We kijken elkaar aan met een glimlach. Dan start de film weer en we gaan kijken.Na de film zijn alle koekjes op (het meest door mij😏). We ruimen alles op en we gaan weer lui op de bank zitten. 'Eigenlijk moeten we zo avondeten' zegt Leigh. Ik trek een wenkbrouw op 'maar ik heb net super veel koekjes op' ze schiet in de lach. 'Toch moet het Jade' ik trek een pruillip op. 'Je hebt gelijk' en ik sta op. 'Wat ga je doen?' vraagt Perrie. 'Pizza bestellen' er verschijnt een grijns op Perrie haar gezicht. Ik pak de telefoon en ik bestel een paar pizza's. Ik ga weer zitten en ik zie dat Jesy mij aankijkt. Ik glimlach kleintjes 'Jade kunnen we praten?' vraagt ze voorzichtig. Ik knik en we staan op. We lopen naar de slaapkamers en we gaan op het bed zitten. 'Ik weet eigenlijk niet wat het nou is tussen ons' begint ze. Ik knik 'same' mompel ik. 'En ik wil geen ruzie' ik knik 'ik ook niet' zeg ik snel. 'Zullen we het goed maken?' vraagt ze. Ik knik snel 'ja!' we beginnen zachtjes te lachen en we geven elkaar een knuffel. 'Dus het is weer goed?' vraagt ze. Ik knik 'tuurlijk!' en ik glimlach breed. 'Jadesy is real' zegt ze met een grote glimlach. Ik schiet in de lach en ik geef haar een knuffel. 'Laten we naar de andere gaan want de pizza's komen zo' zeg ik. Ze knikt en we staan op. 'Ahh daar zijn jullie!' roept Leigh. We schieten in de lach en ik plof tussen Perrie en Emma in. 'Hebben jullie het goed gemaakt?' vraagt Emma. Ik glimlach naar haar en knik. 'Ja het komt altijd weer goed' zeg ik zacht. Ik geef haar een knuffel. 'Yayy!' roept Perrie blij. We kijken allemaal haar vragend aan 'nu heeft niemand meer ruzie!' ik grinnik. 'Maar Jade en Leigh dan?' vraagt Emma. Ik kijk haar aan 'wij hebben geen ruzie' zeg ik droog. Leigh knikt 'ja klopt' ik knik trots. 'Ja heel even bij het weekje weg maar daarna was het al snel weer goed' glimlach ik. Emma knikt langzaam 'o' mompeld ze. Het is even stil maar dan schieten we allemaal in de lach. Dan komt er een bodygard binnen 'jullie pizza's zijn er' en hij zet de dozen op de tafel. 'Oh dankje Bob' zegt Jesy met een glimlach. Ik sta op en ik geef met een glimlach het geld aan hem. Hij glimlacht vriendelijk en loopt naar buiten. Maar dan loopt Paul al snel naar binnen. 'Dames na het eten moeten jullie meteen naar mij komen' zegt hij. We openen de dozen en kijken hem aan. We knikken 'en Emma jij mag gewoon mee' ze glimlacht breed. 'Je krijgt van ons een pas en dan kan je gewoon steeds backstage blijven' ze knikt. 'En als je wil kijken kan je dat gewoon melden' ze glimlacht dankbaar. 'Dankje' zegt ze zacht als ze haar mond leeg heeft. Hij kijkt haar vriendelijk aan 'dan zie ik jullie later' en hij zwaait naar ons. Hij loopt naar buiten en sluit de deur achter zich. We eten dan meteen onze pizza op.
'Emm heb je alles?!' roep ik naar de slaapkamers. 'Jaa! Ik komm!' roept ze terug. Ik glimlach en ze komt eraan gerent. 'Kom we gaan' zegt Perrie achter me staat. Ik knik en we lopen allemaal de bus uit. Dan zijn we meteen omringeld door de fotograven Snel pak ik Emma haar hand en ik loop snel met haar door. Ik verneem wel dat ze er nog steeds aan moet wennen. De fotograven rennen ons achterna. 'Jade we hebben vragen!' roept een man. We versnellen onze stappen en we negeren hem. Steeds worden er meer foto's gemaakt. Emma knijpt zachtjes in mijn hand. Ik zie dat ze wit wegtrekt. We hadden echt beter met de bus heen moeten gaan. Maar Paul zei dat we wel lopend konden. 'Mam' zegt ze zacht. Ik kijk haar bezorgd aan. 'Gaat het wel?' ze knikt zacht. Ze word steeds witter 'we moeten hier weg' zeg ik. Voordat ze kan reageren til ik haar op in bridal style en ik versnel mijn stappen. 'Jade wacht!' roept Perrie. Ik kijk om maar dan ziet ze hoe het is met Emma. Ze pakt de handen vast van Jesy en Leigh en ze trekt hun mee naar ons. Dan lopen we met zn allen door.
Als we er eindelijk zijn leg ik Emma neer op de bank. 'Gaat het?' vraag ik bezorgd. Ze is helemaal wit en koud. Ze knikt zachtjes 'je belast me niet Emm' zeg ik met een kleine glimlach. De andere meiden komen er snel aangelopen. 'Gaat het?' vraagt Jesy snel. Weer knikt Emma maar ik zie dat het niet gaat. 'Kunnen we dit concert niet afzeggen?' vraag ik zacht. Meteen kijkt Emma mij aan 'dat kan niet Jade' zegt Perrie. Ik zucht 'mam dat ga je niet doen' ik kijk haar bezorgd aan. 'Je gaat gewoon' zegt ze zacht. 'Maar ik zie dat het niet gaat' zeg ik. 'Dat word wel weer beter' zegt ze. 'Weet ik maar toch wil ik bij je blijven' zeg ik zacht. 'Dat gaat Paul nooit goed vinden' zegt Leigh. Ik knik 'ik vraag aan 1 van de bewakers of ze op je willen letten' ze knikt. 'Wacht' mompeld Perrie. Ze staat op en ik kijk haar vragend aan. 'Claudimar zou toch vandaag niet mee doen?' ik knik. 'Oh ja' ze loopt weg om denk ik hem te vragen. 'Mam ik red me wel' zegt ze zacht. Ik glimlach kleintjes 'weet ik' en ik geef haar een kus op haar voorhoofd. Dan komt Perrie er weer aanlopen. 'Hij kan niet' mompeld ze. 'He? Waarom niet?' vraag ik. Ze zucht 'hij moet weg' ik knik. 'Oh' ik kijk Emma aan. 'Ik red me wel' herhaald ze zich zelf. 'Ik vraag wel een bewaker' ik sta op en ik loop naar Bob. 'Bob?' hij draait zich om en kijkt me vriendelijk aan. 'Wil je op Emma passen?' hij kijkt me niet begrijpend aan. 'Er waren fotograven en alles werd te veel' leg ik uit. Hij knikt 'tuurlijk komt goed' ik glimlach dankbaar. 'Dankje' hij glimlacht en ik loop weer naar de meiden. 'Bob past op je' en ik ga gehurkt naast haar zitten. Ze knikt 'ga maar slapen' zeg ik zacht. Ik aai over haar hoofd 'okey' zegt ze zacht. Ik glimlach en ze sluit haar ogen. 'Weltrusten' en ik geef haar een kus. 'Dames jullie moeten nu echt omkleden' zegt Paul. Ik zucht onhoorbaar en volg de meiden. Ik maak me zorgen om Emma...
Emma pov
'Ga maar slapen' zegt Jade. Ik knik 'okey' en ik sluit mn ogen. 'Weltrusten' hoor ik Jade vaag zeggen. Dan haar ik Paul iets op de achtergrond zeggen en dan val ik inslaap.'Ik wil altijd bij je blijven Emm' zegt Daan lief. Ik begin te blozen 'ik hou van je Daan' en ik geef hem een lange kus. 'Maar je gaat weer op tour met de meiden' hij kijkt me zielig aan. 'Dan ga je toch mee' zeg ik simpel. Zijn gezicht klaart een beetje op. 'Wat nou als dat niet willen?' vraagt hij onzeker. 'Onzin!' zeg ik met een bigsmile. 'Tuurlijk vinden ze dat goed!' hij kijkt ineens een stuk vrolijker. 'Dus wanneer?' lacht hij. 'Ik zal alvast je koffer inpakken' grinnik ik.
Ik schrik wakker en ik kijk om me heen. Bob kijkt mij bezorgd aan waarom droomde ik over Daan? Het is al een poosje uit. Ik heb helemaal geen gevoelens meer voor hem. Bob staat voor mij 'gaat het?' vraagt hij bezorgd. 'Ja' zeg ik zacht. Ik ga rechtop zitten. 'Ik haal wel wat drinken voor je' voordat ik kan reageren is hij weggelopen. Ik zucht en ik pak mn telefoon. Geen appjes of niks. Ik ga naar whatsapp en ik zoek Daan op. Ik typ 'Heyy' maar verstuur het nog niet. Zal ik het wel sturen? Wil hij wel met me praten? We zijn zonder ruzie of wat uit elkaar gegaan. Dus eigenlijk zijn we gewoon nog vrienden. Ik klik op versturen en ik kijk strak naar het scherm. Dan leg ik hem na een paar seconden weer weg. Dan komt Bob eraan lopen met een blikje cola. Hij geeft me het blikje en ik kijk hem dankbaar aan. 'Dankje' zeg ik zacht. Hij glimlacht vriendelijk 'zal ik ook wat eten voor je pakken?' ik schud mn hoofd. 'Nee dankje' en ik maak het blikje open. 'Okey ik moet even iets doen dus als er iets is moet je me roepen' ik knik. Hij verdwijnt naar de gang. Ik neem een slok en ik sluit even mn ogen. Wat is dit nu eigenlijk zo fijn.
JE LEEST
adopted by little mix part 2
FanfictionTIP: LEES EERST DEEL 1 OP MIJN OUDE ACCOUNT. LittlemixfanaccNL_ Dit is deel 2 van Adopted by little mix! ik wil het anders doen in deel 2 dus hier komt het verhaal! Little mix moet op tour en Emma gaat mee. Michael en Bo blijven bij Jed vanwege scho...