Emma pov
Ik open mijn ogen van de zon die in mijn gezicht schijnt. Ik zucht diep want ik denk gelijk weer terug aan gisteravond. Ik zucht diep en gooi mijn dekens over mijn hoofd. Langzaam rollen er weer tranen over mijn wangen. Waarom moest dit nou gebeuren? Ik dacht dat Daan en ik gelukkig waren samen. Maar blijkbaar dus niet. Er wordt op mijn slaapkamer deur geklopt en ik veeg snel mijn tranen weg. 'Ja?' mompel ik. Ik haal de dekens van mijn hoofd en ik zie Jade in de deuropening staan. 'Hoe is het nu?' ze kijkt me bezorgd aan. Ik haal mijn schouders op 'kut' zeg ik enkel. Ze glimlacht met medeleven 'kom je even naar beneden? dan gaan we ontbijten' vraagt ze. Ik knik 'ja, kom er zo aan' mompel ik. Ze knikt en loopt mijn kamer weer uit. Ze sluit de deur weer en ik hoor haar de trap aflopen. Ik zucht diep en gooi de dekens van me af. Ik stap uit bed en haal mijn onesie uit mijn kledingkast. Ik trek mijn pyjama uit en trek dan mijn onesie aan. Ik pak mijn mobiel en loop dan mijn slaapkamer uit. Ik loop naar beneden en ik zie Jade en Perrie al aan tafel zitten. 'Goedemorgen' zeggen ze in koor. Ik glimlach en ga tegenover Jade zitten. 'Ik heb al thee voor je' en ze wijst naar de kop thee. Ik glimlach dankbaar 'dankje mam' zeg ik zacht. Ze glimlacht 'heb je een beetje kunnen slapen?' vraagt Perrie. Ik haal mijn schouders op 'niet echt' mompel ik. Ze kijken me allebei met medeleven aan 'ik heb pannenkoeken' en Jade staat op. Ze loopt naar de keuken en komt even later terug met pannenkoeken. Ze zet het bord neer op tafel 'lekker' zeg ik zacht. Ze knikt trots en legt er een neer op mijn bord. 'Dankje' zeg ik. Ze legt er ook een neer op Perrie haar bord en een bij haar zelf. 'Eetsmakelijk' zegt ze. 'Eetsmakelijk' zeggen Perrie en ik in koor. Perrie kijkt me lachend aan en ik lach zacht.Na het eten zitten we met zijn drieën op de bank. 'Zullen we vandaag anders wat leuks gedaan doen?' Stelt Jade voor. Ik zucht diep 'ik heb eigenlijk niet zoveel zin' mompel ik. Ze kijkt me bezorgd aan 'ik ben moe' leg ik uit. Ze knikt begrijpelijk 'gaan we morgen wat leuks doen' grijnst Perrie. Ik glimlach 'Ja misschien kunnen we morgen gaan zwemmen ofzo' zegt Jade. Ik knik 'is goed' antwoord ik. 'Mooi, anders hadden we je gewoon meegetrokken' zegt Perrie met een grijns. Ik schud mijn hoofd 'tuurlijk' zeg ik droog. Ze begint zacht te lachen 'ik ga even Hachi en Travis uitlaten, gaan jullie mee?' Vraagt Perrie. 'Gaan jullie twee maar' zegt Jade. Perrie knikt en kijkt mij vragend aan 'ik ben alleen in me onesie' zeg ik. Perrie haalt haar schouders op 'ik toch ook' zegt ze. Ik knik instemmend 'dat is waar' mompel ik. Ze staat op 'nou kom dan gaan we' zegt ze. Ik knik en sta ook op. Ik loop naar de gang en trek mijn schoenen aan. Ik trek daarna mijn jas ook aan en Perrie volgt mijn voorbeeld. Daarna pakt ze de honden riemen en al snel rennen de twee op haar af. Ik kijk glimlachend naar de honden. Ze maakt ze vast bij de honden 'neem jij Travis mee?' Vraagt ze. Ik knik en neem Travis over. 'Tot zo' zegt Perrie tegen Jade. 'Tot zo mam' zeg ik. Ze glimlacht 'tot zo' zegt ze vrolijk terug. We lopen naar buiten en ik sluit de deur achter me. 'Vaste route?' Stelt ze voor. Ik knik en we lopen de straat uit. 'Nog wat gehoord van Daan of Sarah?' Vraagt ze. Ik haal mijn schouders op 'sinds gister avond niet meer op mijn mobiel gekeken' mompel ik. Ze knikt 'wil je wel wat weer met Daan dan?' Vraagt ze. Ik zucht 'ik weet het niet' mompel ik. 'Begrijpelijk' zegt ze met een glimlach. Ik glimlach terug en we steken de straat over. 'En Sarah?' Vraagt ze. Ik kijk niet begrijpend aan 'wil je het nog goed maken met haar?' Vraagt ze. Ik haal mijn schouder op 'zoiets doe je gewoon niet bij je beste vriendin' mompel ik. Ze knikt 'Mee eens' mompelt ze. Ik stop met lopen 'omg sorry' zeg ik snel. Ze stopt ook met lopen en glimlach kleintjes. 'Nee joh, ik snap je wel' zegt ze. Ik knik en we lopen weer verder 'dat met Jesy enzo van toen was ook super dom' zucht ze. Ik knik instemmend 'ik zou het mezelf ook nooit kunnen vergeven hoor' zegt ze. Ik knik begrijpelijk 'snap ik, maar gelukkig hebben mam en Leigh jullie vergeven' zeg ik met een glimlach. Ze knikt instemmend 'gelukkig wel' lacht ze zacht. 'Al had ik het wel begrepen als ze het ons niet hadden vergeven' zegt ze zacht.
We komen weer thuis aan en lopen naar binnen. 'Gelukkig zijn we geen fotograven tegen gekomen' zucht ik. Perrie knikt instemmend 'gelukkig niet nee' lacht ze zacht. We maken de halsbanden los bij de honden en ze rennen snel naar hun waterbak. Ik glimlach en we trekken onze jas en schoenen uit. Ik loop naar de woonkamer 'hey' zeg ik tegen Jade. Ze glimlacht 'hey' zegt zs terug. Ik plof neer op de andere bank 'nog plannen voor vandaag?' Vraagt Perrie die naast Jade gaat zitten. Ik haal mijn schouders op en Hachi springt bij mij op schoot. Ik glimlach en begin hem te aaien. 'Misschien een film middag?' Stelt Jade voor. Ik knik en pak ondertussen mijn mobiel erbij. Ik zie dat ik berichten binnen heb van Daan en Sarah. Ik negeer ze en ga naar de app Snapchat. Ik zie dat ik een herinnering heb en ik open hem. Het is een foto van Daan en mij toen we elkaar nog maar net kenden. Ik slik en er rolt een traan over mijn wang. 'Lieverd?' Vraagt Jade. Ik kijk haar aan 'ik ga naar boven' zeg ik enkel. Hachi springt van mijn schoot af en loop de slaapkamer uit. Ik ren de trap op en loop mijn slaapkamer binnen.
JE LEEST
adopted by little mix part 2
FanfictionTIP: LEES EERST DEEL 1 OP MIJN OUDE ACCOUNT. LittlemixfanaccNL_ Dit is deel 2 van Adopted by little mix! ik wil het anders doen in deel 2 dus hier komt het verhaal! Little mix moet op tour en Emma gaat mee. Michael en Bo blijven bij Jed vanwege scho...