deel 51

24 1 0
                                    

Emma pov
Jade en ik komen weer thuis aan. We lopen naar binnen 'zijn er weerrr!' roept Jade vrolijk. Ik grinnik 'Heyyy!' roept Perrie vrolijk terug. 'Heyyy!' roep ik. Jade en ik lopen met de boodschappen door naar de keuken en Perrie loopt ons gelijk achterna. Ik lach zacht en we zetten de tas op het aanrecht. 'Wat hebben jullie mee?' grijnst ze. Ik schud lachend mijn hoofd 'verschillende soorten chips en lasgane voor vanavond' antwoord Jade. Perrie knikt 'lekkerr' grijnst ze. Ik grinnik 'oh ja en popcorn maar dat is voor Emma en Daan vanmiddag' zegt Jade. Ik steek mijn tong uit naar Perrie. Ze kijkt me zuur aan 'Ohhh dat mag niet' zegt ze met een baby stem. 'Klein kind' lach ik. Ze kijkt me nog steeds zuur aan 'dat mag je niet zeggen' ze slaat haar armen over elkaar heen. Ik grinnik 'jij spoort echt niet he' lach ik. Ze grijnst 'oh oh' mompel ik. Ik weet meteen wat ze van plan is. Ik ren snel weg en ze rent me achterna. Hachi springt van de bank af en begint te blaffen. Ja dat gebeurt altijd als wij weer eens druk zijn.

Ik let niet op en struikel over mijn eigen voeten. Perrie let ook niet op en ze valt over mij heen. We liggen nu lachend naast elkaar op de grond. Jade loopt vanuit de keuken naar ons toe en gaat voor ons staan. Ze zucht en kijkt ons hopeloos aan. Waardoor ik eigenlijk nog harder moet lachen. 'Waarom woon ik met deze 2 debielen samen' zucht ze. Perrie en ik stoppen met lachen en kijken elkaar aan. We schieten gelijk weer in de lach en Jade zucht. Ze loopt weer naar de keuken en ik stop met lachen. Ik sta op en Perrie stopt ook met lachen. Ze steekt haar hand uit als teken dat ik haar moet helpen met opstaan. Ik zucht en help haar overeind. Ze staat op en ze loopt door naar de keuken. Waar Jade nog staat de boodschappen op de ruimen. Ik grinnik en loop ook naar de keuken. 'Moet ik helpen mam?' vraag ik. Jade schud haar hoofd 'nee is al bijna klaar' glimlacht ze. Ik knik en loop dan naar de woonkamer. Ik plof neer op de bank en ik kijk op de klok. Als het goed is komt dan met een kwartier. 'Wij pakken even onze zwemspullen' zegt Jade. Ik knik en ze lopen beide naar boven. Ik pak mijn telefoon en ik scroll door Instagram heen. Ik like een paar foto's en reageer er ook op een paar.

Even later komen Jade en Perrie er weer aan lopen en ze komen bij mij op de bank zitten. Jade zit rechts naast mij en Perrie links. Ze kijken me beide aan 'Wat is er?' vraag ik lachend. Ze grijnzen allebei en ik frons. 'Wat is er?' vraag ik nog eens. 'Wel veilig doen he' grijnst Perrie. Ik wordt vuurrood 'Pez!' en ik geef haar een duw. Ze schiet in de lach net zoals Jade. 'Niet grappig' zeg ik zacht. Ik sla mijn armen over elkaar heen 'was maar een grapje Emm' lacht Perrie. Ik knik 'i know' lach ik. Ze grinnikt 'we hebben nog niet eens officieel' mompel ik. Ze glimlachen 'ook zonder dat kun je het met elkaar doen' floept Perrie eruit. Ik zucht en wordt nog roder. 'Pez!' sist Jade. Perrie begint hard te lachen 'nee Pez ik ga dat nu nog niet doen' sis ik. Ze grinnikt 'wordt het dan je eerste keer?' vraagt Jade. 'Mamm!' roep ik met een rood hoofd. 'Wat? Dat is een gewone vraag' zegt ze. Ik zucht en Perrie lacht nog steeds. 'Ik wil het er nu niet over hebben' zucht ik. 'Heb je wel condooms?' vraagt Jade ervoor door. Ik zucht 'mam!' roep ik hard. 'Oké ik stop!' roept ze lachend. Perrie lacht nog steeds en ik zucht. 'Als ik tips nodig ben vraag ik het wel' zeg ik met een rood hoofd. Jade knikt lachend en ik zucht. 'Pfoee dit was grappig' zucht Perrie. Ik kijk haar zuur aan en ze steekt haar tong uit. 'Iedereen vond het wel akward om erover te praten' zegt ze met een glimlach. Ik knik 'ja i know' zeg ik zacht. 'Maar als je er wel over wilt praten kan dat altijd he' zegt Jade met een glimlach. Ik knik dankbaar 'weet ik dankje mam' zeg ik met een glimlach. Ze glimlacht breed 'komt vanzelf wel' zegt ze. Ik knik en dan gaat de deurbel. Ik sta op en kijk ze allebei aan 'nu niet meer over praten oke?' vraag ik smekend. Ze lachen allebei en knikken dan. Ik zucht opgelucht en loop dan naar de voordeur. Ik zie Daan staan en mijn hart maakt een sprongetje. 'Hey' zeg ik blozend. 'Hey' zegt hij met een brede glimlach. Ik laat hem binnen en sluit dan de deur. Ik geeft me een knuffel en ik ruik zijn aftershave. Vlinders vliegen door mijn buik. We laten elkaar weer los en hij hangt zijn jas aan de kapstok. We lopen de woonkamer binnen en Jade en Perrie staan er al. 'Heyy' zeggen ze in koor. Ik zucht onhoorbaar die 2 vinden het gewoon leuk om me soms voor schut te zetten. 'Hey' zegt Daan vrolijk. 'Hoe is het?' vraagt Jade. 'Ja goed en met jullie?' vraagt hij lief. 'Ja ook goed' glimlacht Jade. Hij knikt 'maar wij gaan' zegt ze dan. Ik knik en Daan gaat op de bank zitten. 'Dan zie ik je jullie later' en ze geeft me een knuffel. Ik knik 'tot later' lach ik. Ze grinnikt en ze trekken hun jas aan. Ze lopen naar buiten 'doegg!' roepen ze. 'Doeii!' roepen Daan en ik in koor. De voordeur valt dicht 'wil je wat drinken?' vraag ik. Hij knikt 'ja doe maar ice tea' ik knik en ik loop naar de keuken. Ik vul 2 glazen met ice tea en loop naar weer naar hem toe. Ik ga naast hem zitten en zet de 2 glazen op tafel neer. Hij glimlacht 'dankje' zegt hij lief. Ik glimlach en ik verneem dat ik rood word.

adopted by little mix part 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu