Deel 24

49 2 0
                                    

Jade pov
'Misschien moet ik Jed bellen om te vragen of ze een andere dag komen' zeg ik zacht. Jesy,Leigh, Emma en Pez kijken me aan. 'Hoezo?' vraagt Jesy. Ik zucht 'vanwege het onverwachte interview' zeg ik. Ze knikken 'maar Bo en Michael dan?' vraagt Emma. 'Je bedoelt Michael' en Perrie kijkt haar aan met een pedoface. Emma zucht 'nee!' we lachen allemaal behalve Emma zelf dan. 'Ik vindt hem niet meer op die manier leuk' zegt ze zacht. Ik kijk haar doordringend aan 'wat?' lacht ze. 'Weet je dat zeker?' lacht Perrie. Emma wordt rood 'ja' zegt ze zacht. 'Niet dus' giert Jesy. 'Jawel!' lacht Emma. Op dat moment gaat mijn telefoon af 'Jed' mompel ik. 'Hey' zeg ik als ik opneem. 'Hey' zegt hij. 'Hoelaat wou je afspreken?' vraagt hij. Ik word rood 'uh kan het ook een andere dag?' vraag ik zacht. 'Hoezo?' vraagt hij. 'We hebben een onverwachte interview' zeg ik. 'Oh' mompelt hij. 'Sorry' zeg ik. Hij lacht zachtjes 'is niet erg' ik glimlach. 'Kun je niks aan doen' ik lach zachtjes. 'Anders komen jullie morgen?' stel ik voor. 'Ja is goed' zegt hij. 'Okee zie ik jullie morgen' lach ik. Hij lacht 'tot morgen' en we hangen op. Ze kijken me allemaal aan behalve Perrie. 'Dus' zegt Jesy. Ik kijk haar vragend aan 'jij en Jed' ik word rood. 'Wat? Nee' zeg ik zenuwachtig. Jesy lacht 'je mag best verliefd zijn hoor Jade' Perrie kijkt mij snel aan. 'Ik ben niet verliefd' zeg ik zacht. Perrie kijkt me aan en ze wordt rood. 'Dus' zegt Leigh. Ik frons 'zullen we na het interview naar de Mac gaan?' stelt Leigh voor. Perrie en Emma hun ogen worden groot 'OMG JA!' gilt Perrie. Ik grinnik 'lijkt me een heerlijk idee' lacht Jesy. Ik knik instemmend en Emma is het er ook mee eens. 'Maar wat gaan we voor die tijd doen?' vraag ik. We kijken elkaar aan 'film?' stelt Jesy voor. Iedereen is het er mee eens 'hebben jullie trouwens al middag eten gehad?' vraagt Perrie en ze staat op. Iedereen schud zijn hoofd 'Wil iemand meehelpen om tosti's te maken?' vraagt Perrie. 'Jade wel' zegt Leigh. 'Uhm' mompel ik. 'Dan kiezen wij een film uit' zegt Emma. Ik glimlach en loop Perrie achterna naar de keuken. Ze pakt het brood en ik pak de ham en kaas. Ik hoor de meiden in disscussie gaan over de film. Ik begin zacht te lachen 'zullen we Disney doen?' fluistert Perrie. Ik kijk haar aan en grijns 'goed idee' fluister ik terug. De meiden draaien zich om en kijken naar ons. We glimlachen en gaan snel weer bezig met de tosti's.

Na een paar uur is het tijd om naar de interview te gaan. 'Dames!' Paul komt de tourbus binnen gerent. We kijken hem allemaal aan 'we gaan met de tourbus naar de interview' ik frons. 'Why?' vraag ik. 'Er zijn buiten veelste veel fotografen' we zuchten allemaal. 'Fijn' mompelt Jesy. Paul knikt 'daarom gaan we ook met de tourbus' we knikken. 'Ik ga voorin zitten' en hij loopt weer naar buiten. 'Waarom ook altijd die fotografen' mompelt Jesy. Ik haal me schouder op 'ik heb geen idee' en ik plof neer op de bank. Emma ploft naast me neer 'ik haat die fotografen' zegt ze. Ik kijk haar aan 'weet ik' ze glimlacht en legt haar hoofd op Mn schouder.

'We zijn er' Paul komt binnen lopen. We staan op 'wacht even' hij maakt een teken dat we weer moeten zitten. Ik frons maar ga toch zitten net als de anderen. 'Dit interview is uit het niet aangevraagd' we knikken. 'Ik weet dus niet wat ze gaan vragen' we knikken weer. 'Maar ik heb het gevoel dat het over 'Jerrie' gaat' Perrie en ik kijken elkaar aan. 'Ik wou jullie even waarschuwen' we knikken weer. 'Ik zeg niet dat ze het gaan vragen maar ik denk van wel' Perrie blijft me aankijken. 'Zijn ze erop tegen?' vraag ik. Paul kijkt me niet begrijpend aan 'dat het uit is?' vraag ik zacht. Hij zucht 'ik weet het niet Jade' ik knik. 'Maar ik weet wel dat het jullie keuze is' ik kijk weer naar Perrie die nu naar buiten kijkt. Ik zucht 'maar als jullie wel weer bij elkaar komen is dat ook jullie eigen keuze' Perrie kijkt kort naar Paul en dan naar mij. Ik word rood 'dankje Paul' zeg ik zacht. Hij glimlacht 'dames ze wachten' Claudimar komt binnen lopen. 'We komen eraan' zegt Jesy.

We lopen met zn allen het gebouw binnen. 'Hey meiden!' roept de interviewer. 'Haii' zeggen we alle 4 tegelijk. We kijken elkaar aan en we moeten lachen. 'Komen jullie mee?' vragen ze. We knikken en we lopen mee 'loop je mee Emm?' Emma staat op. 'Sorry maar dat is niet mogelijk' zegt de interviewer.

Emma pov
'Sorry maar dat is niet mogelijk' zegt de interviewer. Ze(in de interviewer) kijkt me met een vies gezicht aan. Ik word rood en loop weer naar Paul en Claudimar. 'Paul zou jij mee willen lopen?' vraagt de interviewer. Hij knikt en loopt met haar mee. 'En jij jongen?' en ze kijkt naar Claudimar. Mijn ogen worden groot 'meent u dit?' vraagt Jade. Ze kijkt Jade raar aan 'mijn dochter mag niet mee maar Claudimar wel?' Ze knikt. 'Nee sorry ik ga niet mee' zegt Claudimar. Hij glimlacht naar me en ik glimlach dankbaar. Jade staat twijfelend stil 'Jade kom' zegt Paul. Ze kijkt mij aan en ik knik. Ze moet hoe dan ook naar het interview. Ze glimlacht en loopt met ze mee. 'Ik ga even naar de wc' zegt Claud. Ik knik en hij staat op en loopt naar de wc's. Ik zucht en pak me telefoon. Ik scroll door instagram heen en ik zie dat een fanaccount van de meiden een foto hebben geplaatst van mij. Ik frons en zie dat het een foto is van mij dat ik over straat loop. De beheerder heeft er bij gezet :Emma😍😍💕. Ik grinnik en ik kijk bij de reacties wat ik niet moet doen. Eerst zie ik allemaal leuke reacties maar dan zie ik allemaal haat. 'Wauw She's so ugly' ik zucht 'why do you love her so much?'   'The girls like her? I don't understand why'  en nog veel meer van zulke reacties. Ik voel me ogen branden en er loopt een traan over me wang. Waarom schrijven mensen dit over mij? Haten ze mij zo erg? Ik sta op en ren naar de vrouwen wc. Er staan een paar meiden voor de spiegels hun make up te doen. Ze kijken me vies aan. Ik zucht en loop een meiden wc ik waarom haat iedereen mij zo? Ik zucht en er lopen meer tranen over me wangen heen. Ik probeer me in te houden want die meiden staan daar. Ik hoor ze zacht lachen 'is dat niet de dochter van Jade?' ik hoor ze giechelen. 'Volgensmij wel' nu lachen ze nog harder. 'Ze is nog lelijker in het echt' zegt een ander meisje. Dat was steek in me maag 'hoor je dit wicht?' ik reageer niet en kijk naar beneden. 'Hey?' ik schrik op. 'Ook nog niet reageren' mompelt ze. Ik hoor even niks meer en zucht opgelucht. Maar de stilte duurt niet lang. Ik zie dat er iemand voor me deur staat 'niet reageren hè trut?' ik slik. Ze trapt tegen de deur 'bitch!'

adopted by little mix part 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu